דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
נטו מלידה

המאוגדים / שֶׁתּוֹלִיכֵנוּ לְשָׁלוֹם: ועד עובדי 'נטו מלינדה' חילקו לנהגים את תפילת הדרך בעברית וערבית

בעוד הם נאבקים על הכרה בהתאגדות, ועד העובדים בחברה מחזק את הנהגים - ובירך אותם בתפילת הדרך | "במהלך ההתאגדות היו חגים יהודים ומוסלמים כאחד ואנחנו כהתאגדות וועד ציינו את כולם. אני חושב שמעצם הגיוון בוועד, נוצר החוזק של ההתאגדות כולה", אומרים באגף להתאגדות עובדים בהסתדרות

התאגדות עובדי נטו מחלקים ברכות הדרך לנהגים (מתוך דף הפייסבוק של ההתאגדות)
התאגדות עובדי נטו מחלקים ברכות הדרך לנהגים (מתוך דף הפייסבוק של ההתאגדות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ועד עובדי נטו מלינדה ונציגי ההסתדרות הגיעו היום (חמישי) בשעות הבוקר המוקדמות למטה החברה בקרית מלאכי, וחילקו לנהגי המשאיות העובדים בחברה את נוסח 'תפילת הדרך', בעברית ובערבית.

"פעם בשבוע וחצי אנחנו עושים איזו פעילות במטה החברה, שם נמצאים רוב העובדים. הגשנו לעובדים פעם אחת סנדוויצ'ים ושתיה, חברי הוועד יחד עם אנשי ההסתדרות. זו חברת מזון אבל לעובדים אין אוכל, שזו בושה, אז אנחנו חילקנו. פעם אחרת הבאנו עצי ריח לרכב, והיום חילקנו לנהגים את ברכת הדרך. בהתחשב בכך שבחברת נטו יש הרבה נהגים מהמגזר המוסלמי, דאגנו להפיק עבורם כרטיסים עם הנוסח המוסלמי – זה לא תרגום של הנוסח העברי אלא התפילה הנהוגה אצלם. זה התקבל בשמחה כמובן ובהתרגשות, והנהגים הביאו תמיכה במהלך". בחברת נטו מאות נהגים המפיצים את מותגיה לרשתות השיווק בכל רחבי הארץ.

"אנחנו משקיעים המון בהבאת המגוון החברתי גם לוועד, כלומר הקבוצות השונות מיוצגות בוועד באופן הרמוני, וכמו כן אנחנו מתייחסים לקבוצות השונות בצורה פרטנית ומכבדת" אמר ל'דבר ראשון' טל בורשטיין, רכז ההתאגדות שמלווה אותה לצד אודליה מעודה, שניהם מהאגף להתאגדות עובדים. "במהלך ההתאגדות היו חגים יהודים ומוסלמים כאחד ואנחנו כהתאגדות וועד ציינו את כולם. אני חושב שמעצם הגיוון בוועד, נוצר החוזק של ההתאגדות כולה".

בתוך כך מפרסמים בשבועות האחרונים ועדי עובדים רבים הודעות תמיכה במאמצי ההתארגנות של עובדי נטו מלינדה. "הרבה מאוד ועדים הביאו בנו תמיכה בחודשים האחרונות" אמר רוחם. "כל רשתות התקשורת: פלאפון, סלקום, פרטנר; שטראוס, מנורה מבטחים, AIG, שלמה ביטוח, חברת ההייטק SAP". היום קיבל הוועד הודעת תמיכה משמעותית במיוחד מאלי אייל – יו"ר ועד עובדי מגה, מהקנייניות הגדולות של נטו מלינדה.

"עובדי נטו היקרים, בשם כל עובדי רשת מגה אני רוצה להביע תמיכה בדרישתכם להתאגד ובדרישתכם הצודקת להשגת תנאי העסקה הוגנים וביטחון תעסוקתי. אלפי עובדי מגה מבינים היטב את החשיבות של ההתאגדות – יחד נאבקנו במאבק ארוך כדי להציל את מקום העבודה שלנו ולשמור על מקום העבודה שלנו ולשמור על תנאי העסקה הוגנים ומכבדים. כיחידים, ובלא עזרת ההסתדרות לא היינו מצליחים במאבקנו" אמר אלי.

"עובדים יקרים, הדרך לנצח במאבק הוא להיות מאוחדים ומאוגדים מאחורי ההנהגה המצויינת שלכם. נטו מלינדה היא ספקית גדולה של רשת מגה, וכולי תקווה שהחברה תמשיך לצמוח ולשגשג, ותלמד שיעור קטן מרשת מגה ותבין שהעובדים שהם הנכס החשוב ביותר של החברה יכולים להינות מהצלחתה. זכרו שאנחנו פה לצדכם ככל שידרש – עד הניצחון. בהצלחה!"

"אפילו שיש לנו קושי בהקמת הוועד, מול הצעדים שנטו עושה נגדנו – קשת התמיכה הרחבה שאנחנו מקבלים מועדי חברות הענק במשק מאוד מחזקת אותנו, ואנחנו מודים על כך מקרב לב" אמר רוחם.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!