דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / הנערות סיימו את מוקדמות אליפות אירופה בניצחון 1:4 על קזחסטן

נבחרת הנערות עד גיל 19 מסיימת בחיוך את שלב מוקדמות אליפות אירופה | למרות אי העפלתן לשלב הבא, הנבחרת הישראלית הצליחה להרשים מול הנבחרת השבדית החזקה בהפסד 2:1 | גיא עזורי: "סיימנו את הטורניר עם תחושה של גאווה"

נבחרת הנערות עד גיל 19 בכדורגל מול קזחסטן (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנערות עד גיל 19 בכדורגל מול קזחסטן (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ניצחון משכנע לנבחרת הנשים של ישראל עד גיל 19 בתוצאה 1:4 על נבחרת קזחסטן במשחק הסיום של שלב הבתים במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. למרות הניצחון הגדול והשיפור ביכולת שהראו השחקניות הצעירות של גיא עזורי ואיריס אנטמן, הנבחרת לא העפילה הפעם לשלב העלית, בגלל צמצום כמות העולות מהמקום ה-3 בבית ל-2 הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר.

נבחרת הנערות עד גיל 19 שובצה במוקדמות אליפות אירופה לבית מספר 3 עם נבחרות שבדיה, סלובניה וקזחסטן. הנבחרת הישראלית הגיעה לטורניר שנערך בשבדיה, במטרה להפתיע ולסיים לפחות בתיקו אם אחת משני הנבחרות החזקות של הבית, כדי להעפיל לשלב העלית מהמקום השני בבית או להיות אחת משתי הסגניות הטובות ביותר מ-12 הבתים המוקדמים שהתקיימו בטורניר.

במשחק הראשון בבית, ישראל פגשה את היריבה החשובה ביותר שלה על המקום השני, נבחרת סלובניה. המטרה של ישראל הייתה לנצח או לסיים בתיקו את ההתמודדות מול הנבחרת העדיפה. הנבחרת שיחקה משחק הגנתי מאוד וניסתה להפתיע בהתקפות מתפרצות. הסלובניות היו עדיפות עד נבחרת ישראל וניצחו בתוצאה 1:0, בעזרת פנדל מדויק בדקה ה-33.

במשחק השני בטורניר, נבחרת ישראל פגשה את הנבחרת המארחת שבדיה. שבדיה זכתה בעבר 3 פעמים בתואר אלופת אירופה עד גיל 19 ודורגה במקום ה-3 בין כל הנבחרות שהשתתפו בטורניר המוקדמות. נבחרת ישראל הפסידה את המשחק הקריטי בתוצאה 2:1 מצמד של אמה אנגסטרם השבדית בדקות 21 ו-72. בדקה ה-53 רעות מיכאלי השוותה את התוצאה ונתנה תקווה לחבורה בכחול לבן, אך הלחץ השבדי על השער של השוערת ניקול שולמן הצליח להביא את הניצחון לשבדיות החזקות.

אמש, במשחק האחרון בטורניר, פגשה הנבחרת את קזחסטן. ישראל הייתה עדיפה לכל אורך המשחק, עם 18 בעיטות לשער מול 5 בלבד של הקזחיות. לזכות הנבחרת כבשו רעות רווחה (5,36) ושירה אליניב (23 פנדל, 49). זהו ניצחון חשוב שמעניק נקודות בדירוג הנבחרות ויבטיח לישראל להיות מדורגת גם בשנה הבאה. למרות ההדחה ישראל צריכה להיות מרוצה מיכולת שהפגינה לאורך כל הטורניר ומסגירת הפערים האדירים שהיו ברמות האלו בשנתיים האחרונות. בשנה הבאה, הדור הצעיר החדש יצטרכו להראות שיפור נוסף ולסיים במקום השני בבית המוקדם.

מאמן הנבחרת גיא עזורי אמר בסיום המשחק: "סיימנו את הטורניר עם תחושה של גאווה על צמצום הפערים שאנחנו מייצרים בנבחרות הצעירות. עצם זה שאנחנו מרגישים תחושת החמצה מהמשחק המצוין נגד נבחרת ברמה של שוודיה (הפסד 2:1), אומרת הכל. נמשיך בעבודה הקשה לקדם את הדור הצעיר ואני משוכנע שגם בנבחרת הבוגרת נגיע בעתיד להישגים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!