דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

עושים חשבון / מחירי הכרטיסים למשחקי הנבחרת משאירים את האוהדים בבית

נבחרת ישראל בכדורגל תפגוש הערב (ה') את נבחרת סקוטלנד במסגרת גביע האומות | לפי נתוני ההתאחדות, נמכרו עד כה 5,000 כרטיסים בלבד | הסיבה, ככל הנראה, היא המחיר: בין 95 ל-155 שקלים למבוגר

אצטדיון סמי עופר חיפה. (צילום-  אלדד אלוני)
אצטדיון סמי עופר חיפה. (צילום- אלדד אלוני)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מחירי הכרטיסים אותם קבעה ההתאחדות לכדורגל לשני משחקי גביע האומות הגורליים בשבוע הקרוב מעוררים סערה בקרב האוהדים, שמצביעים ככל הנראה ברגליים. 24 שעות לפני ההתמודדות מול נבחרת סקוטלנד, נמכרו 5,000 כרטיסים בלבד.

כאמור, נבחרת ישראל תפגוש הערב (חמישי) את נבחרת סקוטלנד במגרש סמי עופר, בחיפה. המחיר הגבוה ביותר שמוצא לאוהדי הכדורגל שיגיעו למשחק הוא 155 שקלים למבוגר הרוכש כרטיס בקטגוריה מספר 1- ביציעים שנמצאים במרכז המגרש ומעניקים את הנראות הטובה ביותר למהלך המשחק. המחיר הנמוך ביותר הוא 95 שקלים למבוגר בקטגוריה מספר 3, ביציעים הגרועים ביותר במגרש, הנמצאים מאחורי שני השערים. המחיר לכרטיס לנער/סטודנט/חייל/אישה הוא  50 שקלים בקטגוריה הגרועה ביותר ו-80 בקטגוריה הטובה ביותר.

על פי נתוני ההתאחדות, רק 5,000 כרטיסים נמכרו למשחק היום מול נבחרת סקוטלנד. נראה שבמקום למכור את הכרטיסים למשחק במחיר מוזל ולמלא את המגרש ב-32 אלף אוהדים שיעזרו לנבחרת להשיג את הניצחון הקריטי, העדיפו בהתאחדות לנסות לעשות קופה ויביאו לכך שהמגרש הביתי יהיה כמעט ריק.

האוהדים הזועמים הגיבו בדף הפייסבוק של ההתאחדות. "התאחדות מעדיפה 10,000 צופים במאה שקל כרטיס , במקום 32,000 ב-30-20 שקלים", כתב אחד האוהדים.  אוהד אחר הוסיף: "תורידו מחירים! חוצפה! אתם לא ספרד אפילו לא יוון לא נשלם מחירים מופקעים! יש גבול. נבחרת או לא. רציתי לבוא כי אין לי מה לעשות בחמישי בערב ואני גר קרוב, אבל אז ראיתי מחיר של 155 שקל לכרטיס במזרחי של סמי עופר וירד לי כל החשק".

אוהד שלישי כתב "אני זוכר שהייתי ילד הייתי רק מחכה למשחקים של הנבחרת רמת גן היה מפוצץ גם נגד נבחרת איי פארו והילדים של היום לא יודעים מה זה נבחרת . וזה רק בגלל כל העסקנים שיושבים בהתאחדות. תתביישו!"

נבחרת ישראל הפסידה במשחק הפתיחה של גביע האומות מול נבחרת אלבניה בחוץ בתוצאה 1:0. בעקבות מינוי של המאמן האוסטרי אנדראס הרצוג ישנה תחושה של חוסר אמון בין הקהל למאמן ושחקני הנבחרת. ישראל מציגה יכולת חלשה מאוד בשנים האחרונות ונכשלת כל פעם מחדש בזירה הבינלאומית. בנוסף להפסד לאלבניה, ישראל גם הובסה 3:0 במשחק ידידות מול נבחרת צפון אירלנד ונראתה חסרת  אמונה עצמית.

החלטה להעלות את מחירי הכרטיסים, תפגע באופן ישיר באווירה ביתית הקריטית של נבחרת ישראל ותמנע מאוהדיה המסורים ביותר לדחוף את הנבחרת לצאת מהמשבר אליו היא נקלעה. איבוד נקודות בשני משחקי הבית הקרובים, יצמצם את היכולת של הנבחרת לסיים במקום הראשון בבית המוקדם ולעלות לחצי גמר ליגת האומות בדרג ג'. מפתיע שבהתאחדות בחרו לא להוריד מחירים, למרות חשיבות המשחקים והיעדרותו הצפויה של הקהל מהמגרשים.

מההתאחדות לכדורגל נמסר כי "המחירים למשחקי נבחרת ישראל נותרים קבועים כמעט 5 שנים עם שינויים מינוריים. ההתאחדות אינה מעלה מחירים מול יריבות אטרקטיביות דוגמת ספרד/איטליה/בלגיה ומקפידה לאפשר בכל קטגוריה, למעט תא זהב, רכישת כרטיסים ב-50% מהמחיר הנקוב לנוער, חיילים, אזרחים ותיקים ואוכלוסיות נוספות".

יש לציין כי ניתן לאתר גם כרטיסים מוזלים יותר, כמו למשל במועדון "ביחד בשבילך" של ההסתדרות, המציע מחיר סביר של 64 שקלים במקום 95, ש"ח ו-74 שקלים במקום 115 לקטגוריה מספר 2.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!