דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / מרגש: שחקן אברטון עלה למגרש עם רובוט דרכו צפה ילד חולה במשחק מביתו

במהלך משחק כדורגל בליגה האנגלית עלה שחקן אברטון פיל אנג'ליקה למגרש כשהוא מחזיק רובוט מיוחד ממנו צפה אוהד הקבוצה, ג'ק מקלינדן בן ה-14 החולה במחלה קשה, וכך יכול היה להרגיש את המשחק מכר הדשא

שחקן אברטון פיל ג'אגיילקה, מחזיק את הרובוט דרכו ג'ק מקלינדן רואה את המשחק (Chris Brunskill Ltd/Getty Images IL)
שחקן אברטון פיל ג'אגיילקה, מחזיק את הרובוט דרכו ג'ק מקלינדן רואה את המשחק (Chris Brunskill Ltd/Getty Images IL)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ג'ק מקלינדן בן ה-14, הוא אוהד שרוף של קבוצת אברטון מהעיר ליברפול. ביום ראשון הוא עשה היסטוריה מיוחדת, כשהפך לקמע הווירטואלי הראשון במשחק כדורגל בין קבוצת אברטון לניוקאסל. הנער הצעיר חולה במחלה קשה שמגבילה אותו לכיסא גלגלים ולא מאפשרת לו לצאת מהבית. חלומו היה לעלות עם שחקני הקבוצה למגרש כחלק מטקס פתיחת המשחק.

בצעד מקסים ויוצא דופן החליטה קבוצת אברטון האנגלית להגשים את חלומו ולעלות עם רובוט שעיניו הן מצלמה מיוחדת ששידרה את ההתרחשות על המגרש היישר לחדרו של מקלינדן. קפטן אברטון ובלם נבחרת אנגליה לשעבר פיל אנג'ליקה עלה למגרש כשהוא אוחז ברובוט ואיפשר למקלינדן הזדמנות לחוות את חווית הכדורגל הטובה ביותר שניתן לנער בגילו. הרובוט שמיוצר בנורבגיה על ידי חברת 'No Isolation'  נקרא AV1, בתוכו יש מצלמה, מיקרופון ורמקול שמחוברים ל-iPAD של מקלינדן ומאפשרho לו לקבל את חווית הכדורגל המלאה מהמיטה בביתו.

לפני פתיחת המשחק הרובוט נלקח לחדר ההלבשה של אברטון והנער הצעיר עשה הכרות אישית עם חלק משחקני אברטון ששמחו על ההזדמנות לפגוש את הנער באופן הייחודי. לקראת פתיחת המשחק הרובוט עבר לידיו של קפטן הקבוצה פיל אנג'ליקה שלקח אותו דרך המנהרה אל כר הדשא בכדי שמקלינדן יוכל לצפות ולהרגיש את פתיחת המשחק והמפגש בין השחקנים והשופטים.

האירוע הייחודי אורגן על ידי עמותת הצדקה הבריטית 'wellchild' בשיתוף פעולה מלא עם מועדון אברטון. אימו של מקלינדן סיפרה: "אנחנו מתרגשים שדרך קבוצת אברטון ו-'No Isolation' ג'ק נהנה מחוויה של פעם בחיים". סקוט מקליוד, ראש מחלקת הדוברות של אברטון הוסיף כי "הדבר הכי חשוב בשביל המועדון הוא שהייתה לנו הזדמנות מיוחדת דרך הטכנולוגיה המדהימה ושיתוף הפעולה עם 'No Isolation' ו-'WellChild', לעשות משהו מדהים ומעורר השראה בשביל אוהד צעיר של המועדון".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!