דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

אירועי שבוע הספר / שבוע הספר העברי: אירועים לקהל הקוראים הצעיר

מתחמי שבוע הספר ברחבי הארץ כוללים מגוון פעילויות לילדים - הצגות, יצירה בהשראת הספרים האהובים, שעת סיפור, סדנת סיפור מדעית, שוק קח-תן ומכירת ספרי יד שנייה במחיר מוזל

ישראלים בשבוע הספר בכיכר רבין. 6 ביוני 2018 (צילום: מרים אלטשר/ פלאש90)
ישראלים בשבוע הספר בכיכר רבין. 6 ביוני 2018 (צילום: מרים אלטשר/ פלאש90)
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

שבוע הספר העברי נפתח אתמול ויגמר ביום שבת ה-16.6. אירועי שבוע הספר מתקיימים בכל רחבי הארץ וקהל הקוראים הצעיר יוכל לחגוג עם הצגות לילדים, סופרים שחותמים על ספריהם והיצע רחב של ספרים, גם כאלה שלא תמצאו בחנות הספרים הקרובה לביתכם.

בתל אביב (כיכר רבין) יפעל מתחם הילדים מדי ערב בין השעות 18:00 – 20:00, יתקיימו בו שעות סיפור עם הספרים הבית של יעל, מעשה בחמישה בלונים, דירה להשכיר, איה פלוטו ושמוליק קיפוד. במתחם יתקיימו גם הצגות הילדים אלאדין, קצפת ותות, שלגלון, ג'ינג'י, תלתלית וזוקו, עוץ לי גוץ לי ואריה בספרייה.

ישראלים בשבוע הספר בכיכר רבין. 6 ביוני 2018 (צילום: מרים אלטשר/ פלאש90)
ישראלים בשבוע הספר בכיכר רבין. 6 ביוני 2018 (צילום: מרים אלטשר/ פלאש90)

בראשון לציון (מדרחוב רוטשילד) מדי ערב החל משעה 18:30 יתקיימו פעילויות לילדים: הצגות ומופעי שירה. בירושלים (מתחם התחנה) יתקיים כל ערב בין השעות 18:00 -20:00 פעילות לילדים הכוללת משחקי ילדות ומשחקי חיות, משחקי רצפה ענקיים והצגות ילדים. בחולון (מתחם 'לה פארק'-בפארק פרס) יתקיים היריד בפעם הראשונה, גם שם יהנו הילדים מהצגות והפעלות שונות. בחיפה יצויין חג הספר העברי עם שוק החלפות ספרים "קרא תן", יריד הספר החיפאי ועוד.

בנתניה יציינו את שבוע הספר בשעות סיפור, מפגשים עם סופרים ומשוררים, החלפות ספרים, הצגות לילדים, סדנת סיפור מדעית ועוד שלל פעילויות. עיריית רמת-גן מציינת את שבוע הספר העברי בין התאריכים 6-14 ביוני בהפנינג ויריד בכיכר רמב"ם, בערב לדינו עם גיא זוארץ ובערבי ספרות בבית קריניצי. בבאר-שבע מציינים את חודש הקריאה ושבוע הספר העברי בהצגות תאטרון, מפגשים עם סופרים, סדנאות, הרצאות, שעת סיפור, הפעלות לילדים, מתחמים תיאטרליים ויריד ספרים ענק.

פרטים על כל האירועים ניתן למצוא כאן.

מחלקת הספריות של עיריית תל אביב-יפו תקיים לאורך שבוע הספר (וחודש יוני בכלל) שלל פעילויות לילדים בספריות העירוניות. בתכנית – מפגשים עם סופרים, סדנאות יצירה ושעות סיפור. ב- 11.6 יתקיים אירוע ההכרזה על שיאני הקריאה בספריית יפו ד' באירוע שיכלול מפגש וסדנה עם האמן חנוך פיבן. מרבית האירועים ללא תשלום.

