דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: ג'ו איגלס משווה את הסדרה מול יוסטון ועושה את זה בסטייל

וגם - פדז'ה דיאנוביץ', השוער האדום של ראשון לציון, דוחף את הקבוצה לגמר הפלייאוף בכדוריד | האוהדות האיראניות שהתחזו לגברים כדי להיכנס למשחק כדורגל והכוכבים שמדברים על הצורך בהתאגדות וזכויות השחקנים

ג'ו אינגלס מיוטה ג'אז וג'יימס הארדן מיוסטון (צילום:  (AP Photo/Eric Christian Smith).
ג'ו אינגלס מיוטה ג'אז וג'יימס הארדן מיוסטון (צילום: (AP Photo/Eric Christian Smith).
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח בשלשות והומור: ג'ו איגלס

יאיר צוקר

ג'ו אינגלס הוא כבר מזמן לא שחקן שולי ב-NBA, הגארד שאוהדי מכבי אוהבים לקרוא לו אקס, עושה עונה מרשימה ביוטה ג'אז וכיכב במשחק מספר 2 של חצי גמר המערב מול יוסטון עם שיא קריירה של 27 נקודות, כשהוא צולף 7 שלשות. יחד עם דונובן מיטשל הרוקי הנפלא, הג'אז ניצחו 108:116 את המדורגת הראשונה וגנבו את יתרון הביתיות. אחרי שהדיחו את אוקלהומה סיטי בסדרה הקודמת, אף אחד כבר לא יופתע אם הג'אז ימשיכו לעשות צרות ליוסטון ואולי יעפילו לגמר המערב. אינגלס גם היה אחראי לרגע המשעשע של המשחק, כשצירף את ג'יימס הארדן היריב לשיחה של המאמן שלו קווין סניידר עם כמה משחקני הג'אז.

https://twitter.com/LeadingNBA/status/991869837252034561

מנצח ונועל את השער: פדז'ה דיאנוביץ'

צור רוזנצוויג

בשבוע וחצי האחרונים התרחשו משחקי חצי גמר הפלייאוף בין הפועל ראשון לציון, אותה מאמן עידן מיימון, לאלופה המכהנת, מכבי ראשון לציון, בהובלת המאמן סער פרנקל. אחרי תצוגה לא טובה של השוער האדום פדז'ה דיאנוביץ' במשחק הראשון בו הפסידה הקבוצה בתוצאה 29:22 הגיע המשחק השני, שבו היו שחקני הפועל בפיגור כמעט כל המשחק וחזרו בקאמבק סנציוני מפיגור של 29:23 לניצחון 29:30 בזכות השוער הבוסני שחתם בקבוצה בקיץ האחרון.

Posted by Hapoel Rishon LeZion H.C on Monday, April 30, 2018

דיאנוביץ סיים את המשחק השני עם 15 עצירות ב-36 אחוז, גם במשחק האחרון והמכריע נתן הבוסני המון ביטחון לקבוצתו כשסיים אותו עם 17 עצירות ב-40 אחוז כולל עצירת זריקה קריטית של ולדי קופמן הצהוב על הבאזר, עצירה שהשאירה את התוצאה על 27:28 לטובת האדומים ושלחה אותם היישר אל הגמר מול מכבי תל אביב.

