דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
24.3°תל אביב
  • 24.5°ירושלים
  • 24.3°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 22.9°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 34.8°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 25.4°צפת
  • 24.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

עונג שחור

התהלכתי דקות מה עומדת ונעה לצלילי המוסיקה, רואה ונראית. לא זיהיתי אנשים מוכרים לי באור העמום שאפף את החדר. התרכזתי בתחושות העולות בגופי בנוכחות במרחב לא מוכר. רקדתי לבד, מתבוננת. ניגשו אלי כמה בריות והציעו אינטראקציה. סירבתי, אני עדיין בנחיתה. כעבור דקות מספר, זיהיתי באור העמום כמה בריות מוכרות. התחבקנו לשלום והרגשתי שאני יכולה להירגע. איני לבד.

שניהם הגיעו יחד. אני מכירה אותה. עיניו צדו את שלי בזמן שהוא חיבק אותה. רקדנו שלושתנו. הרגשתי אותו רוצה אותי בזמן שהוא נגע בה. משהו בי התעורר כלפיו. עירוב של סקרנות והסתייגות. השתהיתי על מנת להקשיב לזה. הוא פנה אליה, השחיל ידו מתחת לחצאית שלה ושלח את אצבעותיו אל הפה שלו ומשם לפה שלה. הסתכלתי. היא נראתה מתענגת מהמשחק. המשכנו לזוז בשלישיה דקות מספר, ובתוכי, בדיקה איך אני מרגישה בקרבתם. לא עבר זמן רב והוא גישש את הדרך אל מתחת לתחתונים שלי בעודו רוקד ונצמד לאחורי. שלחתי ראשי אחורה וציינתי שהגבול שלי כרגע הוא מגע מעל התחתונים. הוא הרגיש את ההתעוררות והכיווץ שהתעורר בי במקביל כתגובה לקרבתו. כן, המגע היה נעים ומעורר, אבל הרגשתי איך הוא רוצה אותי וגופי מתכווץ מולו.

איכשהו הגיע לידיה שוט קטן. היא הפליקה לו על התחת. נראה שהוא נהנה מזה. נראה שלא כאב לו יותר מידי. בכל זאת, לבש מכנסיים. אחר כך הם התחלפו. הוא הרים את החצאית שלה והצליף בה די חזק. היא לבשה גרביוני רשת, ללא תחתונים. "יש לה סף כאב גבוה", אמר והסתכל עלי. הבטתי לה בעיניים וליטפתי לה את הלחי בזמן שהיא חטפה. "את גם רוצה לתת לה?" שאל. השבתי שלא. "את רוצה לקבל?" השבתי שלא. משהו במפגש איתו הרתיע אותי. הרגשתי שהוא להוט אחרי וזה דחה אותי.

מדובר בדפוס. דווקא מי שלהוט אחרי בבירור, משהו בי נרתע ממנו. מעניין להתבונן בזה. התרחקתי מהם וניגשתי לבדוק את האנרגיה שלי במרחק מה מהם. אם ארצה, אחזור. חזרתי לתנועה חופשית לבדי במרחב. לעתים דווקא מתוך הלבד צומח דבר.

ברייה אחרת צעדה לעברי במבט ממוקד, ניגשא אלי ונעמד מולי, במכנסיים שחורים צמודים ודבר מעור שאיני יודעת לתת לו שם – עשוי רצועות עור ואבזמים – מקשט את חזהו הגברי והשעיר במידה יפה. הצמדנו מצח אל מצח. הכל סביבנו היה שחור, אז נקרא לו שחור. נראה שהוא בא לטרוף אותי. רציתי להיטרף על ידו. עיניים חודרות וגוף חזק, גברי. ראיתי אותו כבר ברגעים אחרים אך מעולם לא נפגשנו.

