דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משטרה ופלילים

מאבק בזנות / כתב אישום: בני זוג ניהלו רשת סחר בנשים ובתי בושת, בסיוע בנם

לפי כתב האישום עסקו זרינה וולדימיר בלוב ובנם אולג גולדין בהבאת נשים ממדינות ברה"מ לשעבר לישראל, והעסיקו אותן בזנות בדירות בירושלים ובחיפה | ארבעה בני אדם נוספים מואשמים שסייעו להם בפרסום, בגביית כספים ובאבטחה

מעצר (shutterstock)
מעצר (shutterstock)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) כנגד שבעה נאשמים בגין קיום רשת סחר בנשים לצורכי זנות. שלושת הנאשמים המרכזיים בפרשה הינם זרינה בלוב, בן זוגה וולדימיר בלוב, ובנם אולג גולדין. על פי כתב האישום, השלושה עסקו בחצי השנה האחרונה בהבאת של נשים ממדינות ברה"מ לשעבר לישראל, לשם העסקתן בזנות בדירות שונות בירושלים ובחיפה.

לצורך איתורן של נשים במדינות ברה"מ לשעבר, והבאתן לעסוק בזנות בישראל, יצרו זרינה בלוב ואולג גולדין קשר עם שני אנשי קשר, באוקראינה וברוסיה. אלה הציעו לבלוב וגולדין מספר רב של נשים לשם העסקתן בזנות בישראל, והנאשמים נענו להצעותיהם. עבור כל אישה אשר אותרה על ידי אנשי הקשר במדינות הזרות, ועזבה את מדינת מגוריה בהתאם להנחיותיה של זרינה בלוב והועסקה בזנות בישראל באחד מבתי הבושת אשר בניהולה, שילמו בלוב וגולדין לאנשי הקשר "דמי שימוש" שבועיים בסך של כ-200-250 דולר.

נאשמת נוספת בפרשה היא מאיה אנייב. על פי כתב האישום, ביולי האחרון הצטרפה אנייב אל בלוב כשותפה, והחלה אף היא לעסוק בהבאת הנשים ממדינות חבר העמים לישראל לשם העסקתן בזנות, וכן בניהול בתי הזנותת.

לפי כתב האישום, אל זרינה בלוב חברה ביולי האחרון נאשמת נוספת, אנז'לה טרויאנובסקי, המואשמת בכך שהחזיקה וניהלה בית זנות בעיר אשקלון. על פי כתב האישום, השתיים שיתפו פעולה בהבאת נשים ממדינות חבר העמים לישראל לשם העסקתן בזנות, ובהעסקתן בזנות בבתי הזנות של השתיים.

על פי כתב האישום, עם הגעתן של הנשים מהמדינות הזרות לארץ, הן פוזרו בין בתי הזנות השונים של בלוב וטרויאנובסקי. הנשים אשר הועסקו בזנות בבתי הבושת, נהגו לגבות מהלקוחות 400 שקלים עבור מעשה זנות. בלוב וטרויאנובסקי דרשו מהנשים להעביר להן מחצית מהסכום אותו גבו מכל צרכן זנות, 200 שקלים, והתחלקו ביניהן ברווחים אלה על חשבונן.

נאשמת נוספת בתיק היא מריה בכטרב, שעל פי כתב האישום שימשה במהלך חודש אוגוסט כמוקדנית עבור בתי הבושת. בכטרב נהגה לקבל פניות של לקוחות, לספק פרטים אודות מעשי הזנות המוצעים בדירות הזנות ומחירם, ולהפנות את הלקוחות אל הנשים שעסקו בזנות. תמורת עבודתה זו, קיבלה בכטרב תשלום בגובה 20 שקלים עבור כל לקוח שהייתה מפנה אל דירות הזנות. בנוסף, הייתה בכטרב אחראית על פרסום בתי הבושת בצירוף תמונות הנשים באתרי האינטרנט "סקס אדיר", "סקס עדן" ו"תן בראש", תחת מודעה לפיה הנשים מספקות שירותי עיסוי בדירות פרטיות.

