דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
14.2°תל אביב
  • 7.4°ירושלים
  • 14.2°תל אביב
  • 12.2°חיפה
  • 14.1°אשדוד
  • 11.5°באר שבע
  • 16.5°אילת
  • 15.0°טבריה
  • 8.4°צפת
  • 13.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / הישג ענק: נבחרת הנערים עד גיל 17 העפילה לאליפות אירופה

הנבחרת בהדרכתו של גדי ברומר רשמה את ההישג העצום לראשונה מזה 13 שנים, אחרי ניצחון 0:1 על הונגריה משער עצמי | אליפות אירופה תתקיים באנגליה במהלך חודש מאי, וישתתפו בה 16 הנבחרות הטובות ביבשת

נבחרת ישראל עד גיל 17 בככדורגל מעפילה לאליפות אירופה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת ישראל עד גיל 17 בככדורגל מעפילה לאליפות אירופה (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנערים עד גיל 17 רושמת הישג אדיר, כאשר היא מנצחת בתוצאה 1:0 את נבחרת הונגריה במשחק האחרון של שלב העלית ומבטיחה את מקומה באליפות אירופה הקרובה. הנבחרת הישראלית מעפילה לאליפות אירופה באנגליה לאחר הפסקה של 13 שנים ותשתתף בהגרלה שתתקיים ביום חמישי הבא.

ההישג של נבחרת הנערים מגיע הרבה בזכות היכולת הנהדרת שהפגינה בשלב המוקדם של אליפות אירופה בחודש אוקטובר, אשר במהלכו ניצחו את כל שלושת המשחקים וסיימו במקום הראשון בבית המוקדם, לאחר שגברו על טורקיה (0:1), צ'כיה (0:2) וארמניה (0:3). שלושת הניצחונות הבטיחו לנבחרת הישראלית להיות מדורגת ראשונה בבית של שלב העלית והבטיחו לה הגרלה יחסית קלה יותר.

בשלב העילית שהתקיים השבוע בהונגריה פתחה נבחרת ישראל בצורה נפלאה כשגברה על נבחרת רומניה בתוצאה 1:5. לאחר הניצחון הגדול, פגשה ישראל את נבחרת סלובניה שהייתה הרבה יותר טובה מישראל והפסידה לסלובנים בתוצאה 3:0. לאחר ההפסד הכואב הנבחרת ידעה שהיא צריכה לעלות במוטיבציית שיא למשחק האחרון מול הונגריה המארחת ולנצח אותה כדי להבטיח את העליה, בגלל שהונגריה הייתה עם נקודה יותר, לאחר שסיימה בתיקו עם סלובניה.

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Wednesday, March 28, 2018

מהלך המשחק

ישראל הייתה טובה יותר ודומיננטית. שער הניצחון נכבש בדקה ה-43 לאחר שאיברהים ג’ובארה ניסה להעביר מסירת רוחב מצד שמאל לתוך הרחבה והבלם ההונגרי כרישטוף וידה כבש לשערו הוא משלושה מטרים. הנבחרת ההונגרית כמעט השוותה את התוצאה, כאשר בדקות הסיום בעיטה הונגרית מכניעה את שוער הנבחרת שריף כיוף שהדף את הבעיטה החזקה לתוך השער, למזלה של ישראל רוני לאפור הצליח להגיע לכדור לפני שעבר את קו השער והרחיק את הכדור המסוכן שאם היה נכנס פנימה היה מעלה את נבחרת הונגריה ליורו ושולח את ישראל הביתה.

נבחרת ישראל פתחה בהרכב עם: השוער שריף כיוף, אופק עובדיה, אברהים ג'ובארה (מוחמד גדיר, 57), ליאל עבדה (רווה אסייג,63) ,עידו שחר, נדב נידם; חנן ביטון, גיא חכים, רוני לאופר, דן לוגסי; עומרי רם (אושר דוידה, 41).

אליפות אירופה תצא לדרך באנגליה ב-4 במאי ותסתיים ב-20 במאי. 16 הנבחרות הטובות באירופה ישחקו בארבעה בתים. הנבחרת הישראלית תדורג בדרג הרביעי ותקווה להפתיע לטובה בטורניר.

יו"ר ההתאחדות עופר עיני אמר אחרי המשחק: "ברכות לגדי ברומר ולשחקנים על הישג עצום. העפלה לטורניר גמר אליפות אירופה היא בשורה מצוינת לעתיד הכדורגל שלנו. נעשית בנבחרות הצעירות עבודה עצומה וזה תגמול ראוי. אני גאה בחבורה המוכשרת והאמיצה שסידרה לכדורגל הישראלי ולעם ישראל חג שמח".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!