דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: רמת השרון ניצחה 2:3 את קרית גת במשחק העונה

3 מחזורים לסיום נפגשו שתי המוליכות למשחק דרמטי במיוחד | קרית גת קיוו לנצח ולהתקרב לאליפות, אבל לרמת השרון היו תכניות אחרות והן ניצחו משערים של ורד כהן, ערבה שחף וטאבטה דה סילבה מול צמד של אנדראה לאיו

מ.כ רמת השרון מול מ.ס קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.כ רמת השרון מול מ.ס קרית גת (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחק העונה בליגת העל בכדורגל נשים סיפק מבול של שערים. זה היה המשחק הטוב ביותר בליגת הנשים השנה כאשר שני הקבוצות השאירו את כל הלב והנשמה על המגרש. בסוף המשחק מ.כ. רמת השרון גברה על האלופה מ.ס. קרית גת בתוצאה 2:3 עם שערים של ורד כהן ,ערבה שחף וטאבטה דה סילבה מול צמד של אנדראה לאיו מהצד השני. הניצחון מעלה את רמת השרון למקום הראשון עם יתרון של שני נק' אבל עם משחק עודף. למרות זאת, קרית גת עוד יכולה להבטיח את הזכייה באליפות שניה ברציפות אם תנצח את שלושת המשחקים האחרונים בעונה.

מהלך המשחק

רמת השרון לחצו מהפתיחה, חטיפת כדור מעולה של ערבה שחף משחקנית ההגנה של קרית גת, המשיכה במסירה לטאבטה שהוכשלה ברחבה ע"י השוערת. את הפנדל הבקיעה ורד כהן.  עברה שחף וטאבטה הצליחו להגיע למצבים מול השוערת הברזילאית שהקדימה אותן בשני ניסיונות.

רק בדקה ה-55 שולמן לקחה את הכדור מחוץ לרחבה מצד שמאל עברה שתי שחקניות ובעטה למסגרת כדור מסובב שנעצר ע"י חנית שוורץ. בדקה ה-58 שירלי אוחנה קיבלה כדור ברחבה לבד מול השוערת של קרית גת אך בעטה מקרוב מעל השער. קרית גת הגדילה את הלחץ ובדקה ה-63 מור אפרים מסרה כדור מבריק בין שחקניות קרית גת לאנדראה לאיו שעברה את חנית שוורץ השוערת והבקיעה את שער השוויון הקריטי.

השוויון  לא הצליח להחזיק מעמד כאשר רק שתי דקות חלפו והפעם טאבטה חטפה כדור בצד שמאל, הרימה מעולה לרחבה וערבה שחף הקדימה את כולן ונגחה עם כל הלב פנימה 1:2 לרמת השרון.

בדקה ה-73 שוב טעות של קרית גת, בעיטת שוערת לא טובה הגיעה לראש של ברקי שנגחה קדימה לטאבטה הבלתי מכוסה, האחרונה נכנסה לרחבה ובבעיטה חזקה הכניעה את שוערת קרית גת.1:3 ענק לרמת השרון. קרית גת חיפשה לצמק ובדקה ה-88 אנדראה לאיו הרומנייה כבשה בבעיטה חופשית אדירה לחיבורים של חנית שוורץ. 2:3 לרמת השרון. רמת השרון הצליחה להעביר את הזמן עד סוף המשחק והבטיחה ניצחון אדיר על יריבתה בצמרת.

כבר ביום חמישי הקרוב קרית גת תפגוש את מכבי כשרונות חדרה במה שיכול להיות המוקש הנוסף שלה בדרך לאליפות. קרית גת תצטרך להגיע בפוקוס לאחר ההפסד לרמת השרון,  אם היא תנצח את חדרה היא ככל הנראה תבטיח את האליפות, כאשר במחזורים הבאים היא תשחק מול אס"א ת"א ומכבי חולון החלשות יחסית. רמת השרון תמשיך לעקוב אחרי המשחק הבא של קרית גת ותקווה למעידה של האלופה, בשני המשחקים האחרונים בעונה מחכות לה מכבי חדרה ואס"א ת"א.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!