מסתמן ששחור שיחר לטרף, ואני… איך לומר, לא התנגדתי. נעים להיות ניצודה. אפשר לשחרר את ההובלה ופשוט להיות טרף בידי הטורף. עמדנו זקופים זה מול זו, מישירים מבט, והתחלנו לנוע באטיות, מצח אל מצח. התפתלתי סביבו בעדינות כשהוא שלח ידו אל אחורי, מעמיק אחיזתו ומצמיד אותי אליו. אם היה לי קודם ספק באשר לתגובת הגוף שלו אלי עכשיו כבר לא נותר מקום לספק. רוקדים, מרגישים את המרווח, צוללים אל תוך עיניים סקרניות. כופפתי גבי לאחור, נשענת, בודקת את חוזק האחיזה שלו בי. הוא מחזיק אותי. רקדנו ושיחקנו בכוח ושחרור במגע כשהכול סביבנו כמו נעלם. עכשיו זה רק שחור ואני בתוך כל השחור הזה. שישרף העולם. אני אוהבת לחוש את המגע הראשוני של גבר שמתחכך בלחי שלי, זיפים עדינים מדגדגים אותי וצלילי נשימה מתגנבים אל אוזן קשובה לבאות.

בתוך כל השחור, הקשירות והפליקים שהתרחשו סביבנו נבנתה בנינו איזו רכות, מיכל שאפשר להיות בתוכו ולסמוך. חשתי בתוכו את הדיאלוג בין החושך לאור, את החושך שרוצה לטרוף אותי, ואת האור שרוצה לעשות איתי אהבה רכה באפילה שסוככה עלינו.

הוא אחז בידי והוביל אותי אל החדר. נעמדנו בפתחו ונשענתי אל הקיר. כשהוא נצמד אלי, הרגשתי התעוררות מבעד למכנסיו. הרמתי רגל בתגובה וכרכתי אותה סביב האגן שלו. הוא העביר יד על הירך שלי. התערבבנו בנשיקות רכות, לוהטות, חוקרים בלשון כמו מדברים. היינו עסוקים במזמוז לוהט, טועמים שפתיים וקרבה מלהטת כשהעוברים והשבים חולפים על פנינו.

כשמיצינו את התערבבות הגופים הסוערת והרגשנו בשלים להתקדם, נכנסנו פנימה. היו שם בריות עסוקות בפעילויות מגוונות. הוא התיישב על הספה הפנויה ומשך אותי אליו. נפטרתי מנעלי העקב המבריקות והאדומות והתיישבתי עליו ברגליים פסוקות. נשיקות וליקוקים רכים טיפסו על הצוואר והעורף שלי, מרטיטים את גופי, והפניתי מבטי אחורה לנשיקה. נעים כשנעים להתנשק. לא עם כל אחד נעים להתנשק. לפעמים פה זה דבר מגעיל. גופי רטט בציפייה ורטיבות גאתה בי כשהוא העביר את ידו בשערי ומשך אותו קלות, מפנה דרך ללשונו אל תנוך האוזן שלי.

התהפכתי והתיישבתי עם הגב אליו, מבטו מבקש הסכמה. לא היה צורך לבקש. הייתי כולי מסורה למגעו. ידו השתחלה אל תוך התחתונים והרגשתי את הפות שלי מגיבה לאצבעותיו. הוא גישש כבודק את השטח החדש והלא מוכר, וכשסיים למפות את המקדש שלי החל לנוע במעגלים, מענג את הדגדגן שלי בתנועה מדויקת, בדיוק כמו שאני אוהבת. הגבתי אליו בתנועת אגן ושקעתי אל תוך העונג. לפרקים, כשפתחתי עיניים, ראיתי מולי זרים עסוקים במעשי התענגות. הפות שלי רצתה להרגיש את האצבע שלו מבפנים, אבל הוא לא נכנס. רק המשיך בתנועה המדויקת הזאת ואני הולכת ונרטבת עוד ועוד. כל הגוף שלי רוטט, רוצה אותו. האנרגיה של הבריות המתענגות שסביבנו עוטפת אותנו וזורמת דרכי. גניחות וקולות של עונג, נשיקות ומצמוצי מציצות.

