דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.0°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 21.4°חיפה
  • 18.4°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 24.5°אילת
  • 19.4°טבריה
  • 20.1°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

חברה ועבודה / "השלמנו את המשימה" | עובדי HOT mobile וההנהלה הסכימו על תוספת שכר

הסכם השכר הוא השלמה להסכם הקיבוצי שנחתם בסוף 2016 | יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות: "העבודה המאורגנת ממשיכה לצמצם פערים"

אדם מדבר בטלפון (תמונה אילוסטרציה / shutterstock)
אדם מדבר בטלפון (תמונה אילוסטרציה / shutterstock)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, הנהלת HOT mobile וועד העובדים הסכימו על העלאת השכר בשנה השלישית של ההסכם הקיבוצי. על פי ההסכמות תקצה החברה בין אוקטובר 2018 לספטמבר 2019 תקציב בסך 3% משכר הבסיס של כלל עובדי החברה שתחת ההסכם לטובת תוספות שכר לעובדים.

כלל עובדי ההסכם הקיבוצי שישלימו ותק של שנה וחצי בתחילת אוקטובר הקרוב יהיו זכאים לתוספת אחידה של 1.2% – וייתרת התוספת תחולק בין העובדים באופן דיפרנציאלי לשיקול דעת המנהלים.

זהו יום חשוב ומשמעותי עבור עובדי HOT mobile. היום השלמנו את המשימה וחתמנו על השלמתו של ההסכם הכלכלי שחלקו הראשון נחתם באוקטובר 2016

הסכמה זו שעליה חתמו הצדדים אמש, מעוגנת בהסכם מיוחד המצטרף להסכם הקיבוצי הראשון שנחתם בחברה לפני כשנה וארבעה חודשים. ההסכם המקורי הגדיר בין היתר את התקופה הנדרשת למתן מעמד של קביעות בחברה, הגדלת דמי ההבראה מעבר לקבוע בחוק, תוספת ימי חופשה בחגים וקרן השתלמות לעובדים שעומדים בתנאי הוותק, זאת לצד תוספת שכר ממוצעת של עד 2.7% לשנתיים הראשונות להסכם. כבר בעת החתימה באוקטובר 2016, הסכימו הצדדים להמשיך ולנהל ביניהם מו"מ בנוגע לתוספת 2018, שכאמור הוסדרה כעת.

"העבודה המאורגנת ממשיכה לצמצם פערים", אמר יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי. "אני רוצה לברך את ועד עובדי HOT mobile, שבנחישות ובאחריות עזרו להביא לשיפור בתנאי העסקתם של כלל עובדי החברה. הסכם זה מחזק את מעמד העובדים, תוך הכרה בתרומתם להצלחת החברה". מנכ"ל HOT mobile, אסף עופר, בירך את העובדים והוסיף כי ההסכם "משקף את ערכי HOT mobile שגאה בטיפוח ההון האנושי ורואה בו את המפתח להמשך שגשוגה וצמיחתה של החברה. בכוחות משותפים, נמשיך להצעיד את החברה קדימה ולהוביל אותה להישגים חדשים למען ציבור לקוחות החברה, שממשיך לגדול ולתת בנו אמון".

חתימת הסכם הוט מובייל, אוקטובר 2016 (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם הוט מובייל, אוקטובר 2016 (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)

בנוסף לתוספת השכר, נקבעה בהסכם המיוחד גם הגדלה של תקציב הרווחה העומד לטובת העובדים והטבות נוספות. כך למשל, החברה התחייבה לפתוח את כרטיסי ה"סיבוס" (Cibus) של העובדים, כך שכלל העובדים הזכאים יוכלו להשתמש בכרטיס גם מחוץ לחדר האוכל בחברה וליהנות מהסבסוד במסעדות ברחבי הארץ. כמו כן, תספק הוט מובייל קו סלולרי במימון החברה לעובדי המטה ותציע הטבה לשדרוג כלי הרכב לדרגה גבוהה יותר מהזכאות, הן לעובדים והן למנהלי המחלקות והצוותים.

"זהו יום חשוב ומשמעותי עבור עובדי HOT mobile. היום השלמנו את המשימה וחתמנו על השלמתו של ההסכם הכלכלי שחלקו הראשון נחתם באוקטובר 2016", אמר יו"ר ועד עובדי HOT mobile, אופיר בר גיל. "הסכם זה מעגן את ההטבות להן זכאים עובדי החברה וכולל בתוכו הישגים כלכליים משמעותיים נוספים. בזכות התמיכה הרחבה של כלל עובדי החברה מאחורי הוועד, חתמנו היום על הסכם ראוי שמשקף את השיפור המתמשך בתוצאות העסקיות של החברה ועל כך אני מברך את הנהלת החברה והעומד בראשה המנכ״ל אסף עופר. אני רוצה להודות מקרב לב ליו"ר איגוד עובדי הסלולר יקי חלוצי אשר העניק לנו תמיכה לאורך כל הדרך, ולמשפטנית שליוותה אותנו בתהליך – עו"ד ענת גוטמן מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות".

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!