הנאשם השביעי בתיק הוא אלכסנדר אברמוב, המואשם בכך כי במהלך חודש אוגוסט האחרון, שימש כמאבטח של הנשים העוסקות בזנות בבתי הזנות. בתמורה לכך, קיבל מספר פעמים שרותי זנות מהנשים אשר הועסקו בבתי הזנות. בנוסף לכך, ביקשה זרינה בלוב מאברמוב כי יטוס לרוסיה כדי להביא עמו משם אישה לשם העסקתה בזנות בישראל. בתמורה לכך אמורה הייתה בלוב לשלם לו 500 דולר. עוד ביקשה בלוב כי יחפש דירות נוספות לשם עיסוק בזנות, ואברמוב הסכים.

ולדימיר בלוב מואשם בכך שנהג לאסוף את כספן של הנשים המועסקות בזנות עבור אשתו ועבור טרויאנובסקי, להסיע את הנשים בזנות ברחבי הארץ בהתאם לצורך, ולתפעל את התשלום עבור עובדים אחרים ברשת.

במהלך חודש אוגוסט הופנתה טרויאנובסקי על ידי זרינה בלוב לאישה שיועדה להגיע לארץ לצורכי העסקתה בזנות. טרויאנובסקי הייתה אמורה לטפל בהגעתה ארצה לצורך זה. בהתאם לבקשת בלוב, טרויאנובסקי תדרכה את האישה כיצד לעבור בבטחה את ביקורת הגבולות בישראל. בתמורה לכך, הבטיחה בלוב לטרויאנובסקי תשלום בגובה 1000 ₪, ואילו טרויאנובסקי הייתה אמורה לשלם עבורה לאיש הקשר בחו"ל 500 דולר. הגעתה לעיסוק בזנות בישראל באחד מבתי הזנות אשר בניהולן של השתיים, לא יצאה אל הפועל בשל מעצרן.

כך, זרינה בלוב, מאיה אנייב, ואולג גולדין, מואשמים בסחר במספר נשים לשם הבאתן לידי מעשי זנות, בכך שגרמו למספר נשים לעזוב את המדינות בהן הן מתגוררות לשם העסקתן בזנות, החזקת וניהול מקום לשם עיסוק בזנות, סרסרות למעשי זנות, ופרסום בדבר מתן שרותי זנות.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד ג'ני אבני מהפרקליטות, לבית המשפט המחוזי בירושלים. הנאשמים המרכזיים בפרשה הם זרינה בלוב, וולדימיר בלוב, ובנם אולג גולדין. בנוסף, הואשמו מאיה אנייב, אנז'לה טרויאנובסקי, מריה בכטרב, ואלכס אברמוב. הפרקליטות ביקשה לעצור את זרינה בלוב, אולג גולדין, ולדימיר בלוב, ואנז׳לה טרויאנובסקי עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בנוגע ליתר הנאשמים, ביקשה הפרקליטות להטיל עליהם תנאים מגבילים עד תום ההליכים.

תגובות הנאשמים

עו"ד חן הולנדר, המייצג את אולג גולדין מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום ובו טענות רבות לביצוע עבירות פליליות מצד מרשי ומצד מעורבים נוספים. לאחר קבלת חומר החקירה ועיון בו, נדע להעריך על יסוד מה אם בכלל נטענות אותן הטענות ותגובה לכתב אישום זה תימסר לבית המשפט שדן בשמיעת התיק".

עו"ד עידן גמליאלי, המייצג את אלכסנדר אברמוב מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "אנו ממתינים לקבלת חומרי החקירה, אבל כבר בשלב ראשוני זה נראה כי חלקו של מר אברמוב בפרשה הוא שולי ביותר, ספק אם בכלל מדובר בעבירה פלילית. מכל מקום, מדובר באדם ללא עבר פלילי אשר שיתף פעולה באופן מלא ומסר גרסה סדורה למיוחס לו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!