דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עוטף ישראל

כל ישראל חברים / כיפת ברזל של סולידריות: הישראלים נוהרים ליריד 'עוטף בכיף' בנמל ת"א

לאחר חודשים של טרור עפיפונים ופגיעה קשה בהכנסות, יזם משרד הכלכלה יריד של בעלי עסקים קטנים ובינוניים בנמל ת"א - והישראלים מצביעים ברגליים

יריד 'עוטף בכיף' במנל ת"א - רמי טרבלסי במרכז, מימינו שר הכלכלה אלי כהן ומימינו ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן (יח"צ)
יריד 'עוטף בכיף' במנל ת"א - רמי טרבלסי במרכז, מימינו שר הכלכלה אלי כהן ומימינו ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן (יח"צ)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

"לא צריך לקנות עגבניות מארדואן ששונא אותנו, צריך לקנות מחקלאים ישראלים שבעצם שומרים על המולדת", אמר ל'דבר ראשון' רמי טרבלסי, הבעלים של משק 77 במושב תקומה, שהציג את מרכולתו אתמול (רביעי), ויעשה זאת גם היום, בנמל ת"א, לצד עשרות עסקים מעוטף ישראל, באירוע הנושא את השם 'עוטף בכיף'.

ירי הרקטות וטרור העפיפונים של החודשים האחרונים פגעו בכל אורחות החיים של תושבי עוטף ישראל, בניהם העסקים הקטנים והבינוניים. בנסיון להתמודד עם הפגיעה בהכנסות, וכדי לחזק את הקשר בין חלקי החברה הישראלית, יזם משרד הכלכלה יריד בנמל ת"א, בו מציגים למעלה מ-60 עסקים מעוטף עוטף ישראל את תוצרתם לרכישה.

בין היתר ביריד ניתן למצוא: דוכני חשיפה לנותני שירותים כגון מתחמי אירוח, צימרים, מסעדות, מתחמי ספא טיפולים אלטרנטיביים, אירועי תרבות ובריאות, תוצרת חקלאית כחול-לבן מהעוטף כגון שרי, אננס ופטל. דוכני מכירה של עבודות יד ואמנות – תכשיטים, צעצועים מעץ, אמנות שימושית. בירות בוטיק מהדרום – 40 מעלות בצל, בירה נגב. בירה דרומית במגוון טעמים. מוצרי ביגוד וקוסמטיקה, והופעות ייחודיות ליריד לכל המשפחה. 

"אנחנו מגדלים תותים, אננס, אוכמניות, זני עגבניות מיוחדים ומפעילים סיורים מפעילים במטרה להקנות אהבת הארץ ואהבת החקלאות", אמר טרבלסי. "אנחנו צריכים גאוות מולדת, גם אם משלמים שקל שניים יותר על תוצרת מקומית זה שווה". טרבלסי שמח לראות את הישראלים שהגיעו אתמול לרכוש תוצרת בנמל תל אביב, "אנחנו רואים את האהבה של הציבור, את התמיכה שלו".

אלי כהן (כולנו), שר הכלכלה והתעשייה, שביקר אתמול ביריד אמר: "אני קורא לציבור הישראלי להגיע ליריד "עוטף בכיף" ולהראות את הסולידריות שכה מוכרת לנו, זו שיודעת לעטוף בחום ולחזק את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעוטף עזה. מחובתנו לדאוג לביטחון של תושבי העוטף, הביטחון האישי והביטחון הכלכלי. העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בכלל ובפריפריה הדרומית בפרט הם קטר הצמיחה של המשק הישראלי ועלינו המחויבות להעניק להם את מגוון התמיכה והסיוע להם הם זקוקים כדי להצליח".

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "יש בשדרות בעלי עסקים רבים, מגוונים ואיכותיים והמטרה שלנו יחד עם השותפים הנפלאים היא לחזק אותם ולתווך ביניהם לבין גורמים חזקים ומשמעותיים במשק הישראלי. זה המקום להודות לידידי, השר אלי כהן, למנכ"ל, שי רינסקי, אנשי המשרד והסוכנות לעסקים קטנים, בראשות רן קיויתי ומעוף עוטף עזה. אני משוכנע שהירידים בתל-אביב ובשדרות יעודדו את הרכישות מהעסקים בשדרות ובעוטף עזה ויביאו להם צרכנים חדשים".

יריד 'עוטף בכיף' ייערך בשוק הנמל בתל אביב בימים ג' – ה' 28/8/18 עד 30/8/18 בשעות 16:00 עד 22:00. ובנוסף בעיר שדרות במהלך חול המועד סוכות בימים  ד' – ה' –  26/9/18 , 27/9/18.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!