דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מונדיאל 2018 / שער ניצחון בדקה ה-95 השלים מהפך שהעלה את בלגיה לרבע הגמר

עד הדקה ה-69 יפן הוליכה 0:2 ואז 3 שערים של בלגיה העלו אותה לרבע הגמר | נבחרת ברזיל הראתה פעם נוספת שהיא באה נחושה לזכות וסיימה ב-0:2 מול מקסיקו | ברבע הגמר ייפגשו שתי המנצחות, לקרב מסקרן במיוחד

משחק שמינית מונדיאל בין בלגיה ליפן (AP Photo/Rebecca Blackwell)
משחק שמינית מונדיאל בין בלגיה ליפן (AP Photo/Rebecca Blackwell)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בלגיה -יפן 2:3

המשחק החל באופן מעט רגוע כאשר בלגיה הייתה הרבה יותר דומיננטית מיפן בפתיחה. לפני השריקה למחצית, שוער בלגיה טיבו קורטואה כמעט וכבש שער עצמי שהיה מעלה את יפן ליתרון.

המחצית הראשונה לא הייתה מדד טוב למה שקרה בהמשך, שלוש דקות לתוך המחצית השנייה, יפן יצאה למתפרצת וגנקי הארגוצ'י הצליח לכבוש ולהעלות ה"סמוראים" ליתרון. מנגד, אדן הזאר הדביק כדור לקורה. לא עברו 5 דקות וטקאשי אינוי, שלח פצצה לפינת השער של קורטואה וזה כבר 0:2 מדהים ליפן.

https://twitter.com/TheSporTalk/status/1013879924665520130

בלגיה סרבה להכינס להלם, בדקה ה-65 מאמן בלגיה העלה מהספסל את מרוואן פלאייני ונאסר צ'אדלי. זה השתלם בדקה ה-69 כאשר ורטונגן נגח מזווית קשה מאוד לאיזן ל-1:2, הבלגים חזרו להאמין ובדקה ה-74 פלאייני נגח בעוצמה את השוויון לאחר הגבהה של הזאר. כשהמשחק כבר קרוב להארכה, בלגיה יצאה למתפרצת מהקרן של יפן, דה בריינה הוביל את הכדור על 60 מטרים ומסר למונייה, שהעביר כדור לרחבה, לוקאקו פתח רגליים וצ`אדלי כבש את שער הניצחון שהעלה את בלגיה לרבע הגמר. איזה המהפך!

https://twitter.com/TheSporTalk/status/1013875928500498432

ברזיל – מקסיקו 0:2

הופעה מצוינת של נבחרת ברזיל שמראה כמה כישרון יש בחלק הקדמי שלה עם הופעה אדירה של וויליאן וניימאר בהתקפה. נבחרת מקסיקו שמציגה שוב נבחרת מלהיבה ונפלאה נופלת פעם נוספת מול קללת שמינית הגמר ונעצרת בפעם השביעית ברציפות באותו המעמד.

המשחק נפתח התלהבות אדירה של נבחרת מקסיקו שהצליחה להשתלט על מגרש עם לחץ אדיר על הקישור וההגנה הברזילאית. הלחץ נמשך כ-20 דקות שהצליח להפתיע את נבחרת ה"סלסאו", מקסיקו החלה להתקרב לשער יתרון מוקדם. נבחרת ברזיל החלה לצאת מהקיפאון הראשוני ובעזרת היכולת האישית הנהדרת של וויליאן וניימאר החלה לאיים על השער של מקסיקו. ברזיל התחילה לייצר את משחק המסירות הנהדר שלה והשער היה באוויר.

במחצית השניה ברזיל הגיעה משוחררת יותר ומאיימת יותר. בדקה ה-51 שיתוף פעולה נהדר בין שני השחקנים המצטיינים במגרש הוביל לשער היתרון של ברזיל. ניימאר החל במהלך עם כדור בצד שמאל של ההתקפה הוא מסר את הכדור לוויליאן שפרץ לתוך ההגנה אלכסונית מהמרכז לקצה השמאלי והעביר כדור רוחב ימינה, אליו הגיע ניימאר עם גלישה של קצה הרגל ודחק את השער פנימה, ניימאר עם שערו ה-57 במדי הנבחרת, 1:0 לברזיל.

https://twitter.com/TheSporTalk/status/1013850372643917826

נבחרת ברזיל המשיכה לחפש את וויליאן וניימאר בהתקפה שיעניקו עוד קצת קסם התקפי, מי שנפגע בעיקר היה חלוץ של הסיטי ג'יסוס שלא קיבל מספיק כדורים, בעשרים הדקות האחרונות ברזיל החלה להתגונן ואפשרה למקסיקו להתקרב לשער שוויון. בדקה ה-88 פרננדיניו חטף כדור במרכז השדה, מצא את ניימאר בצד שמאל בהתקפה מתפרצת, הכוכב העביר כדור רוחב נהדר לפרמיניו המחליף, שגלגל את הכדור לשער הריק, 0:2 לברזיל במשחק מצויין שסוף סוף מזכיר את הנבחרות הברזילאיות הנהדרות של פעם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!