דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

טניס נשים / קרבר ניצחה את סרינה ווילאמס 0:2 וזכתה לראשונה בטורניר ווימבלדון

וויליאמס הגיעה לגמר הראשון מאז הולדת בתה לא הצליחה לאיים על קרבר המצויינת שניצחה אותה בשתי מערכות | וויליאמס: "אני מחכה להיפגש מולה שוב ולשחק פה בהזדמנות אחרת. היא אדם מדהים וחברה נהדרת"

אנג'ליק קרבר זוכה בטורניר ווימבלדון לשנת 2018.(AP Photo/Tim Ireland)
אנג'ליק קרבר זוכה בטורניר ווימבלדון לשנת 2018.(AP Photo/Tim Ireland)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

גמר טורניר ווימבלדון הפגיש את סרינה ווילאמס שהעפילה לגמר גראנד סלאם ראשון מאז הולדת בתה, כשהיא מדורגת במקום ה-181 בעולם ומקווה מאוד להשיג את התואר השמיני שלה בווימבלדון. מולה התייצבה אנג'ליקה קרבר הגרמניה בת ה-30 שמעולם לא זכתה בטורניר היוקרתי ושהציגה טורניר נהדר וחזרה לעצמה השנה לאחר שנתיים לא מוצלחות בסבב העולמי. הגרמניה שיחקה טוב יותר ולאחר שעה ושבע דקות ניצחה 3:6, 3:6 וזכתה בגראנד סלאם שלישי בקריירה.

מהלך המשחק

המערכה הראשונה נפתחה בהססנות של וויליאמס שנוצלה היטב על-ידי קרבר. וויליאמס נשברה כבר במשחקון הראשון ונקלעה לפיגור 2:0, אבל אז חזרה לעצמה והפכה את התוצאה ל-2:3. קרבר הנחושה, שוב הצליחה להשיג שבירה, שהעלתה אותה ל-3:4. וויליאמס המשיכה לעשות טעויות לא אופייניות וקרבר שמרה על ההגשות שלה, שברה בפעם נוספת את וויליאמס וניצחה את המערכה 3:6.

במערכה השנייה וויליאמס ניצלה משבירה מוקדמת, לאחר מכן התקשתה בנסיון לשבור את הגרמניה ושתי השחקניות שמרו על הגשותיהן ב-5 המשחקונים הראשונים. במשחקון השישי קרבר השיגה שבירה ראשונה במערכה בזכות חבטה נהדרת לאורך הקו שהעלתה אותה ליתרון מבטיח. וויליאמס שמרה על ההגשות שלה וצימקה ל-3:5, אבל קרבר הייתה טובה יותר היום, שמרה על ההגשות וקבעה 3:6 ו-0:2 במערכות בדרך לזכייה ראשונה עבורה וראשונה של שחקנית גרמניה מאז מאז שטפי גראף הגדולה ב-1996. וויליאמס, עבורה זאת הייתה חזרה לטופ העולמי לאחר לידת בתה אולימפיה, תקווה להמשיך ולהשתפר לקראת המשך העונה.

בסיום המשחק אמרה קרבר הנרגשת: "סרינה, את אישיות נהדרת ומקור אמיתי להשראה לכולם. אני בטוחה שיהיה לך תואר גראנד סלאם נוסף בקרוב". על משחקה בטורניר אמרה: "ידעתי שאני צריכה לספק את הטניס הטוב ביותר שלי נגד אלופה כמו סרינה, וזה כבוד ענק לחלוק איתה את המגרש. זאת הייתה הזדמנות השנייה שלי במעמד הזה, ומאוד נהניתי מהשבועיים האחרונים. תודה לכולם".

וויליאמס אמרה בסיום: "אני מאוד שמחה שהצלחתי להגיע כל כך רחוק. ברור שזה מאכזב, אבל יש לי עדיין את האפשרות להסתכל קדימה, ואני רק מתחילה. אנג'ליק משחקת מצוין, ואני מחכה להיפגש מולה שוב ולשחק פה בהזדמנות אחרת. היא אדם מדהים וחברה נהדרת".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!