דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט' באדר ב' תשפ"ד 19.03.24
16.4°תל אביב
  • 9.0°ירושלים
  • 16.4°תל אביב
  • 15.2°חיפה
  • 14.9°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 21.9°אילת
  • 16.8°טבריה
  • 11.5°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
רכבת ישראל

רק רכבת? / שוב שיבושים: קו הרכבת תל אביב ירושלים הושבת אתמול למספר שעות

קו הרכבת המהיר שנחנך לאחרונה נעצר בשל בעיות איתות | למרות שברכבת מבהירים שהודיעו על הביטולים, נוסעים רבים התלוננו שלא קיבלו הודעה

רכבת ישראל (צילום: נועם ריבקין פנטון/ פלאש90)
רכבת ישראל (צילום: נועם ריבקין פנטון/ פלאש90)
ארז רביב
ארז רביב
כתב
צרו קשר עם המערכת:

עקב תקלה שאירעה אתמול (ראשון) במסילה בקו ירושלים נתב"ג, ביטלה רכבת ישראל לפחות שמונה רכבות – ארבע מכל כיוון בבוקר ובצהריים. לפי הודעת הרכבת, התקלה תוקנה לאחרונה והרכבות שבו לפעולה. נוסעים ברכבת התלוננו על עצירת רכבת בזמן ששהתה במנהרה ללא מיזוג.

ביטול הרכבות התרחש בעקבות מדובר בתקלת איתות ממושכת. שהחלה בבוקר עד שברכבת החליטו על עצירת הרכבות בקו בכדי לאפשר תיקון של התקלה.

הגולשת אור שינה אלדר סיפרה על רכבת שנתקעה ללא מיזוג בעודה במנהרה בשעות הבוקר:

https://www.facebook.com/or.m.eldar/posts/10217586046462898

לטענת הרכבת, ביטול הרכבות אוזכר בדף הפייסבוק של הרכבת וכן באמצעות שליחת הודעות טקסט לנוסעים אשר הזמינו מקום בקו החדש, המחייב הרשמה מראש. למרות זאת, הגולשת נעמה פרט כתבה בדף בפייסבוק של הרכבת : " אני הייתי אחת מאותם נוסעים שעשו מאמץ להגיע עד נתב"ג כדי לנסוע ברכבת לירושלים היום בבוקר, אחרי מסע של שתי רכבות (שתיהן הגיעו בעיכוב, כרגיל) מנתניה. רק כשהגעתי לתחנת נתב"ג בשעה 10:57 הודיעו שהרכבת של 11:01 בוטלה. למה לא הודעתם לפני? במיוחד בהתחשב בעובדה שכל הנסיעות לירושלים מוזמנות מראש?

בסופו של דבר עליתי על השאטל שהצעתם, אוטובוס צפוף ולא מתוחזק, שגם ביצע עצירה לא ברורה ומסוכנת למשך כמה דקות בשוליים של כביש 1. היחס המזלזל לנוסעים שלכם וללוח הזמנים שלהם לא יכול להימשך. אשמח לדעת האם עלה בדעתכם לפצות את הנוסעים שלכם על הזמן היקר ועגמת הנפש. תודה".

לא מדובר בתקלה ראשונה בקו החדש, לאחר שבשבוע שעבר בוטלו מספר נסיעות בקו זה בשל פיצוץ צינור מים בצומת דניאל. במקביל, התרחשו איחורים ברכבות באזור המרכז בשל תקלת איתות באזור כפר חב"ד, אשר תוקנה מהר יותר.

ברכבת ישראל התנצלו על הביטולים ומסרו בקרוב הקו ישוב לפעול כסדרו: "בשל תקלה באחד ממרכיבי האיתות בתחנת ירושלים נבון, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בקו ירושלים האומה-נתב"ג. טכנאי רכבת ישראל נמצאים במקום לתיקון התקלה. עבור הנוסעים בתחנת נתב"ג הוזמנו היסעים. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

לקוחות יקרים,תנועת הרכבות בין ירושלים יצחק נבון ונתב"ג חודשה.

Posted by ‎רכבת ישראל Online‎ on Sunday, October 14, 2018

למרות שכבר בשעה 16:00, אך בתגובות נוסעים התלוננו על ביטולים גם בשעות מאוחרות יותר.

מרכבת ישראל נמסר שלא התרחשה עצירה במנהרה אלא בתחנה, וכן כי אחד הקטרים בקו התקלקל – כך שהיום עד מחר, התדירות היא של רכבת אחת בשעה. במקביל אישרו ברכבת כי המעבר לקו חשמלי מחייב השבתת חשמל גם לרכבת, כאשר תקלה בקו מצריכה הפסקת חשמל לקו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!