דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: רפאל נדאל התגייס כדי לעזור בשיקום השיטפונות במאיורקה

וגם - השופט שהיה במקום הלא נכון כדי לכבוש שער בנגיחה | האוהד שהושפל ביציע זכה לצ'ופר מהקבוצה | המאמן של הפועל בני זלפה הסינדרלה של ליגה א' צפון | והשחיינית הארגנטינאית שהקדישה את המדליה לסבתה המנוחה

רפאל נדאל הספרדי מניף את גביע באצטדיון רולנד גרוס בפריז, 10 יוני 2018 (צילום: AP Photo/Thibault Camus).
רפאל נדאל הספרדי מניף את גביע באצטדיון רולנד גרוס בפריז, 10 יוני 2018 (צילום: AP Photo/Thibault Camus).
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ומראה שגם השור בא לעזור: רפאל נדאל

יאיר צוקר

השיטפונות הקשים שהכו באי הספרדי מאיורקה, גבו את חייהם של יותר מעשרה בני אדם ועוד נעדרים שעדיין מחפשים אחריהם. השיטפון היה אחד הכבדים שהיו בספרד ב-25 השנים האחרונות וכלל הצפות משמעותיות שהביאו לפגיעה בתשתיות כאשר רשת החשמל נותקה בחלק גדול מהאי וכבישים רבים נסגרו.

אחד מהאנשים הרבים שהתגייסו כדי לעזור הוא הטניסאי המצליח רפאל נדאל, המכונה "השור ממאיורקה", שנולד וגדל באי ואף מחזיק באקדמיית טניס במקום. נדאל פתח את האקדמיה שלו לכל מי שזקוק למקום לינה בשל ההצפות. בנוסף לכך, נדאל הגיע לעזור בניקיונות ובייבוש בתים ואזורים אחרים ביחד עם אזרחים רבים. כל הכבוד רפא!

מפסיד וכובש שער מרהיב: השופט

ליאור ברטל

במהלך משחק שנערך באחת הליגות הנמוכות של רוסיה, בשם LPL ברפובליקת דאגסטן, לקראת סיום המשחק, זכתה הקבוצה האורחת מאנאס בפנדל נגד קבוצת קיאס. התוצאה הייתה 4:3 לקבוצה הביתית שיכלה לנצח את המשחק. שחקן מאנאס בעט את הכדור לפינה השמאלית, השוער הדף נהדר. לצערם של האורחים הכדור נהדף לראשו של השופט וחזר פנימה.

למרות המחאה של הקבוצה המארחת, השופט לצערו היה חייב לאשר את השער המוזר. לפי החוקים, כדור שפוגע בשופט ומשנה את נתיבו נחשב לחלק ממהלך המשחק. השער כמובן נרשם לזכותו של בועט הפנדל מקבוצת מאנאס. שער מוזר וחוקי לאורחת ותיקו 4:4 בסיום.

מנצח כי אוהד אמיתי לא מפקירים: אוקלנד אתלטיקס

ליאור ברטל

ג'ון ספנסר, הוא יליד אוקלנד שמתגורר בעיר ניו-יורק. השבוע הוא הגיע למשחק סיום העונה וראה את קבוצתו אוקלנד אתלטיקס מנצחת את הניו-יורק יאנקיז בתוצאה 7:2. לקראת סיום המשחק נזרקה על האוהד, כוס בירה מלאה מידי אוהד הקבוצה הביתית.

הסרטון הפך לוויראלי. ביאנקיז בחרו לא להגיב, ואילו בקבוצתו אוקלנד החליטו למצוא אותו ולתת לו צ'ופר במקום ההשפלה שעבר על-ידי אוהד הקבוצה היריבה. לאחר שפרסמו תמונה שלו בטוויטר, נמצא האוהד המסתורי וזכה להזמנה בחינם למשחק הבית הראשון של אוקלנד בעונה הבאה.

מנצח וטוב שנשאר: נביל אמארה

צור רוזנצוויג

פגרת ה"ספורטיאדה" בליגות הנמוכות מגיעה בסוף השבוע הקרוב רק כדי להפריע להפועל בני זלפה ולמאמנה נביל אמארה. אמארה, מאמן את הסינדרלה של ליגה א' צפון שנמצאת לאחר ארבעה מחזורים במקום הראשון ללא אף הפסד, וממשיכים יחד את הרצף המופלא שהחל לפני ארבע שנים בליגה ג'.

בקיץ האחרון התלבט המאמן לגבי המשך דרכו וחשב על הצטרפות לצוות ההנהלה, אך לטובת כולם לפי התוצאות נביל החליט להמשיך לעוד עונה ובזכות הספורט שמים הוא ושחקניו את הכפר זלפה על המפה. השיא הנוכחי של המאמן המקומי היה ניצחונה של זלפה על היריבה השכנה הפועל אום אל פאחם בתוצאה 0:2 מצמד שערים של מנאר דראושה.

נביל אמארה: "השמיים הם הגבול, אבל לא חושבים על ציפיות גבוהות יותר"https://bit.ly/2BYginH

Posted by ‎יאללה ספורט‎ on Saturday, October 6, 2018

מנצחת לזכרה של סבתא: דלפינה פינאטיאלו

ליאור ברטל

במהלך אולימפיאדת הנוער שנערכת בארגנטינה, התרחש רגע מרגש ויוצא דופן על הפודיום של קבלת המדליות. השחיינית הארגנטינאית דלפינה פינאטיאלו זכתה במקום השני במקצה 800 מטר חופשי, לאחר קבלת המדליה, היא פרצה בבכי וחשפה על ידה כיתוב של המילה 'Abuela' (סבתא). את הזכייה במדליה החשובה בחייה, היא הקדישה לסבתה האהובה שהלכה לעולמה רק שבוע לפני כן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!