דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: קרית גת מתמקמת בראש הטבלה ואס"א מביסה את חולון

סיכום המחזור ה-21 - ניצחון חוץ נוסף לקרית גת 2:4 על המדורגת שלישית מכבי חדרה | אס"א ת"א הנחילו תבוסה למכבי חולון 2:6 | בפלייאוף התחתון בנות נתניה ורעננה רושמות ניצחונות שמרחיקים אותן מהקו האדום

אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: דניאל עיני)
אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: דניאל עיני)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מ.ס קרית גת עושה צעד ענק לעבר הבטחת אליפות שנייה ברצף, לאחר שניצחה בחוץ את המדורגת שלישית מכבי חדרה 4:2 עם שלושער אדיר של אנדראה לאיו הרומניה. אס"א תל אביב שחוותה חוסר מזל העונה, התפוצצה על מכבי חולון על 2:6.

בפלייאוף התחתון תחתית הליגה מכבי נתניה רושמת ניצחון שני ברציפות ופותחת פער של 3 נקודות מהפועל פ"ת שנראית כרגע בדרך לליגה הלאומית לאחר הפסד נוסף,  הפעם בתוצאה 1:4 לבנות רעננה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 21 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 21 (גרפיקה: אידאה)

מכבי חדרה 2 – מ.ס קרית גת 4

לאחר הניצחון החשוב ביום חמישי האחרון במשחק העונה על מ.כ. רמת השרון, מ.ס קרית גת עושה צעד חשוב נוסף לעבר צלחת האליפות. לקרית גת היה רק יומיים לנוח אחרי המשחק הקשה וכנראה שסוף השבוע עשה טובה לקבוצה שנראתה נהדר לאורך כל המשחק.

בניגוד למשחק ההגנתי שהצליחה לכפות רמת השרון, חדרה הגיע עם משחק הרבה פתוח וחופשי שאפשר לשחקניות ההתקפה המצויינות של קרית גת להיכנס מהאגפים ולהגיע להזדמנויות טובות. בדקה ה-7 מור אפרים קבלה כדור בתוך הרחבה ובעטה אלכסונית לשער, שרה סמול האמריקאית הדפה טוב את הכדור שמגיע בצד שמאל לאנדראה לאיו שבעטה את הכדור החוזר עם כל הלב פנימה 1:0 לקרית גת. השער המוקדם של קרית גת אפשר למשחק להיות הרבה יותר התקפי עם הזדמנויות לשתי הקבוצות. בדקה ה-39 סשנה קמפבל כמעט משווה את התוצאה עם נגיחה טובה שהכניעה את שוערת קרית גת ראיסה, אך נעצרת בקורה.

בדקה ה-41 קרית גת יצאה להתקפה, כדור של קארין סנדל מצא את מור אפרים 20 מטר מהשער לא מכוסה, אפרים מסרה את הכדור לתוך הרחבה לאנדראה לאיו שחיכתה באותו המקום מצד שמאל ובעטה בעיטה חזקה שפגעה באחת משחקניות חדרה, הטעתה את השוערת והעלתה את קרית גת ליתרון מבטיח 2:0 בהפסקה.

במחצית השנייה חדרה הפעילה יותר לחץ כדי לצמצם את התוצאה ובדקה ה-61 לאחר ערבוביה ברחבה אחרי כדור קרן, שני דוד בעטה בסיבוב לתוך שער קרית גת וצמקה את התוצאה ל-2:1. בדקה ה-84 קרית גת שוב הבקיעה, לאחר יציאה מהירה למתפרצת של קרית גת, מור אפרים בנגיעת אמנית מצאה את דניאל שולמן מול השוערת שכבשה את השלישי לטובת קרית גת. חדרה לא וויתרו ובדקה ה-89 לאחר כדור קרן של חדרה, סשנה קמפבל מקבלת כדור מול השער ומבקיעה את השני של חדרה כשרק דקה נותרה לסיום הזמן החוקי. חדרה ניסתה להבקיע את שער השיוויון הקריטי, אבל דווקא קרית גת כבשה את השער הרביעי, לאחר טעות קשה בהגנת חדרה, כאשר אדראה לאיו הקפיצה את הכדור מעל השוערת שרה סמול וקבעה את תוצאת המשחק 4:2 לקרית גת.

