דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

עבירות מין / מאות מקרים של חדירה לפרטיות: כתב אישום נגד החשוד בהפצת סרטוני מפורסמות

ארנן מייסלס חשוד כי ניצל את עבודתו בחברת אבטחת מידע כדי לחדור למצלמות אבטחה ולאתר בהם תכנים מיניים, בין השאר של קטינים וקטינות, וכן צילומים מתוך תא ההלבשה של חנות בגדי הים של הדוגמנית נטע אלחמיסטר

מצלמת אבטחה (צילום אילוסטרציה: shutterstock).
מצלמת אבטחה (צילום אילוסטרציה: shutterstock).
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד ארנן מייסלס (42), רב בישיבה בשומרון, בגין ריבוי עבירות של מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, וחדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה. על פי החשד, מייסלס ניצל את עבודתו בחברת אבטחת מידע על מנת לצפות בתכנים המצולמים על גבי מצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים, שם איתר תכנים מיניים וצפה בהם לצורך גירויו המיני. ב-3 מקרים שונים, נאשם מייסלס בכך שצפה בתכנים מיניים של קטינים וקטינות. כתב האישום הוגש על ידי עו"ד דיה בן אסא מהפרקליטות, לבית משפט השלום בת"א. בין השאר, מואשם מייסלס בהפצת סרטונים שצולמו בחנות הדוגמנית נטע אלחמיסטר בינהם של הזמרת עדן בן-זקן.

ארנן מייסלס (42), הינו מתכנת מחשבים ועבד בתקופה הרלוונטית בחברה המספקת שירותי קופה רושמת ממוחשבת, וכן שירותי תמיכה מרחוק עבור לקוחותיה של החברה. על פי כתב האישום, במאות הזדמנויות שונות במהלך השנתיים האחרונות חדר מייסלס שלא כדין למצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים. מייסלס פרץ למכשירים והשתלט עליהם מרחוק, באופן שאפשר את כניסתו למכשירים וצפייה בתכנים אינטימיים שעל גבי מצלמות האבטחה, ללא ידיעתם והסכמתם של בעלי המצלמות והמצולמים בהן, ותוך פגיעה בפרטיותם, לשם גירוי וסיפוק מיניים. כל אימת שהצליח הנאשם לפרוץ למכשירים, הוא תר אחר תכנים אינטימיים בהם מופיעים עשרות קורבנות בעירום מלא או חלקי, בין היתר בעת קיום יחסי מין. מייסלס תיעד תכנים רבים באמצעות תמונות וסרטונים אותם שמר במדיה מגנטית. בנוסף, התקין מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה בו עבד, על מנת לתעד את אחת מעובדות החברה בעת שהאחרונה שאבה חלב אם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.

כתב האישום נגד מייסלס כולל 12 אישומים. אישום אחד נוגע לפריצה למצלמות האבטחה בחנות בגדי הים השייכת לנטע אלחמיסטר, והפצת סרטוני העירום שלה ושל עדן בן זקן. אישום נוסף נוגע לבית  פרטי בשרון, בו הותקנו מצלמות אבטחה של החברה. על פי כתב האישום, מייסלס פרץ למצלמות האבטחה המוצבות בבית 13 פעמים, על מנת לצפות באישה המתגוררת בו כאשר היא אינה לבושה. כאשר מצא צילומים כאלה, שמר אותם על גבי דיסק און קי בבעלותו.

אישום אחר נוגע לבית משפחה באשדוד בה מתגוררים בין היתר צעירה בת 21 וקטין בן 15. בבית מותקנות מספר מצלמות אבטחה. במשך חצי שנה לפחות, פרץ מייסלס באופן קבוע למצלמות האבטחה בבית, על מנת למצוא צילומים של השניים בעירום. כאשר מצא תכנים בהם מופיע הקטין בעירום, שמר אותם בדיסק און קי בבעלותו.

על פי כתב האישום, מייסלס פרץ למצלמות האבטחה בבית נוסף בו מתגוררת קטינה, בת כ-15 בזמן המעשים. בפרק זמן של חודשיים, מייסלס פרץ למצלמות האבטחה בביתה בלמעלה מ-100 הזדמנויות שונות, על מנת למצוא צילומים בה הקטינה נראית בעירום. כאשר מצא סרטונים כאלה, שמר אותם על דיסק און קי בבעלותו.

אישום נוסף מתייחס לבית משפחה אחר, בו התגוררה קטינה בת 10. על פי כתב האישום, מייסלס פרץ למצלמות האבטחה בבית זה עשרות פעמים, וצפה בתכנים של כל חברי המשפחה, בינהם הקטינה, במצבים אינטימיים שונים. בין היתר, פרץ למצלמת האבטחה הממוקמת בחדר הילדים בבית, וצפה בסרטונים בהם מופיעה בת ה-10 בלבוש חלקי.

אישום אחר מתייחס לכך שבחברה בה עבד מייסלס, עבדה אישה לאחר לידה, שנהגה לשאוב חלב אם באחד מחדרי החברה שהוקצה לה לצורך כך. לפי כתב האישום, מייסלס התקין בחדר זה מצלמת אבטחה, ובמשך תקופה של 8 חודשים צפה בעובדת חושפת את עצמה, לצורך גירויו המיני.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בן אסא "הפעילות העבריינית שביצע המשיב באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, לאורך זמן ובהיקף נרחב ביותר, לצורך סיפוק דחפיו המיניים, מקימה יסוד סביר לחשש כי באם ישוחרר, ימשיך המשיב במעשיו ויסכן את בטחון הציבור. המשיב רמס ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות קורבנות, בכך שפלש שלא כדין, באופן שיטתי, אובססיבי ויום יומי, למרחבים אשר הינם מרחבים מובהקים של צנעת הפרט  ופגע בהם פגיעה אנושה, באמצעות חשיפתו האסורה לתכנים מיניים ואינטימיים של הקרבנות, תיעודם והעתקתם, ללא ידיעתם והסכמתם ואך לשם סיפוק יצריו".

עוד כתבה בן אסא בבקשת המעצר כי קיים "יסוד סביר כי האישומים המפורטים בכתב האישום, אינם אלא קצה הקרחון, המתאר את מעלליו", וכי "המשיב אף לא הסתפק בחדירה למרחב הוירטואלי של עשרות קורבנותיו כי אם באחד המקרים, ניצל באופן ציני את מצוקתה של עובדת בחברה בה עבד והציב מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה, באמצעותה תיעד את העובדת במהלך הסיטואציות האינטימיות של שאיבת חלב אם."

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!