ספרייה (קרדיט: מאיר שפירא)
ספרייה (קרדיט: מאיר שפירא)

פרויקט הדגל של הספריות לילדים בשבוע הספר הקרוב הוא פרויקט "הבית שלי בספרייה". במסגרת הפרויקט יתקיימו שעות סיפור וסדנאות לילדים בגילאי 2-12 בספריות העירוניות. ב-15 ספריות יוצב דגם קרטון של "הבית של יעל" שעוצב על ידי מיכל מור חיים, אליו יוכלו הילדים להיכנס ובו לקרוא את הספר.

אירועי "הבית שלי בספרייה" בתל אביב

יום רביעי 30.5 בשעה 17:00 בספריית הילדים והנוער בבית אריאלה – סדנה לבניית בית אבטיח עלפי השיר האישה באבטיח עם מיכל מור-חיים. 20 ש"ח. מגיל 6

יום שני 4.6 בשעה 17:00 בספריית נווה עופר- שעת סיפור: הבית של יעל / על-פי מרים רות לגילאי 3-6. מספרת: פלורנס פיש חכם. ללא תשלום

יום רביעי 6.6 בשעה 17:00 בספריית הילדים והנוער בבית אריאלה – קן לציפור – סדנה לבניית קיני ציפורים עם מירי לשם פלאי. מגיל 6. 20 ₪.

יום חמישי 7.6 בשעה 17:00 בספריית שפירא – שעת סיפור: דירה להשכיר על-פי לאה גולדברג. החל מגיל שנתיים. מספרת: שלומית דביר. ללא תשלום.

יום ראשון 10.6 בשעה 17:00 בספריית צהלה – שעת סיפור: הבית של יעל / על-פי מרים רות. מספרת: פלורנס פיש חכם. לגילאי 3-6 בהרשמה מראש בלבד.

יום שני 11.6 בשעה 17:00 בספריית השחמט – שעת סיפור: דודי שמחה / על-פי ע. הלל. מספרת: גילה פטילון. לגילאי 3 ומעלה.

יום רביעי 13.6 בשעה 17:00 בספריית הילדים והנוער בבית אריאלה – סדנה ליצירת מיניאטורה הבית של עמי ותמי עם מאי שירי. לגילאי 6-12. 20 ₪

יום רביעי 13.6 בשעה 17:00 בספריית בת ציון – שעת סיפור: הבית של יעל / על-פי מרים רות. מספרת: ענבל ניר. לגילאי 3-6

אירועים נוספים בתל אביב:

הפנינג בספריית מרכז השחמט, שלישי 5.6.18 בשעה 17.00.

עירית סופרן מספרת: "אבא עושה בושות" / בהשראת הספר מאת מאיר שלו.

"כל אחד זקוק לבית משלו…" סדנת יצירה בהנחיית אורית רבין / בהשראת הספר "הבית של יעל" מאת מרים רות (כל הזכויות שמורות להוצאת הקיבוץ המאוחד בע"מ)

אבא עושה בושות. ואמא גם? תחרות אפיית עוגיות/עוגות נושאת פרסים. המשתתפים יבחרו את הזוכה.

"אני מצייר" – פינת הציור. דף צביעה ענק לכל המשפחה.

כל האירועים הם ללא תשלום. במקום תתקיים מכירת ספרים ב-5 ש"ח לספר

הפנינג בספריית רמת-ישראל-בצרון, חמישי, 21.6 בין השעות 19:30-16:30, ללא תשלום

16:45 בנג'ו הגדול והגיטרה – הפעלה לקטנטנים

16:30 סדנאות יצירה עם חופש סדנאות לעיצוב סביבתי

סדנה לבניית בית מעץ בשימוש חוזר: שיוף, צביעה ועיצוב בתים קטנים מפסולת עץ.

סדנה להכנת תיקי ספר עם הדפסה אישית הכנת תיק ספר מכותנה שעליו יעוצב הדפס אישי בעזרת שקיות פלסטיק, ויועבר אל התיקים במכבש.

במהלך כל האירוע תתקיים מכירת ספרים מעודפי הספרייה בעלות של 5 ש"ח לספר.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!