דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עיריית חולון

חברה ועבודה /  הסכם קיבוצי ראשון בין ההסתדרות ו"רשת קהילה ופנאי חולון"

עובדי "רשת קהילה ופנאי חולון" האחראית על הצהרונים ועל פעילויות הקהילה התרבות והספורט לתושבי חולון יקבלו תוספת של 9% במשכורת, יזכו להכשרה שתגביר את מקצועיותם, ותנאי העסקתם ישופרו | הסכם תקף לשלוש שנים

שלט ברוכים הבאים לחולון (דר' אבישי טייכר)
שלט ברוכים הבאים לחולון (דר' אבישי טייכר)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסכם יביא לשיפור משמעותי בתנאי העסקת כ-850 עובדות ועובדי החברה האחראית על הצהרונים ופעילויות הקהילה, התרבות והספורט לתושבי חולון. בין ההטבות בהסכם: העלאת שכר של 3% בכל אחת משלוש שנותיו, תוספות שכר ייחודיות לסייעות, מענק חתימה, קרן השתלמות, ימי בחירה, הגדלת מספר ימי החופשה, תשלום מחלה מהיום הראשון ועוד. יו"ר ההסתדרות במרחב חולון-בת ים,

"רשת קהילה ופנאי חולון" שהוקמה על ידי עירית חולון והחברה למתנ"סים אמונה על פעילויות הפנאי, הקהילה, התרבות והספורט לתושבי העיר חולון. בין היתר הרשת מפעילה את צהרוני גני הילדים ובתי הספר בעיר.

הסכם קיבוצי ראשון בין ההסתדרות ו"רשת קהילה ופנאי חולון": מאות עובדות יקבלו תוספות שכר של כ-9% (באדיבות דוברות ההסתדרות)
הסכם קיבוצי ראשון בין ההסתדרות ו"רשת קהילה ופנאי חולון": מאות עובדות יקבלו תוספות שכר של כ-9% (באדיבות דוברות ההסתדרות)

תוקף ההסכם שנחתם הוא למשך שלוש שנים, והוא יחול על כל עובדי הרשת המועסקים במועד החתימה, עובדים שיועסקו בעתיד ברשת במשרה חודשית ועובדים שעתיים אשר צברו ותק הגבוה משנתיים וחצי ומועסקים למעלה מ-40 שעות חודשיות.

 בראש ההסכם נקבע כי בכל אחת משלוש שנותיו ייהנו העובדים מתוספת שכר בגובה 3%. לצד זאת, שכר הבסיס של הסייעות, אשר מהוות חלק משמעותי מכוח האדם של הרשת, יועלה ל-30 שקל לשעה ולמדריכות החינוכיות בתכנית "ניצנים" הוא יועלה ל-37 שקל. להגדלת שכר זו תתווסף גם תוספת השכר בשיעור 3% בכל שנה. כמו כן הוסכם כי לעובדים בעל ותק של שנה ומעלה תיפתח קרן השתלמות.  עם חתימת ההסכם יקבלו העובדים להם ותק של מעל שנה מענק חתימה שינוע בין 800 שקל ל-1,600 שקל בהתאם לוותקם והיקף משרתם.

 ההסכם גם מסדיר את מעמד העובדים בחברה וכולל מנגנונים משותפים להנהלה, להסתדרות ולוועד, הכולל גם בוררים חיצוניים בכל הקשור לסיום העסקה בחברה.

 יו"ר ההסתדרות במרחב חולון-בת ים, אלי נעים, בירך על חתימת ההסכם ואמר: "הדרך לחתימת ההסכם הייתה רצופת עליות ומורדות אך בסופו של דבר הגענו להסכמות ואני גאה שהצלחנו להחזיר לעובדי רשת קהילה ופנאי את כבודם ומעמדם בד בבד עם שיפור משמעותי בתנאי העסקתם. בטוחני כי נעבוד יחד מתוך מטרה משותפת להמשיך ולתת שירות מקצועי לתושבי חולון".

 נציגת ועד הפעולה, ענת סגל, מסרה: "ההשקעה והמאמץ השתלמו והוכיחו עצמם, ואנו מברכות על ההסכם המסדיר ומשפר את מעמדם ותנאי העסקתם של מאות עובדי רשת קהילה ופנאי חולון. תודה גדולה לאנשי ההסתדרות בכלל ומרחב חולון בפרט על הליווי והתמיכה ולהנהלה שניאותה להביא את המו"מ לקו הסיום לטובת כל הצדדים. תודה מיוחדת למזל דמתי, מזכירת האיגוד המקצועי, על הסובלנות, ההכלה ומידת האחריות שנטלה על עצמה לגשר בין הצדדים בתנאים מורכבים ובמצבי משבר, וזאת בנועם, נינוחות ושמחת היצירה". 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!