מנצחים עם הלוח: חברת יו קיי סובוטיאו

ליאור ברטל

סובוטיאו, הוא משחק לוח מיוחד בו אנשים משחקים אחד נגד השני במשחק כדורגל (למרות שישנם גם ענפי ספורט אחרים, פחות פופולריים) על-ידי הזזת דמויות שחקנים בעזרת נגיעות קטנות וניסיונות לכבוש שערים. הדמויות מורכבות בדרך כלל מנבחרות, קבוצות ושחקנים אמתיים. המשחק מאוד נפוץ באירופה ואפילו מתקיימות אליפויות ותחרויות ארציות מי השחקן הטוב ביותר במשחק. השבוע הודיעה חברת יו קיי סובוטיאו שמייצרת את המשחק באנגליה, שהיא ייצרה מהדורת שחקניות מיוחדת לכדורגל נשים. 22 השחקניות יורכבו משחקניות ההרכב של קבוצות ארסנל וצ'לסי ויהיו בעלות מראה יחודי ודומה לשחקניות האמיתיות. המהדורה המיוחדת שיוצאת לקראת משחק גמר הגביע שיערך בין שתי הקבוצות בשבת. מדגישה שוב את תהליך הגדילה של כדורגל הנשים באנגליה ובעולם כולו, ומראה שתחת ניהול נכון כדורגל הנשים הוא מודל כלכלי בעל פוטנציאל להצלחה אדירה. ביום רביעי בבוקר פרסמה התאחדות הכדורגל האנגלית שעד כה נמכרו 40 אלף כרטיסים למשחק והציפייה היא לעבור את רף 50 אלף הצופים לקראת שבת. דוגמה לאיך משחקים את המשחק מאליפות איטליה הפתוחה ב-2016

מפסידים שנה שלמה: ברצ'ין סיטי

צור רוזנצוויג

בפעם הבאה שיש בכם את אווירת הבאסה אחרי שקבוצת הכדורגל שלכם מנצחת 0:1 קטן ומגעיל בבקשה תזכרו את סיפורה של ברצ'ין סיטי. המועדון הסקוטי המייצג את העיירה בת 8,000 התושבים, ירד לליגה השלישית לאחר שהקבוצה לא ניצחה באף משחק רשמי בליגה העונה וסיימה את העונה עם שלושים ושניים הפסדים וארבע תוצאות תיקו שאת כולן השיגה בביתה, מכאן נובע שהקבוצה הצנועה, צנועה מדי ויצאה מנוצחת בכל משחקי החוץ שלה. עונה עגומה זו, הגיעה דווקא אחרי זמנים יפים כשרק העפילה לליגה השנייה בקיץ הקודם. אולי זו הסיבה למה קן פרגוסון היו"ר לא ממהר לפטר את המאמן בשלוש וחצי השנים האחרונות דארן דודס ומשדר רוגע.

והאוהדים? הם אולי יכולים להיות מרוצים שהקבוצה שלהם נכנסה לספר ההיסטוריה, בלהיות הקבוצה הראשונה מזה 126 שנה שלא ניצחה אפילו משחק אחד ולחכות בסבלנות לניצחון הראשון אחרי יותר משנה, וזה יוכל לקרות רק בליגה השלישית..

מנצחים סולידריות: כוכבי בכדורגל ו FIFPRO

ליאור ברטל

באיגוד השחקנים העולמי FIFPRO יצרו סרטון שבו מדברים כריסטיאנו רונאלדו, הארי קיין, לייקה מארטנס, לאונרדו בונוצ'י וליונל מסי על הקריירה הקצרה והלא פשוטה של כדורגלנים וכדורגלניות ברחבי העולם והצורך החשוב בהתאגדות סביב איגוד שחקנים חזק שיגן עליהם ויתמוך בהם ובהן בזמני משבר, כשלא משלמים להם שכר, במהלך מאבקים או תמיכה ולווי צמוד בכמעט כל צרה או בעיה.

בלי איגודי שחקנים חזקים, הספורט שלנו היה תלוי עוד יותר בחסדיהם של המיעוט בעל הכסף ששולט בכלכלת העולם ובספורט העולמי. הכדורגלנים הבכירים בעולם מדגישים את הצורך בסולדריות של מעמד העובדים, שהוא קו ההגנה היחיד שיש היום לספורטאים בעולם לשמור על זכותם של להתפרנס בכבוד מהמקצוע שהם בחרו לעצמם בחיים.

מנצחות כי הארבה לכדוגל מנצחת את הפחד: אוהדות איראניות

ליאור ברטל

השבוע  התקיים המחזור האחרון בליגה האיראנית. 5 הנשים בתמונה הגיעו לחגוג את סיום העונה וזכייתה באליפות של קבוצתן האהובה פרספוליס מטהרן. למרות שמאז המהפכה בשנת 1979 אסור לנשים להגיע לאצטדיוני הכדורגל, הנשים האלו סיכנו את חייהן בשביל לראות את קבוצתן האהובה.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!