דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורסל / נבחרת הנערות במקום השלישי באליפות אירופה ומעפילות לדרג א'

הישג מצויין לנערות בהובלת המאמן רועי לזר, שבהופעה נהדרת העפילו אמש (א') לדרג א' האירופאי, לאחר ניצחון 51:63 על טורקיה שהקנה להן את המקום השישי באליפות שנערכה באוסטריה | ליאור גרזון 18 נק' ו-11 ריב'

נבחרת הנערות מסיימות במקום השלישי באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת הנערות מסיימות במקום השלישי באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הישג נהדר לנבחרת ישראל נערות הכדורסל במהלך אליפות אירופה דרג ב' לנערות שמתקיימת באוסטריה. אמש (א') השיגו הנערות ניצחון במשחק החשוב בטורניר את נבחרת  טורקיה בתוצאה 51:63, בעקבות הניצחון הן זוכות במקום השלישי באליפות אירופה דרג ב' ועולות לדרג א'.

הנבחרת הגיעה להישג הנהדר לאחר טורניר ארוך ואינטנסיבי שנערך בשבועיים האחרונים באוסטריה, במהלך הטורניר שיחקו שישה משחקים וסיממו עם שני הפסידים. בשלב הבתים נבחרת ישראל גברה על נבחרות שוויץ (87:45),אלבניה (93:43), בולגריה (76:48), ליטא (76:66) והפסידה רק ליוון (29:38). ברבע הגמר הקריטי גברה ישראל במשחק צמוד על נבחרת פינלנד הבלתי מנוצחת עד המשחק מול ישראל (79:73) ובחצי הגמר הפסידה לנבחרת בלרוס (73:83). לפני הניצחון והגדול והחשוב ביותר על המקום השלישי על טורקיה בתוצאה (63:51).

נבחרת הנערות בניצחון על טורקיה, באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת הנערות בניצחון על טורקיה, באליפות אירופה דרג ב' (איגוד הכדורסל בישראל)

לאחר פתיחה עצבנית ומבולגנת של שני הנבחרות, טורקיה הובילה 4:3. נבחרת ישראל הייתה הראשונה להשתחרר ונק' חשובות של,אייזנר שקלעה שלשה ראשונה במשחק , גרזון ורוט העלו את ישראל ליתרון בסיום הרבע הראשון 15:9. ישראל המשיכה להשתלט על המשחק ועד המחצית ברחה ליתרון מבטיח 20:32  בעזרת מחצית אדירה של הכוכבת ליאור גרזון שקלעה במהלכה לבד 16 נק'. הכוכבת הישראלית הצעירה לקחה על עצמה את המשחק. במחצית השניה ישראל המשיכה להגדיל את הפער עד סיום המשחק שהפך בחמש הדקות האחרונות לגארבג' טיים. ישראל מנצחת בסופו של דבר 51:63 ומתחילה לחגוג את העליה הנפלאה לדרג א'.

קלעו ליראל: ליאור גרזון 18 (11 ריבאונדים), גאיה סלס 11, אופיר קסטן רז 10, גילי אייזנר 9 (11 ריבאונדים), איילה רוט 8, דניאל קארש 6 (11 אסיסטים), אלכס גיצ'נקו 1.

כוכבת הנבחרת ליאור גרזון מסיימת את הטורניר במקום הרביעי בין מובילי הנקודות בטורניר עם ממוצע נהדר של 16.5 נק' למשחק. דניאל קארש מסיימת במקום השני בטבלת האסיסטים עם ממוצע 5.8 אס' למשחק. אופיר קסטן רז מסיימת במקום השלישי בטבלת החטיפות עם ממוצע מדהים של 4.1 חטיפות למשחק. במדדים הקבוצתיים הנבחרת הצטיינה כאשר סיימה במקום הרביעי בטורניר עם ממוצע 72 נק' למשחק ובמקום השלישי הקבוצתי בטבלת האסיסטים עם ממוצע של 20.1 למשחק.  

רועי לזר מאמן הנבחרת סיכם את ההישג והטורניר כולו: "אנחנו מאושרים. הצבנו מטרה בתחילת הקמפיין לפני 3 חודשים ואני גאה בבנות, עם המון יחד והמון אופי הן עשו את זה. הן יצאו גדולות וידעו ברגע האמת להביא את כל הכישרון שלהן למגרש. עבדנו בצוות מדהים, עם טל נתן המנהל המקצועי שתרם המון, העוזרים טלי נוי ורועי לוין, קרן מוזס מנהלת העל, ענבר וקסמן שהעמידה לכל משחק את כל הבנות על הרגליים. אני גאה בכולן וגאה להצעיד את נבחרת ישראל להישג שכזה, אבל שוב, עשינו את זה יחד כיחידה אחת".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!