דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
25.8°תל אביב
  • 24.8°ירושלים
  • 25.8°תל אביב
  • 23.3°חיפה
  • 22.0°אשדוד
  • 25.1°באר שבע
  • 25.9°אילת
  • 20.1°טבריה
  • 20.2°צפת
  • 23.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: אליזבט קמבייג' קולעת 53 נקודות ושוברת את שיא ה-WNBA

וגם - הקמפיין שהצליח לגייס 170 אלף דולר עבור להט"ב ברוסיה בזכות 17 השערים של נבחרת רוסיה במונדיאל | העבירה המסוכנת במוקדמות ליגת האלופות | השחקן הברזילאי שהחזיק את מכשיר האוויר של ילדה בזמן ההימנון

שחקנית הכדורסל אליזבט קמבייג'  (צילום: Bidgee / ויקימדיה).
שחקנית הכדורסל אליזבט קמבייג' (צילום: Bidgee / ויקימדיה).
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת והופכת למלכת הסלים: אליזבט קמבייג'

ליאור ברטל

שחקנית נבחרת אוסטרליה וקבוצת דאלאס ווינגס מ-WNBA ליז קמבייג', עשתה ביום רביעי היסטוריה. הסנטרית בת ה-26 המתנשאת לגובה של 2.04, קלעה שיא נקודות חדש בליגה של קלעה 53 נק', אליהן הוסיפה 10 רב',ו-5 חסימות בניצחון קבוצתה דאלאס ווינגס 87:104 על ניו יורק ליברטי, הכל ב-77 אחוזים מדהימים עם 17-22 מהשדה, כולל 4 שלשות. מדהים ומעורר השראה. היא ניפצה את השיא הקודם שהיה שייך לריקונה וויליאמס מ-2013 שעמד על51 נק'.

קמבייג', זכתה לפרסום עולמי ראשון במהלך אולימפיאדת לונדון 2012,. בגיל 20 בלבד הפכה לשחקנית הראשונה בהיסטוריה שקלעה דאנק במהלך משחק אולימפי. היא עשתה זאת במהלך ניצחון נבחרת אוסטרליה 66:70 על רוסיה.

מפסיד ומקבל אדום מארץ האדומים: בריאן מוליס

יאיר צוקר

גביע העולם הסתיים השבוע וכבר הגיעו השלבים הראשונים של המפעלים באירופה, שגם שם האקשן ממשיך, אבל אולי מסוג קצת שונה. במהלך המשחק במוקדמות ליגת האלופות בין וידאוטון ההונגרית ל- F91 דודלאנג' מלוקסמבורג התרחש רגע מכוער במיוחד. במהלך תוספת הזמן, כאשר הלוקסמבורגים היו בפיגור 2:1, החליט שחקן F91 בריאן מליס לבצע כניסה פרועה ומכוערת בשחקן וידאוטן. המהלך היה סתמי מאוד כאשר כדור של השוער הגיע למרכז השדה של ההונגרים ונבלם. אבל אז, משום מקום החליט מוליס לזנק באכזריות עם שתי רגליים צמודות לכיוון ברכו של השחקן ההונגרי. לשופט לא היה כמובן מה להתלבט הוא שלף מיד את הכרטיס האדום למוליס שככל הנראה יקבל עונש חמור מאוד מאופ"א.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=s7nPsC6p9Yc

מנצחת ומתגייסת לטובת קהילת הלהט"ב ברוסיה: Paddy Power

ליאור ברטל

חברת 'Paddy Power' ערכה מבצע התרמה מיוחד בתקופת המונדיאל ברוסיה. החברה הודיע לפני הטורניר על כך שתתרום 10 אלף דולר על כל שער שתבקיע נבחרת רוסיה במהלך הטורניר, לקמפיין התרומות שנקרא בשם "FROM RUSSIA WITH EQUAL LOVE". הקמפיין החשוב הצליח לגייס 170 אלף דולר לאחר שהנבחרת הרוסית הבקיעה 17 שערים בטורניר. כל הכסף יושקע בתנועת הלהט"ב הפועלת ברוסיה, בעיקר בתחום ההסברה והחינוך. אין ספק שזה קמפיין נהדר וחשוב מאוד. תהיו בטוחים שהנשיא הכל יכול ולדימיר פוטין ודאי מברך עליו בדרכו המיוחדת.

https://twitter.com/BeyondSport/status/1019523868589948928

מנצח ומרגש בזמן ההמנון: דייגו

ליאור ברטל

שחקן נבחרת ברזיל לשעבר דייגו, עלה אתמול לפתיחת המשחק של קבוצתו פלמנגו עם נערה חולה שעלתה לכר הדשא עם מכשיר מיוחד שעוזר לה לנשום. במחווה מרגשת דייגו שם עליו את התיק עם המכשיר והחזיק לילדה את היד ברגע מרגש של נגינת ההמנונים. במשחק פלמנגו הפסידה לסאו פאולו 1:0, אך עדיין מובילה את הליגה לאחר 13 מחזורים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!