דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
26.1°תל אביב
  • 23.4°ירושלים
  • 26.1°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 23.9°אשדוד
  • 21.6°באר שבע
  • 27.4°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 25.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורמים / אליפות אירופה בכדורמים: ישראל סיימה את הופעתה במקום העשירי

בהופעת הבכורה ההיסטורית באליפות אירופה נבחרת ישראל נפרדה מאליפות אירופה עם המקום ה-10 והמכובד לאחר שסימו ב-4:4 והפסידו בפנדלים לסרביה | המאמן דמיטריס מברוטאס: "אני מרוצה אבל יוצא עם תחושת פספוס מהמשחק

נבחרת ישראל נשים כדורמים באליפות אירופה בברצלונה (איגוד הכדורמים בישראל)
נבחרת ישראל נשים כדורמים באליפות אירופה בברצלונה (איגוד הכדורמים בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורמים מסיימת את אליפות אירופה היסטורית עם השגת המטרה המרכזית שאיתה היא יצאה לטורניר ומסיימת במקום ה-10 המכובד,אחר  הפסד אכזרי בפנדלים לנבחרת סרביה בתוצאה 5:6. ישראל הציגה משחק מצויין מול נבחרת סרביהוסיימה את המשחק בשוויון 4:4, אך הפסידה במשחק בבעיטות הכרעה. עצם ההגעה של הנבחרת הישראלית להיות בין 10 הנבחרות הטובות באירופה, זהו הישג מדהים של הנבחרת הצעירה.

לאחר התיקו החשוב וההיסטורי מול נבחרת קרואטיה ביום שבת, פגשה נבחרת ישראל למשחק האחרון בטורניר את נבחרת סרביה במאבק הישיר על המקום ה-9 באירופה. נבחרת סרביה היא נבחרת מנוסה יותר והייתה הפייבוריטית לסיים במקום ה-9.

ישראל פתחה נהדר את המחצית הראשונה ועלתה ליתרון 3:0 במהלך הרבע הראשון מצמד שערים של שונית סטרוגו ושער נוסף של ענבר ברנע. עד המחצית הסרביות המופתעות הצליחו להתארגן מחדש והבקיעו שלושה שערים שהורידו את שני הקבוצות בתיקו 3:3 בסיום הרבע השני. ישראל עלתה ל-4:3 משער של כרם נוי וכמעט ניצחו את המשחק החשוב, אך הסרביות הצליחו להשוות שני שניות לסיום המשחק הדרמטי. לאחר מכן שני הנבחרות הלכו לפנדלים. השוערת הישראלית איילת פרס הצליחה להדוף שלוש פנדלים של הסרביות, אך בנבחרת הישראלית רק שונית סטרגו הצליחה להבקיע וישראל מפסידה לאחר 5 פנדלים לכל צד, אך צריכה להרים את הראש ולהיות גאה על המשחק הנהדר ההישג החשוב.

בסיום המשחק אמר מאמן ישראל דמיטריס מברוטאס: "אני מרוצה אבל יוצא עם תחושת פספוס מהמשחק. אם נסתכל על התמונה כולה הרי שמדובר בהישג גדול עבורנו". השוערת איילת פרס: "זו טבילת אש ראשונה בשבילנו במעמד כזה ונלחמנו בכל הכח. אנחנו עם הפנים אל העתיד".

יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן אמרה: "כל הכבוד לנבחרת ולצוות המקצועי. הצלחות רבות עוד מחכות בהמשך. נמשיך לחלום בגדול ולעבוד קשה עבור כל חלום וחלום".

נבחרת ישראל הצליחה להשיג נקודה היסטורית באליפות אירופה ועומדה במטרה שהציבה לעצמה לפני פתיחת האליפות. צריך לזכור שרוב הנבחרת הישראלית היא נבחרת צעירה מאוד עם ממוצע גילאי של 21 בלבד. המטרה המרכזית של ישראל היא לצבור ניסיון ואנו מקווים שבעתיד ישראל תמשיך להגיע לרמות הגבוהות האלו ויושקעו תקציבים גדולים יותר בכדורמים נשים בשנים הבאות כדי לקדם את הענף הנפלאה הזה. הנבחרת המהווה חלק מפרויקט אולימפי המכוון לאולימפיאדת פריז 2024 ועל כן היא נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט, הוועד האולימפי ואיגוד הכדורמים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!