דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / משחק טוב לא הספיק: נבחרת הנערות עד גיל 17 הפסידו לדנמרק 1:0

במשחקן השני בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה, נבחרת הנערות עד גיל 17 שלטו במחצית הראשונה, אבל זה לא הספיק מול דנמרק שהצליחה לכבוש במצית השניה ולנצח 1:0 | הנבחרת תקווה לניצח ביום ד' מול הרוסיה

נבחרת הנערות עד גיל 17 מול דנמרק (צילום מסך- ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנערות עד גיל 17 מול דנמרק (צילום מסך- ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנערות בכדורגל עד גיל 17 שיחקה אמש (א') את משחקה השני בשלב העילית במוקדמות אליפות אירופה מול נבחרת דנמרק החזקה. למרות שליטה במגרש במחצית הראשון ויכולת טובה של שחקניות הנבחרת, הנבחרת הדנית גברה על ישראל בתוצאה  1:0. במשחק המקביל ניצחה נבחרת ספרד 4:0 את נבחרת רוסיה, אותה תפגוש ישראל למשחק החשוב ביותר מבחינתה בשלב העלית, שייערך ביום רביעי.

הרכב נבחרת ישראל: ניקול שולמן (שוערת), איזבל דידיטה, עמנואל אופיר אברהמי, יהלי לאה כהן, ליאור אדרי, אירנה קוזנצוב, נועה סלמיהוג'יץ', זוהר כהן, רעות מיכאלי, ירדן  אוזל, מאיה חולתי.

נבחרת הנערות עד גיל 17 מול דנמרק (צילום מסך- ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנערות עד גיל 17 מול דנמרק (צילום מסך- ההתאחדות לכדורגל בישראל)

הנבחרת הישראלית של המאמנת איריס אנטמן התאוששה מהר מאוד מההפסד הכואב במשחק הראשון נגד ספרד, ישראל שיחקה בצורה נהדרת במחצית הראשונה והייתה טובה יותר מהיריבה הדנית. מתחילת המשחק עלתה הנבחרת הישראלית נחושה יותר והפעילה לחץ משמעותי במרכז השדה שגרם לדניות לאבד את הכדור. למרות השליטה על הכדור, הנבחרת הישראלית התקשתה לנצל את המומנטום ואת הפתיחה המהוססת של הדניות ליתרון ממשי במחצית הראשונה.

נועה סלמיהוג'יץ'  בת ה-14 הוכיחה משחק שני ברציפות שהיא הכוכבת מספר אחת של הנבחרת למרות היותה השחקנית הצעירה במגרש. הפעם נבחרת דנמרק למדה מהמשחק מול ספרד והגיעה מוכנה וסגרה בצורה אגרסיבית יותר את שחקנית הקישור. סלמיהוג'יץ' הייתה המנוע של נבחרת ישראל ואחרי כמעט כל חטיפת כדור השחקניות חיפשו אותה והיא חיפשה למסור בעיקר לחלוצות  של הנבחרת ירדן אוזול ומאיה חולתי.

ישראל שלא הצליחה להבקיע במחצית הראשונה ונענשה על כך כבר בתחילת המחצית השנייה כאשר בדקה ה-48 ג'וליה מאדסן קבלה כדור מצוין בתוך הרחבה והכניעה באחת על אחת את השוערת הישראלית ניקול שולמן. לאחר שער היתרון השתלטה הנבחרת הדנית על המשחק והגיעה לעוד מספר הזדמנויות לכבוש, אך יכולת טובה של ניקול שולמן בשער מנעה שערים נוספים. בעשר הדקות האחרונות דנמרק החלה להתגונן וישראל לחצה על השער, אך לא הייתה מספיק מדויקת.

הנבחרת הישראלית צריכה לצאת מעודדת מהמשחק השני בטורניר, היא הגיעה כאנדרדוג ברור להתמודדות והייתה טובה יותר במחצית הראשונה. בניגוד למשחק מול ספרד הנבחרת הישראלית העזה יותר והצליחה להתמודד בצורה טובה במרכז השדה עם הדנית הפיזיות, בנבחרת הזאת יש הרבה מאוד שחקניות כישרוניות שהרשימו במשחק היום וצריך להמשיך לעקוב אחריהן בהמשך. השוערת המצויינת ניקול שולמן, שחקניות ההגנה איזבל דידיטה ויהלי כהן, שחקניות הקישור רעות מיכאלי ואירנה קוזניצוב ומעל כולן ההבטחה הישראלי נועה סלמיהוג'יץ'.

לקראת המשחק מול רוסיה יצטרכו בנבחרת הישראלית להבין מה לא עבד במסירה האחרונה בהתקפה ואיך השחקניות לא נופלות מהרגלים במחצית השנייה כמו מול דנמרק וספרד. בתקווה לניצחון ושערים ראשונים ביום רביעי מול הרוסיות שמגיעות גם כן אחרי שני הפסדים רצופים בשלב העלית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!