דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
קריית גת

"מחדשים ביחד" / משחק הסיימון הגדול בעולם: שנות השמונים חזרו, בענק, לקריית גת

מתנדב מחברת אינטל הפועל בעיר הציע להקים את המשחק הקצבי והצבעוני שבמקור שוחק במתקן פלסטיק שניתן לאחזו בכף יד אחת, על מגרש משחקים שלם | "חוויית מקום חדשנית וייחודית לרווחת התושבים"

אינטל ועיריית קריית גת השיקו את משחק הסיימון הגדול בעולם (אינטל)
אינטל ועיריית קריית גת השיקו את משחק הסיימון הגדול בעולם (אינטל)

מי זוכר את המשחק "סיימון" שהיה פופולרי במיוחד בשנות ה-80? עיגול מפלסטיק עם לחצנים בצבעי אדום, צהוב, כחול וירוק, לעיתים גם עם צלילים, שהשחקן החזיק בידו ונדרש ללחוץ בדיוק באותו הרצף והקצב שהמכשיר הציג. בקריית גת הציבו השבוע משחק סיימון המשתרע על פני מגרש משחקים שלם, בו נדרשים הילדים לרוץ מפינה אחת לשנייה וללחוץ על הצבע הנכון בזמן הנכון.

השקה חגיגית – "מחדשים ביחד"
השקה חגיגית – "מחדשים ביחד"

הרעיון נולד במוחו של עובד אינטל, מתנדב בפרויקט הקהילה "מחדשים ביחד". בארבע פינות המגרש הותקנו פנסים צבעוניים וכאשר המערכת הממוחשבת מופעלת, סיימון מאיר פינה אחת ומשמיע צליל – והילדים צריכים לרוץ ולקפוץ על משטח מיוחד שקבוע ברצפה. אם הם עומדים במשימה – בסיבובים הבאים יתווספו עוד ועוד אורות וצלילים בפינות המגרש אליהם צריכים הילדים לרוץ מבלי לטעות – מה שהופך את סיימון ממשחק זיכרון למשחק אינטראקטיבי ספורטיבי וחוויתי המיועד לכל המשפחה.

עיריית קריית גת וחברת אינטל השיקו את משחק הענק בהפנינג חגיגי וצבעוני בפארק השופטים בעיר. מדובר ביוזמה משותפת תחת הכותרת "מחדשים ביחד" שמטרתה לחבר בין אנשים קהילה וטכנולוגיה. היוזמה היא חלק מתכנית להעשרת מערך מוסדות החינוך, הקהילה והציבור ברובע השופטים בעיר.

למעלה מ-600 מתנדבים עובדי אינטל התנדבו במסגרת הפרויקט בפעילויות עם הקהילה ללימוד טכנולוגיה, שיקום ושיפור פני השכונה, פעילות עם תלמידים ועוד. האירוע המוצלח הופק בידי רשת המתנ"סים בקרית גת.

ראש עיריית קריית גת דהרי אמר לאחר האירוע: "קיבלנו אתמול עוד הוכחה לכך שקרית גת הפכה למוקד משיכה לזוגות הצעירים. האלפים הרבים שחגגו אתמול בפארק השופטים בחנוכת הפארק שהוקם ביוזמת ובמימון חברת אינטל היו ברובם המוחלט זוגות צעירים לילדים קטנים. הייתה זו גם הוכחה ניצחת למערכת הקשרים ההדוקה, הפוריה והאיכותית שבין חברת אינטל לבין עיריית קריית גת".

״שיתוף הפעולה של אינטל עם הקהילה בקרית גת הוא רב שנים", ציין דניאל בן עטר, מנכ״ל מפעל הייצור בקרית גת. "אני נרגש שבשנה בה ישראל חוגגת 70 ואינטל חוגגת 50, מגיע הפרויקט הזה לשיאו, והוא הוענק לעיר לרגל שנת ה-60 שלה. יחד עם מתנדבי אינטל, הטכנולוגיה, והתושבים בקרית גת, ייצרנו חוויית מקום חדשנית וייחודית בפארק השופטים לרווחת התושבים״.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!