דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

מה יש לנו נגד דגלי פלסטין עם רע לבב שכמותנו?

בספרו הנפלא של הסופר מוטי אוורבוך "קאטקי" שייצא בקרוב, הוא מתאר כיצד בשנות השלושים של המאה הקודמת כעסו הפולנים על היהודים שדגלו בציונות וראו בזה בגידה כיוון שלדעתם היהודים חיו עם הפולנים מאות שנים, והנה הם מתנתקים מהמולדת פולין למען זהות אחרת "ציונית" במולדת אחרת הלא היא ארץ ישראל… ומניפים דגלי מגן דויד היהודים הנבזים (תוספת שלי).
והנה אנחנו עם רע לבב ומפונק שכמותנו, קופצים על מציאת:
"תיראו אותם הערבים האלה מניפים את דגלי פלסטין!"
ואחרים מחרים אחריהם בחרי אף:
"נו, נו, נו ילדים רעים מנפנפים בדגלים לידי ביבי!"
אוי טמבלים שכמותנו, כאילו ביבי גדול המסיתים המקיוואליסטים במאה הנוכחית צריך סיבות אמיתיות כדי להסית נגד ערבים.
ליבי עליהם אחי הערבים שלא מספיק ששוללים מהם זכויות השכם והערב גם שוללים מהם את הזכות לבטא את זהותם. כן! הם ישראלים ופלסטינים. ו"גרוע" מכך הם גם ערבים, והכי "גרוע" רובם מוסלמים. אוי יו יוי , געוואלד איזה אסון. מוסלמים! עוד מעט נוריד מהפיגומים עשרות אלפי מוסלמים-פלסטינים, נפטר את כל האחיות והאחים והרופאים המוסלמים.

דגל פלסטין מבטא זהות ולא שיוך פוליטי. אתם מתארים לעצמכם הפגנה בצרפת בה מספר צאצאי ילידי אלג'יר מניפים דגלי אלג'יריה בהפגנה ונשיא צרפת ורוב עמו ייתקפו בשיניים חשופות את המיעוט האלג'ירי בצרפת? מי יעז לשלול מהקטלונים להניף דגלי קטלוניה במשחקי ברצלונה – קטלונים נבזים שכמותם! מחוץ לברצלונה – גם במדריד – יש מספר לא קטן של קטלונים, אז מישהו יוכל לשלול את זהותו? והיהודי "הז'יד" (כינוי אנטישמי בפי הרוסים) שמניף דגלי ישראל במוסקבה או בניו יורק לעיני אלה מהאמריקאים שמאשימים את היהודים בזהות כפולה.

אבל מעל הכול, עליכם לזכור עם רע לבב ומפונק, שהרשות הפלסטינית על שלל הדגלים הפלסטינים, כלומר המשטרה הרשות – הפלסטינית סיכלה מאות הרוגים בקרב המתנחלים, בפיגועים מתוכננים שמנעו. כן הפלסטינים סיכלו פיגועים, תגידו תודה מתנחלים מפונקים עתירי התקציבים על חשבון עניי העם, תגידו תודה לרשות הפלסטינית מתנחלים תברכו אותם כל יום בתפילת שחרית, מנחה, ערבית וקריאת שמע על המיטה, תגידו תודה לפלסטינים בתל אביב, תגידו תודה בירושלים, תגידו תודה בחיפה. כן וזה בזכות הסכמי אוסלו טפו טפו טפו מסיתים שכמותכם נגד פלסטינים ויהודים ונגד רבין שהשיג לכם את ההסכמים עם… הפלסטינים.

עד כמה תשפילו את ערביי ישראל? עד מתי תבדקו בציציותיהם של הערבים על כל דבר הכי קטן רשעים שכמותכם, עם נבל ולא חכם כמאמר משה אל עם ישראל. ומפלגת העבודה החליטה שלא להשתתף בהפגנה כי היא יזומה על ידי לא ציונים! טמבלים. ערבי מוכה ששללו ממנו את הזכויות הלאומיות יכול להיות ציוני?! אפילו לי היהודי קשה עם ציונות שמחוקקת חוק הלאום.

אם הייתי ערבי-ישראלי, ברוב כעסי הייתי מניף דגל פלסטין יחד עם דגל ישראל כל יום!  כהתרסה על מה שעושים לנו, מעליבים ומשפילים אותנו יום יום, מדירים אותנו מהשבט הישראלי בין היתר על ידי חוק לאום (זה רק השיא), והייתי עושה לכם "נא!" באוזן של אלה מהישראלים – יהודים הנבחנים, אנשים שחצנים שכמותכם שכחתם מה עשו לכם באירופה שאתם נוסעים השכם והערב לברלין ולקניות בזול בוורשה במקום בו שחטו פולנים שלוש מאות אלף מעמכם? מה אתם רוצים מאתנו לכל הרוחות? מה?! דווקא לא נשיר לכם את ה"להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון ירושלים", דווקא, דווקא, דווקא, ואתה במאי טלוויזיה שפל תתמקד, תתמקד בשפתיים של שחקן ערבי שלא שר את התקווה, שיתחיל בכיף בכיף לקמוץ את שפתיו ואחר כך לחרוץ לשון בצבעי דגל פלסטין.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!