אס"א 6 – מכבי חולון 2

במשחק השני בפלייאוף העליון נפגשו שתי הקבוצות שמשחקות בשביל הכיף ומתחרות בניהן על המקום הרביעי בסוף העונה. אס"א שממשיכה להשתפר ממחזור למחזור שלטה באופן מוחלט במשחק ונראתה מעולה, כנראה במשחק הטוב ביותר שלה העונה. המשחק נפתח בטירוף  של אס"א כאשר כבר בדקה השביעית אושרת עיני מסרה כדור מעולה מעל כל הגנת חולון לעדן אביטל שחודרת מצד ימין לרחבה ומבקיע את השער הראשון במשחק. בדקה ה-16 זה כבר 2:0 לטובת אס"א לאחר שרחל שטיינשניידר מקבל כדור עומק ממיקה פלורסהיים בת ה-17 והכניעה את שוערת חולון. בדקה ה-23 אמנזה מארסי צמקה את התוצאה עם מתפרצת בצד השני.

אס"א המשיכה במשחק ובדקה ה-30 עדן אביטל הבקיעה את שערה השני במשחק לאחר עוד בישול של אושרת עיני. 3:1 לאס"א. בדקה ה-39 הפעם אושרת עיני התכבדה בכיבוש השער לאחר בעיטה מדויקת לחיבורים מתוך הרחבה. בדקה ה-56 טעות של שוערת חולון שמסרה את בעיטת השוער לעדן אביטל ולאחר רצף מסירות יפה, סיון יוגב התכבדה בכיבוש השער החמישי של אס"א במשחק. בדקה ה-71 נוי אמסלי הגיעה לכדור חוזר והבקיעה לתוך השער הריק של אס"א. בדקה ה-75 רחל שטיינשניידר סגרה את המשחק עם עוד שער מתוך הרחבה.

אשרת עיני, אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: דניאל עיני)
אשרת עיני, אס"א תל אביב מול מכבי חולון (צילום: דניאל עיני)

פלייאוף תחתון

האקדמיה 0 – בנות נתניה 1

ניצחון קריטי לנתניה שניצחו את היכולת הטובה של החלוצה הניגרית יטונדה אדבויאג'ו שבדקה השישית במשחק קבלה כדור עומק מעולה של מנקמג'יקה אזוריקה בין שתי שחקניות האקדמיה וניצלה את המהירות שלה כדי לברוח מהשומרת שלה, כשהיא רואה שהשוערת עמית קליין מחוץ לשער ומקפיצה מעליה לרשת. זהו השער השלישי של אדבויאג'ו בשני המשחקים האחרונים, שעריה היקרים הביאו ניצחון שני רצוף לכבוד נתניה שפותחת פער של 3 נק' יקרות ערך במאבקי התחתית.

הפועל פ"ת 1- הפועל רעננה 4

הפועל פ"ת ממשיכה להיראות רע וסופגת הפסד נוסף בביתה. הקבוצה שכנראה תרד לליגה הלאומית בסוף העונה, לא היוותה יריבה להפועל רעננה שעולה כבר בדקה ה-20 ליתרון ראשון עם שער של מיכל בין. בדקה ה-22 סתיו ארזי עוד משווה את התוצאה לזכות פ"ת. אבל השיוויון מחזיק רק שני דקות לאחר שער נוסף של רעננה, הפעם של רותם מויאל. בדקה ה-39 שי שדה כבשה את השלישי לזכות רעננה ובדקה ה-75 מיכל בין עם שערה השני במשחק, קבעה את תוצאת הסיום 4:1.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!