דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורסל

המונדובאסקט / מי שציפה ששחקנים שלא משחקים בליגה ינצחו בנבחרת, התבדה

המאמן עודד קטש: "הגיאורגים קלעו באחוזים מטורפים בחצי הראשון והיינו רכים. זה פגע בנו. רבע שלישי היה יותר טוב עם אנרגיות ומחויבות. כנראה שיש פה שחקנים צעירים שהתרגשות מעט מכבידה עליהם בהתחלה"

נבחרת ישראל מול נבחרת גיאורגיה (צילום באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת ישראל מול נבחרת גיאורגיה (צילום באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורסל גברים הפסידה אמש (חמישי) בצורה כואבת 85:80 לנבחרת גיאורגיה בהיכל מנורה מבטחים, במסגרת בפתיחת הסיבוב השני במוקדמות המונדובאסקט. ההפסד הביתי פוגע קשות סיכויה של נבחרת ישראל להעפיל לאליפות העולם בשנה הבאה בסין ומוריד אותה למאזן ניצחון וארבע הפסדים בשלב הבתים השני. כעת ישראל תקווה להפתיע את נבחרת גרמניה ביום ראשון בלייפציג.

נבחרת ישראל מול נבחרת גיאורגיה (צילום באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)
נבחרת ישראל מול נבחרת גיאורגיה (צילום באדיבות איגוד הכדורסל בישראל)

ישראל שיחקה עם סגל צעיר מאוד וללא חלק משמעותי מכוכבי הנבחרת. נבחרת גיורגיה הגיעה מוכנה יותר למשחק ופתחה פער דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה, שלטה מתחת לסלים וצלפה באופן מרשים מחוץ לקשת. ישראל הצליחה לחזור מפיגור 12 ברבע שלישי מצוין אבל איבדה ריכוז בדקות האחרונות והפסידה את המשחק.

נבחרת ישראל מגלה שמה שעובד בקלות בשנתיים האחרונות באליפות אירופה לעתודה, לא עובד בנבחרות הבוגרות. הסיבה המרכזית לכך היא כמובן חוסר בדקות משחק של כוכבי נבחרות העתודה בקבוצותיהן בליגת העל הישראלית. אם ההתאחדות הכדורסל הישראלית רוצה לראות שיפור בתוצאות של הנבחרת הלאומית, ככל הנראה היא תצטרך לנסות להתערב ולקחת חלק פעיל במאבק הליגיטמי של שחקני הכדורסל הישראלים, בהגדלת כמות הזרים בליגה.

קלעו לנבחרת ישראל: יובל זוסמן 14 נקודות, חמישה אסיסטים וחמישה ריבאונדים, ג’ייק כהן 14 נק’, ארבעה אסיסטים וארבעה ריבאונדים, איתי שגב 13 נק’ וארבעה ריבאונדים, תמיר בלאט 10 נק’ ועשרה אסיסטים, אדם אריאל 9 נק’ וחמישה ריבאונדים, תומר גינת 8 נק’ וארבעה ריבאונדים, אלכס צ’וברביץ’ 6 ובר טימור 4.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "הגיאורגים קלעו באחוזים מטורפים בחצי הראשון והיינו רכים. זה פגע בנו. רבע שלישי היה יותר טוב עם אנרגיות ומחויבות. כנראה שיש פה שחקנים צעירים שהתרגשות מעט מכבידה עליהם בהתחלה. אני מאוד שמח כי יש פה הרבה דברים שאפשר לקחת ולהיות אופטימי. שמח על המלחמה ועל האופי, גם אם בסוף המשחק לא הלך לכיוון שלנו".

איתי שגב הוסיף בסיום המשחק "הגודל שלהם הכריע. היו לי שתי זריקות עונשין חשובות ולצערי החטאתי. עשינו עבודה קבוצתית עם הגנה טובה והתקפה טובה וראינו דברים יפים. זה סימן טוב לבאות. ראינו נבחרת מתגבשת ויהיה בסדר. יש פה חברה צעירים. אני לא אוהב להשתמש במונח הזה, אבל יש להם הרבה שנים לשחק ביחד. חבל שלא יצאנו עם ניצחון".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!