דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / הנבחרת הצעירה בכדומים מעפילה לשלב ההצלבה של אליפות אירופה

הישג מדהים לנבחרת כדורמים הצעירה עד 19 שמסיימת במקום השני בשלב הבתים המוביל להצלבה, לאחר תיקו 5:5 עם בריטניה | היום בשעה 20:00 תפגוש הנבחרת את טורקיה על הזכות לעלות לרבע הגמר מול ספרד.

הנבחרת הצעירה בכדורמים (עמוד הפייסבוק של הועד האולימפי בישראל)
הנבחרת הצעירה בכדורמים (עמוד הפייסבוק של הועד האולימפי בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הנבחרת הצעירה בכדורמים מסיימת במקום השני בשלב הבתים ומעפילה זו השנה השניה ברציפות לשלב ההצלבה באליפות אירופה, המתקיימת בפורטוגל. בשלב הבתים, ישראל שובצה עם נבחרות הונגריה, סלובקיה ובריטניה. לאחר הפסד בפתיחה להונגריה החזקה וניצחון על סלובקיה. הישראליות הצעירות סיימו בתיקו מול בריטניה ועלו מהמקום השני בבית. היום בשעה 20:00 תפגוש הנבחרת את טורקיה על הזכות לעלות לרבע הגמר מול ספרד.

לאחר ההישג הנפלא של נבחרת הבוגרת באליפות אירופה שהתקיימה בחודש יולי בברצלונה, ענף הכדורמים נשים ממשיך להגיע להישגים מרשימים ולהמשיך להתקדם ולהתפתח מטורניר לטורניר. בשנה שעברה נבחרת הנערות העפילה לראשונה בתולדותיה לשלב ההצלבה וסיימה במקום ה-10 המצוין. השנה היא מקבלת הזדמנות לשפר את הישגה עם תצליח לעבור את נבחרת טורקיה בדרך לרבע הגמר.

רב השחקניות של נבחרת הנערות השתתפו גם באליפות אירופה בשנה הקודמת וחלקן  היו שותפות להישג של נבחרת הנשים הבוגרת בתחילת הקיץ, במהלכו סיימה הנבחרת הבוגרת במקום ה-10 באירופה. בעקבות הניסיון שצברו, השנה הגיעה נבחרת ישראל מנוסה וטובה יותר. הפעם מכוונים בנבחרת להתקדם עוד שלב אחד ולהעפיל לראשונה לרבע הגמר. כל הנבחרות פועלות תחת הדרכת המאמן היווני דמיטריס מברוטאס, שהמטרה המרכזית היא העפלה למשחקים האולימפיים בפריז ב-2024.

במשחק הפתיחה בטורניר, ישראל הפסידה להונגריה החזקה בתוצאה 7:3. ההונגריות פתחו את המשחק חזק ועלו כבר ברבע הראשון ל-4:0. ישראל ניסתה ללא הצלחה לחזור למשחק שהסתיים בניצחון הונגריה. שערים לישראל: הילה פוטריאן, נוי כרם ומרים בוגצ'נקו 1 כ"א.

במשחק השני בטורניר ישראל ניצחה את נבחרת סלובקיה בתוצאה 8:6. סלובקיה עלתה ליתרון מהיר 2:0, אך ישראל צימקה ל-2:2 מצמד של אביגל פליקס. סלובקיה עוד הספיקה לכבוש שער נוסף, לפני שנופר הוכברג וכרם נוי הפכו את התוצאה עד המחצית. ברבע השלישי ישראל עלתה לשני שערי יתרון. בתגובה סלובקיה השוותה ל- 5:5. ברבע האחרון ישראל הצליחה להכריע את התמודדות הצמודה עם 3 שערים חשובים בדרך לניצחון על הנבחרת שניצחה פעמיים את ישראל בטורניר לפני שנה. שערים לישראל: אביגיל פליקס 3, הילה פוטוריאן וכרם נוי 2 כ"א ונופר הוכברג 1.

Posted by ‎איגוד הכדורמים בישראל Israel waterpolo association‎ on Tuesday, September 11, 2018

 

במשחק השלישי המכריע, פגשה ישראל את בריטניה במאבק הישיר על המקום השני בבית שהוביל למשחק מול טורקיה והמקום השלישי למשחק מול יוון שברמה מעל שני הנבחרות ישראל סיימה בתיקו 5:5, שהבטיח לה את המקום השני בבית. ישראל שוב פתחה רע את הרבע הראשון ומצאה את עצמה בפיגור מהיר של 2:0. מרים בוגצ'נקו כבשה שער מצמק לפני סיום הרבע הראשון. ברבע השני בריטניה עלתה ליתרון 3:1, אביגל פיליקס צמצמה את התוצאה והבריטיות כבשו עוד שער לפני ההפסקה. 4:2 לבריטיות במחצית.

ברבע השלישי מרים בוגצ'נקו כבשה את שערה השני במשחק, אך בתחילת הרבע הרביעי הבריטיות שוב הגדילו את היתרון. ברבע האחרון ישראל במאמץ אדיר בשלוש הדקות האחרונות של המשחק, הצליחה להבקיע שני שערים מצמד של הילה פוטוריאן ולהשוות את התוצאה ל-5:5. בסיום תיקו שכולו ניצחון, אולי בדרך להיסטוריה נוספת. שערים לישראל: הילה פוטוריאן ומרים בוגצ'נקו 2 כ"א, אביגיל פליקס 1.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!