דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עפולה

אלימות בכביש / הנהג שתקף ביום שישי אישה בעפולה, נעצר כשניסה לברוח מהארץ

"הוא התחיל לדפוק על האוטו שלי בידיים והרגליים. צעק 'את לא תצפרי לי בחיים יותר'. זה היה סיוט, לא חשבתי שקיימים אנשים שיכולים להתנהג ככה", סיפרה האישה אותה תקף הנהג, לאחר שצפרה לו בכביש במרכז עפולה

גבר תוקף אישה בעפולה, 30 ביוני 2018 (צילום מסך מפייסבוק, Mor Givon)
גבר תוקף אישה בעפולה, 30 ביוני 2018 (צילום מסך מפייסבוק, Mor Givon)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

נעצר גבר בן 27 שחשוד כי בשעות הצהרים של יום שישי האחרון תקף באלימות אישה בת 31 במרכז עפולה וגרם לה שברים באפה. החשוד נעצר אתמול בערב בדרכו לנתב"ג, ככל הנראה במטרה לצאת מהמדינה. המשטרה מסרה בצהריים כי במהלך איסוף הממצאים התברר כי טרם תקיפת הנהגת, החשוד היה מעורב בתאונת דרכים במהלכה נגרם נזק לרכבו ולרכבה של נהגת. במהלך דין ודברים עם הנהגת שרכבה נפגע תקף אותה החשוד בבעיטה ואיים עליה. שוטרי משטרת ישראל איתרו את הנהגת(32 נצרת עילית) וגבו את תלונתה.

הקורבן היתה בדרכה לאסוף את ילדיה מבית הספר ומן הגן, כשרכב חסם את הנתיב בו נסעה. לאתר החדשות Ynet מסרה האישה כי הותקפה באלימות על ידי אחד מנוסעי הרכב החוסם, לאחר שצפרה לו: "הוא התחיל לדפוק על האוטו שלי בידיים והרגליים. צעק 'את לא תצפרי לי בחיים יותר'. ניסיתי לנעול את האוטו ואז הוא נכנס אליו עם כל הגוף שלו מהצד של הנוסע. אז הוא התחיל לתת לי אגרופים בראש ובוקסים באף. נטפתי כולי דם. 10 דקות הוא פשוט מכה אותי. חשבתי שאני רואה את המוות. הוא רצה להרוג אותי. נכנסתי לרכבים של אנשים וביקשתי מהם עזרה. הוא הלך כשאנשים התחילו לקרוא למשטרה וברח. חשבתי שזה פיגוע. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות במרכז עפולה. נשארתי עם שברים באף ובשבוע הבא אני אמורה לעבור ניתוח באף. זה היה סיוט, לא חשבתי שקיימים אנשים שיכולים להתנהג ככה".

האירוע פורסם ברשת הפייסבוק על ידי עדת ראיה: "רק אישה אחת אמיצה ניסתה לעצור אותו. כל השאר נשארו ברכבים. ככה…לאור היום. אמא שהולכת לגן לקחת את הילדים מגיעה לחדר מיון". המפרסמת ביקשה לשתף את הסרטון "בבקשה בואו נהיה השינוי. איך שהוא בואו נגרום לזה שהמחיר לתקיפה כזו יהיה יקר כל כך עד כי מקרים כאלה לא ישנו… אם יש לכם איזה שהוא מידע בבקשה תפנו למשטרת עפולה או אלי". לפוסט צורפה תמונת הקורבן כשפניה מדממות.

מהמשטרה נמסר כי מיד לאחר התקיפה החלה החקירה והמאמצים לאתר את החשוד, בסיוע אמצעים טכנולוגיים לבירור זהותו. לאחר מעצרו בנתב"ג הוא הובל לתחנת משטרה לחקירה ויובא לדיון בהארכת מעצר במוצאי שבת בבית המשפט השלום בנצרת.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!