דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / ליגת העל נשים בכדורגל: רמת השרון מתקרבות לקרית גת בפסגה

סיכום המחזור-23: בנות נתניה לא מרחמות על נועלת הטבלה, עם 1:6 שחילץ אותן מירידה וחתם את גורלה של הפועל פ"ת | מ.כ. רמת השרון אותתה שלא ויתרה עדיין על התואר עם 2:0 על אס"א ת"א | האקדמיה והפועל רעננה נפרדו ב-2:2

מ.כ.נ רמת השרון מול אס"א תל אביב מחזור 23 (צילום מסך ההתאחדות לכדורגל)
מ.כ.נ רמת השרון מול אס"א תל אביב מחזור 23 (צילום מסך ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע נערך מחזור מספר 23 בליגת הנשים בכדורגל. במאבקי הפלייאוף התחתון בתחתית ניצחו בנות נתניה 1:6 את הפועל פ"ת ובכך הבטיחו מחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון שהן יפשו למבחני המבחן את בנות אילת מהמקום השני בליגה הלאומית ואילו הפועל פ"ת תרד לליגה הלאומית בעונה הבאה. במשחק המרכזי בפלייאוף העליון ניצחה מ.כ. רמת השרון 0:2 את אס"א ת"א ושמרה על מרחק נקודה ומשחק עודף מהמובילה מ.ס קרית גת. במשחק נוסף סיימו שחקניות האקדמיה בתוצאה 2:2 עם הפועל רעננה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 23 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 23 (גרפיקה: אידאה)

פלייאוף עליון

מ.כ רמת השרון 2 – אס"א ת"א 0

רמת השרון ממשיכה את המרדף שלה אחרי המוליכה מ.ס. קרית גת. הניצחון על אס"א ת"א סגר את הפער לנקודה אחת בלבד ומשחק עודף לזכות רמת השרון. אבל כדי להצליח לעקוף את קרית גת, היא צריכה לחכות למעידה שלה מול אחת הקבוצות האחרות בפלייאוף העליון. רמת השרון הייתה טוב ביותר מהלך המשחק ונהנתה מצמד שערים נהדר של הכוכבת הגדולה של הקבוצה, הברזלאית הצעירה בת ה-22, טאבטה דה סילבה שהעלתה את מאזנה האישי ל-35 שערים בכל המסגרות העונה. לחלוצה הצעירה צפוי עתיד ורוד וכמו שזה נראה, ביכולת הזאת היא עוד תגיע לרמות הגבוהות ביותר ולנו נותרו רק עוד כמה משחקים בודדים ליהנות מהיהלום התקפי הנדיר כל כך בליגה שלנו.

לאחר מחצית ראשונה מאופסת בדקה ה-50 טעות קשה של הגנת אס"א שלא מצליחות להרחיק כדור פשוט ומאפשרות לינזי טיילור לחטוף את הכדור ולהעביר רוחב לטאבטה דה סילבה שעם בעיטה בעקב מהאוויר מבקיעה שער יפהפה לזכות רמת השרון. בדקה ה-90 פריצה מאגף ימין של פביולה חימנס שנתנה כדור רוחב לטאבטה דה סילבה,שבסיבוב בתוך הרחבה הבקיעה את שערה השני במשחק.0:2 לרמת השרון.

הפלייכאוף התחתון

הפועל פ"ת 1 – בנות נתניה 6

שתי הקבוצות הגיעו בידיעה שזהו משחק על עונה שלמה. הפסד של פ"ת והיא יורדת לליגה הלאומית ואילו בנות נתניה יקבלו הזדמנות להישאר עונה נוספת במשחקי המבחן מול בנות אילת מהמקום השני בליגה הלאומית. נתניה שעברה שינוי מאוד משמעותי בפלייאוף התחתון התפוצצה במשחק ועלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה20 עם שער של יטונדה אדבויאגו הניגרית לאחר כדור רוחב מדויק של נקמגינה אזוריקה הקנדית. 1:0 לנתניה. הלחץ הנתנייתי המשיך והביא לשער השני במשחק ה-29, הפעם נקמגינה אזוריקה נשלחה בכודר עומק מול שלוש שחקניות הגנה שהיא בקלות התנערה מהן, חדרה לרחבה והבקיעה את השני לזכות נתניה. בדקה ה-38 זה כבר 3:0 עם שער מבעיטה מרחוק של שרון מרקוס.

במחצית השניה הבליץ' של נתניה נמשך ובדקה ה-51 שוב בתקפה מתפרצת של נתניה. הפעם יטונדה אדבויאגו  מפרגנת עם כדור מול שער ריק לנקמגינה אזוריקה, שכבשה בקלות את השער הרביעי לזכות נתניה. בדקה ה-60 נקמגינה אזוריקה עם שער שלישי אישי ובדקה ה-66 קטי משצריאקוט כבשה שער ניחומים לזכות פ"ת. לפני שבדקה ה-89 יטונדה אדבויאגו סגרה עניין לאחר עוד בישול של אזוריקה, 6:1 בסיום לנתניה.

האקדמיה 2 – הפועל רעננה 2

במשחק שלא קבע כלום, נפגשו שני הקבוצות שכבר סיימו מזמן את העונה שלהן. בנות האקדמיה יכולות להיות מעודדות מהמשחקים הטובים שלהם בפלייאוף התחתון. האקדמיה עלתה ראשונה ליתרון, כאשר כבר בדקה השניה דאבל פס נהדר בין רעות מיכאלי לרעות רווחה משאיר את האחרונה לבדל מול השוערת ובבעיטה יפה לפינה הרחוקה רעות רווחה מעלה את בנות האקדמיה ליתרון ראשון במשחק. במחצית השניה בדקה ה-54 רעננה משווה את התוצאה עם שער של רוני שמריך שחוטפת את הכדור 40 מטר מהשער, רואה את שוערת האקדמיה עמית קליין מחוץ לשער ובועטת מעליה פנימה. בדקה ה-71 טעות בהגנת רעננה שלא מכסה טוב את נועה סלימהוג'יץ שמקבלת כדור 25 מטר מהשער ומתקדמת ללא בעיה לתוך רחבת החמש של רעננה ובועטת לחיבורים שלא משעיר סיכוי לעמית כהן הצעירה. בדקה ה-86 רוני שמריך מבקיעה את שערה השני במשחק בבעיטה חופשית אדירה 30 מטר מהשער.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!