דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: זלאטן איברהימוביץ' לא בא לנוח ב-MLS וכובש בצרורות

וגם - ריבוי הקמפיינים בנבחרות ישראל בקיץ של הכישרון הגדול דני אבדיה עשוי לפגוע בו בעונה הקרובה | הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו זוכה בטורניר שלישי השנה ומטפסת במעלה הדירוג העולמי

זלאטן איברהימוביץ' (AP Photo/Jae C. Hong)
זלאטן איברהימוביץ' (AP Photo/Jae C. Hong)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח בשלישיות: זלאטן איברהימוביץ'

ליאור ברטל

הכדורגלן שוודי האגדי המשחק כיום בעמדת החלוץ בלוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS הבקיע השבוע "שלושער" אדיר במשחק הניצחון של קבוצתו על אורלנדו סיטי והעלה את מאזן השערים שלו העונה בליגה האמריקאית ל-15 שערים ב-17 מחזורים, מתוכם רצף של 12 שערים ב-9 המשחקים האחרונים.

היהירות והאישיות המיוחדת של זלאטן נראת בדיוק מה שהיו צריכים בליגה האמריקאית האפרורית שלא מצליחה להתרומם בשנים האחרונות. למרות שזלאטן כבר לא השחקן המדהים שהיה במלך הקריירה שלו, הוא מוכיח גם בגילו שיכולת כיבוש השערים שלו וכיבוש ללבות הצופים עדיין חדים כמו פעם. אולי הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות כרגע ל-MLS עם השנה הנהדרת הזאת תגמר בתואר קבוצתי משותף לגלאקסי.

מפסיד עם ציפיות לא מציאותיות: הכדורסל הישראלי

ליאור ברטל

בשבועיים האחרונים זכה דני אבדיה, אולי הכישרון הגדול ביותר בכדורסל הישראלי היום, לרכבת הרים פרטית בנבחרות הצעירות של ישראל. לאחר שכיכב, בהיותו בן 17, כשחקן השישי בנבחרת העתודה ונבחר לאחד משחקני החמישייה של אליפות אירופה בה זכתה נבחרת העתודה של ישראל. חזר אבדיה לשחק עם בני גילו באליפות אירופה לנוער. כאשר חבריו לנבחרת העתודה ממשיכים במסע החגיגות ברחבי הארץ ונהנים מ-15 דקות התהילה שלהם בפתיחת המסחר בבורסה או טורנירי סטרייט בול.

אבדיה וחבריו לנבחרת הנוער שוב נכשלו במדי האליפות עד גיל 18 בדרג ב' מול הנבחרות החלשות יותר באירופה והודחו כבר בשלב הבתים, בלי אפילו להגיע לרבע הגמר של הטורניר שיכלול נבחרות לא גדולות כמו בולגריה, הולנד, צ'כיה, פורטוגל, בלגיה, אסטוניה ובלארוס.  

דני אבדיה במדי נבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)
דני אבדיה במדי נבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)

אבדיה המשיך להצטיין במסגרת הטורניר השני שלו הקיץ וכנראה יצטרך לשכוח מהר את ההתרסקות של נבחרת הנוער שתצטרך ברובה להגן על התואר האירופאי בקיץ הבא, באליפות שתתקיים בישראל. לצערנו הרב גם הכישלון היחסי בנוער וההצלחה המדהימה בעתודה, שבעצמה מורכבת משחקנים שכשלו באותם הטורנירים בדרג ב' בנבחרת הנוער, לא באמת יזכו לראות יותר מדי פרקט גם בעונה הבאה. הרי אם רק נביט בשחקנים שהיו בקיץ שנה שעברה סגני אלופי אירופה ובניהם תמיר בלאט מלך האסיסטים ושחקן חמישית הטורניר, נבין שהבעיה היא לא באמת בשחקנים או במוסר העבודה שלהם, אלא בשיטה שלנו כ"מדינת כדורסל".

מנצחת ונכנסת לקצב: יוליה גלושקו

יאיר צוקר

משהו טוב עובר בזמן האחרון על הטניסאית הישראלית יוליה גלושקו. השבוע גלושקו הצליחה להעפיל לגמר טורניר גראנבי בקנדה (על סך 60 אלף דולרים) לאחר משחק נהדר ניצחה את ארינה רודיונובה האוסטרלית 4:6, 3:6 וזכתה בטורניר השלישי שלה השנה לאחר שזכתה לאחרונה בטורנירים על סך 25 אלף דולרים בהואה הין וסינגפור. בזכות הזכייה תעפיל גלושקו לאזור המקום ה-161 בעולם, המיקום הגבוה ביותר שלה בשנתיים האחרונות.

גלושקו רשמה בקריירה ניצחונות בשני טורנירים בעבר על סך 50 אלף דולרים ב-2012 ו-2011. בשבוע הבא היא תתחרה בטורניר לקסינגטון, בו זכתה ב-2012, ותקווה לבוא עם ביטחון רב למוקדמות אליפות ארצות הברית הפתוחה בעוד שלושה שבועות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!