דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / טניס בכיסאות גלגלים: ישראל העפילה לאליפות העולם

ניצחון על יוון בחצי הגמר הבטיח לנבחרת העפלה לטורניר האליפות שיתקיים בהולנד בסוף חודש מאי | באליפות העולם תשתתף גם נבחרת הקוואד (נכות קשה יותר) של ישראל, שהעפילה אליו באופן אוטומטי כסגנית אלופת העולם בשנה שעברה

נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים במוקדמות אליפות העולם (באדיבות הוועד הפראלימפי)
נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים במוקדמות אליפות העולם (באדיבות הוועד הפראלימפי)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים בקטגורית האופן (נכות קלה) הנמצאת בפורטוגל העפילה אתמול (שבת), לגמר המוקדמות האירופאי לאליפות העולם לאחר שניצחה בחצי הגמר את נבחרת יוון, בתוצאה: 1-2. זהו הישג מצוין לנבחרת שהצליחה להעפיל לאליפות העולם שתתקיים בהולנד בסוף חודש מאי. להולנד תגיע גם נבחרת הקוואד (נכות קשה יותר) של ישראל, שהעפילה אוטומטית בעקבות היותה סגנית אליפות העולם בשנת 2017.

הרכב הנבחרת הישראלית כולל את גיא ששון, אסי סטוקול ואדם ברדיצ'בסקי, עם המאמנת עופרי לנקרי. בשלב הבתים שובצה נבחרת  ישראל לבית מספר 3 עם נבחרות סלובקיה ורומניה.

נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים במוקדמות אליפות העולם (באדיבות הוועד הפראלימפי)
נבחרת ישראל בטניס בכיסאות גלגלים במוקדמות אליפות העולם (באדיבות הוועד הפראלימפי)

במשחק הראשון בשלב הבתים ניצחה נבחרת ישראל את סלובקיה בתוצאה 2:1. גיא ששון השחקן הבכיר של הנבחרת, מדורג במקום ה-98 בעולם, ניצח במפגש הראשון את תומאס מסרוק 2:6,6:1,6:1.

במשחק השני ניצח הסלובקי מרק גרגלי את אדם ברדיצ'בסקי בתוצאה 6:4,6:1. נבחרת ישראל הצליחה לנצח את ההתמודדות כולה עם ניצחון במשחק הזוגות של אסי סטוקול ואדם ברדיצ'בסקי שניצחו את הזוג הסלובקי בתוצאה 6:0,6:3.

במשחק השני בשלב המוקדם נבחרת ישראל גברה באופן יותר חלק על  נבחרת רומניה 3:0, ניצחון שהבטיח לישראל את העליה לחצי הגמר. הפעם גיא ששון ואדם ברדיצ'בסקי לא התקשו מול יריביהם במשחק היחידים והפסידו רק חמישה משחקונים בשני המשחקים. במשחק הזוגות, שוב עשו סטוקול וברדיצ'בסקי את העבודה מול היריבה החלשה והבטיחו את העלייה לשלב הבא בתחרות.

במשחק חצי גמר שלב המוקדמות חיכתה לנבחרת יריבה חזקה יותר בדמות נבחרת יוון. גיא ששון המשיך את היכולת המצוינת שלו בטורניר עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם הוא גבר על גיורגיס לאזארידיס 6:1,6:1. במשחק השני סטפנוס דימנטיס היה יריב קשה מדי לברדיצ'בסקי שנכנע לו בתוצאה 6:2,6:7,6:3. אבל למזלה של נבחרת ישראל משחק הזוגות המשובח של הנבחרת שוב הכריע לטובתה את ההתמודדות עם ניצחון נוסף של הצמד סטוקול וברדיצ'בסקי עם ניצחון על הצמד היווני דיאמניטיס ולאזארידיס בתוצאה 6:2,7:5.

במשחק הגמר תפגוש הנבחרת הישראלית את נבחרת ספרד, למשחק שהוא בעיקר על היוקרה, מאחר ושתי הנבחרות הבטיחו את השתתפותן בהולנד בסוף חודש מאי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!