דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

פייק ניוז / "מדאיג מאוד שכבוד רה"מ נחפז ונמהר לקנות את ניסיון גניבת הדעת"

את הדברים מסרה קבוצת בני סכנין, שהואשמה ע"י ראש הממשלה בכך שאוהדיה ביזו דקת דומיה לנפגעי האסון בנחל צפית, במוצאי שבת מול הפועל רעננה | "אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו", כתב נתניהו

נתניהו על הדשא, עם שחקני הפועל באר שבע, בבודפשט לפני משחקם מול בודפשט. (צילום: חיים זך /  לע"מ).
נתניהו על הדשא, עם שחקני הפועל באר שבע, בבודפשט לפני משחקם מול בודפשט. (צילום: חיים זך / לע"מ).
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

חילופי האשמות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבוצת בני סכנין מאז פרסום פוסט אתמול בערב בעמוד הפייסבוק של רוה"מ בו גינה נתניהו את התנהגותם של אוהדי בני סכנין, לגביהם נטען כי במהלך דקת דומיה לזכר הנספים באסון בנחל צפית, טרם פתיחת משחק הליגה מול הפועל רעננה שנערך בשבת באיצטדיון דוחא בסכנין, נשמעו לכאורה שריקות בוז מיציע אוהדי סכנין.

בפוסט נכתב: "בושה וחרפה. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו" בצירוף לכתבה שפורסמה בערוץ 7. עו"ד איתמר בן גביר הגדיל לעשות כתב בחשבון הטוויטר שלו: "פניתי למנהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל לסגור את אצטדיון דוחא".

הפוסט שהוסר (צילום מסך: דבר ראשון)
הפוסט שהוסר (צילום מסך: דבר ראשון)

בקבוצה בחרו להגיב לדברים הקשים, בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "הלב כואב והדעת ממאנת להאמין שאנשים בוחרים לדוש בכאב של משפחות הנספים למען מטרות הזויות (אתכם הסליחה משפחות יקרות). מדאיג מאוד שכבוד ראש הממשלה נחפז ונמהר לקנות את ניסיון גניבת דעת הבריות אשר נחשף על ידי דמות ידועה היטב ברגשותיה כלפי סכנין וסביבתה. לרשות כבוד ראש הממשלה עומדים די יועצים וכלים אשר יאפשרו לו לעמוד היטב על אמת הדברים ולתת דעה הוגנת".  יש לציין שגם בהפועל רעננה דחו את הטענות של ראש הממשלה וטענו כי הטענות לשריקות בוז אינן נכונות ושהיו רק כמה ילדים ביציע שלא עמדו אבל הם לא שמעו בוז.

בסכנין הגיבו וסיפרו כי למשחק הוזמנו כ-250 ילדי בית ספר בגילאי 5-7 ורובם ישבו ביציע הדרומי. על פי המועדון, הם אלה שלא עמדו בדקת דומייה מכיוון שהסיטואציה לא הייתה מובנת להם, הכרוז דיבר בשפה העברית והם לא הבינו את המתרחש".

ח"כ עפר שלח, יו"ר סיעת יש עתיד הגיב גם הוא לפרשה: "מישהו הפיץ שמועה שבמשחק הכדורגל בסכנין שרקו בוז בדקת הדומיה לזכר הנספים באסון השיטפון בערבה. ההתאחדות שבדקה את הווידאו, המאמן והבעלים של רעננה – כולם אומרים שלא היה ולא נברא. ומי קופץ בראש כדי להסית בכח שמועה חסרת בסיס? ראש הממשלה, כמובן. ממתי האמת הפריעה לביבי להסית ולפלג?"

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!