דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: ראסל ווסטברוק מנפץ שיאים ומגיע ל-100 "טריפל דאבל"

וגם - אוהדי ווסטהאם במפגן אלימות שמחזיר את הכדורגל האנגלי לימים הלא מחמיאים | אליצור נווה דוד רמלה מנצחת את המוליכה לקראת חצי הגמר | הפועל חדרה מראה סימנים של בשלות לליגת העל ומה יהיה עם יותם וליאור?

ראסל ווסטברוק במשחק של אוקלהומה סיטי נגד יוסטון רוקטס 7 במרץ (צילום: AP Photo/Sue Ogrocki)
ראסל ווסטברוק במשחק של אוקלהומה סיטי נגד יוסטון רוקטס 7 במרץ (צילום: AP Photo/Sue Ogrocki)
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח המאה: ראסל ווסטברוק

יאיר צוקר

קצת לפני שמישהו בשם מסי כבש את השער ה-100 שלו בליגת האלופות, אחד אחר בשם ראסל ווסטברוק הגיע ל-100 "טריפל דאבל" בקריירה!! הכוכב של אוקלהומה סיטי קבע את הנתון המדהים בניצחון על אטלנטה, כשסיים עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים והפך לשחקן הרביעי אי פעם שרושם 100 טריפל דאבלים בקריירה והוא עושה זאת אחרי 736 משחקים. מקדימים אותו שלוש אגדות NBA – אוסקר רוברטסון, שמוביל את הרשימה עם 181, מג'יק ג'ונסון שהגיע ל-138 וג'ייסון קיד, עם 107.

עוד נתון מעניין הוא שמאזן ה"טריפל דאבל" שרשם מספר "0" של OKC במהלך 9 עונות וחצי כשחקן NBA גבוה יותר מסך הפעמים של 23 קבוצות בליגה. ווסטברוק אמר לאחר ההישג: “בורכתי, אני מודה לאלוהים שנתן ונותן לי את האפשרות להמשיך לעלות למגרש בכל פעם מחדש, אני אוהב כל רגע על הפרקט ולא לוקח שום דבר כמובן מאליו”.

מפסידים ומאבדים שליטה: אוהדי ווסטהאם

צור רוזנצוויג

בלאגן במזרח לונדון, פעמיים נכנסו אוהדי ווסטהאם לתוך תחומי המגרש במהלך המשחק הביתי מול ברנלי, פעם אחת אחרי שער היתרון הראשון ובפעם השניה כשהתוצאה הייתה כבר 3:0 לטובת ברנלי. האוהדים מוחים מזה תקופה נגד הנהלת הקבוצה והעומדים בראשה, דייוויד סאליבן ודייוויד גולד, על הזנחת המועדון, אך יש צורה למחאה, ומה שקרה באצטדיון האולימפי, מגרשה הביתי של "הפטישים" היה נראה לקוח מסרט אלים עם המון כאוס ובלי במאי.

אוהדים רצים במרכז המגרש, אחד מהם אוחז בדגל הקרן, באותו הזמן אוהדים משליכים מטבעות וכל דבר לעבר יציע הכבוד, הילדים שמביאים את הכדורים נכנסו ללחץ ונצפו מסתתרים באזורי הספסלים. זה הגיע למצב שבו הקפטן מארק נובל דחף אוהד. יום שחור למועדון הוותיק, שמחזיר את הכדורגל האנגלי לשבוע אחד, 20 שנה אחורה.

מנצחות בחזרה הגנרלית: אליצור נווה דוד רמלה

יאיר צוקר

ביום שני הקרוב יחלו משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנשים בכדורסל, בשיטה של הטוב מ-5 משחקים כאשר מכבי רמת חן/בליך תארח את אליצור נווה דוד רמלה ומכבי בנות אשדוד תפגוש את אליצור חולון. לפני שזה יקרה נפגשו רמלה ורמת חן לחזרה גנרלית לקראת הסדרה המסקרנת.

מכבי רמת חן/ בליך פתחה חזק עם 10:20 אבל רמלה חזרה וצימקה את הפער לנקודה 20:19 עם 9 נקודות של אדוט בולג'ק. ברבע השני העלו ריינה מונגטומרי ונייה קופי את רמת חן/בליך ליתרון 25:35 והרבע הסתיים בתוצאה 29:43 לבליך. ברבע השלישי רמת חן הובילה 37:49 אך רמלה הצליחה לצמק ליתרון חד ספרתי של 53:44. ברבע האחרון רמלה הצליחה לנגוס ביתרון של רמת חן וצימקה ל-53:51. דקה לסיום המשחק רמת חן הובילה 57:61 מארבע נקודות רצופות של ריינה מונטגומרי, אבל חמש נק' של אלכסיס ג'ונס הכריעו את המשחק ונתנו ניצחון 61:62 לרמלה. הניצחון המורלי החשוב של רמלה ייתן לה תקווה לקראת סדרת חצי גמר הפלייאוף מול מוליכת הטבלה בסדרה. הולך להיות חם.

אלכסיס ג'ונס אדוט בולג'ק ונעמה שפיר (צילומים: עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
אלכסיס ג'ונס אדוט בולג'ק ונעמה שפיר (צילומים: עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

מנצחים בצמרת: הפועל חדרה גבעת – אולגה 

צור רוזנצוויג

לפני קריאת הקטע הבא אני מבקש למחוא מחיאת כף סמלית לקבוצת הכדורגל של הפועל חדרה.

החדרתים שהעפילו העונה מליגה א' מייצרים עונה מהאגדות בליגה הלאומית. הקבוצה אותה מאמן השחקן לשעבר ניסו אביטן, מצליחה בשקט, עם מוטיבציה גבוהה וקהל תומך, להיות אחת מהמועמדות הרציניות להעפלה לליגת העל, כשהשבוע הם יצאו למשחק צמרת בכפר סבא מול הקבוצה המקומית המתפוררת, לאחר תצוגה יעילה בהתקפה השיגו האורחים ניצחון 2:0 משערים של באירקטרביץ' לאחר בישול של עלי חטיב, את השער השני כבש הכישרון העולה אור אילוז. בשער שמר אוסטין אג'ידה על רשת נקייה בלי יותר מדי עבודה. הניצחון העלה אותם בפעם הראשונה ובדיוק בזמן למקום ה-2 בטבלה, ממנו עולים לליגת העל.

 

חשוב להזכיר גם את האוהדים המסורים שבשבילם כל משחק הוא משחק חוץ, מכיוון שהקבוצה מארחת באצטדיון העירוני בעפולה. מי יודע, אולי שנה הבאה תשוב לליגת העל לראשונה מאז 1979.

מפסידים מהספסל: ליאור אליהו ויותם הלפרין

צור רוזנצוויג

רק לפני שנה זכו יחד באליפות המדינה אך השבוע הם על תקן נעדרים. ליאור בן 32 ויותם בן 34, נצפו באולם יד אליהו ביום ראשון, בעיקר על הספסל עם מגבת על העורף, שני השחקנים הישראלים ששיחקו במשחק 21 דקות וקלעו יחד 0 נקודות בהפסד של הפועל ירושלים למכבי תל אביב, מעידים על העונה הדועכת של הירושלמים שרק נגררת משבוע לשבוע. אפילו איוש עמדת המאמן על ידי עודד קטש עדיין לא עוזרת לצמד הישראלים הבכירים, שנראה שמחכים לקסם שיחזיר אותם אחורה בזמן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!