הוא שלח אצבעו אל פתח המקדש שלי. הזזתי ראשי אחורה מבקשת את צווארו, מגששת בלשוני ומוצאת את האוזן. משחקת בתנוך אוזנו עם הלשון שלי ושולחת לשם את קולות העונג שלי. בתגובה, נאנח שחור לעברי, ואני מרגישה אותו מזדקף תחתי. דיאלוג של אנחות, ישר לתוך האוזן, מלבות את העונג הבוער. הוא מסייר עם אצבעו בתנועה מעגלית בפתח הפות שלי. "אני מרגישה כאילו אתה בתוכי למרות שאתה לא", אני לוחשת לו וגונחת בעונג. זרמים מחשמלים לי אותי, מהפות, דרך הבטן, אל הלב, נעים בתוכי בפראות רכה, כשמים נשפכים ממקדשי בכל נשיפה.

התהפכתי והורדתי לו את המכנסיים, מסתכלת עליו ומבקשת הסכמה. נראה שהוא לא מתנגד. התרגשתי לקראת מפגש עם הפין שלו ומהאפשרות לענג אותו. ירדתי על ברכי למרגלות הספה ופגשתי לראשונה את זכרותו, אותה החזקתי בשתי ידי, כורעת כמתפללת. שייטתי בידיים רכות מהפין אל הירכיים ומשם אל הבטן, בודקת את קשרי העונג בין כל המקומות. הוא התפתל וסרק בידו את שיערי המדגדג אותו, בטרם פשט לצדדים את ידיו בכניעה, מסור למגעי. אני אוהבת לפגוש זין ועיניים, לראות את המבט המתענג ואת העיניים המתגלגלות. שלחתי את ידי לעוד ועוד מקום כבריקוד, ידי זורמות עליו כמים, משייטות על הבטן ועל המותניים, חשה איך כל גופו מתעורר אלי. לשון מטיילת ומתגרה בקו המפשעה, ובכל התקרבות שלי אל הפין שלו חשתי את גופו מתענג וצמא אלי.

כשקרבו השפתיים אל ראש הפין שלו הרגשתי שיש בי המון אהבה לתת. באמת, היה זה עונג צרוף להעניק את מתנת המגע שלי. הגוף שלי, שהייתה כל כך ערה ואוהבת, רצתה להעניק לו את כולי ואת הנוזלים שלי. עטפתי אותו בשפתיים רכות והתמסרתי לתנועה, מרגישה אותו מלטף את הפה שלי מפנים. שלחתי יד אל מתחת לאשכים שלו, חולפת על פי הטבעת, כל הדרך למעלה לאורכו בשתי ידי, והכנסתי את כולו לפי. הוא הופך מרך לקשה בתוכי. נרגשתי מתחושת ההתעוררות של האיבר הזה בתוכי, מגיב אלי. אחזתי בישבנו והכנסתי אותו יותר ויותר עמוק, וחשתי את הרטט שחלף בו עובר דרכי ומרטיט את גופי שלי בתגובה. היינו מחוברים. נשענתי קדימה וליטפתי אותו עם השדיים שלי, שערי הפזור מדגדג לו את הבטן.

הוא פלט אנחת עונג ועינינו שוב נפגשו. הרטט החזק עורר בי רצון לקבל אותו עמוק יותר לתוכי, אך גופו נדרך כשאמר "רגע", ויצא, כשזרע נשפך על החזה שלי ועל הבטן שלו. לא ציפיתי שהוא יגמור, אבל כך קרה. היה זה רגע עדין וחשוף והרגשתי שהוא נותן לי מתנה. משהו בי הצטער שהוא לא גמר לי בפה. הייתי שמחה להרגיש את מתנת הזרע החם בתוכי.

הרגשתי את גופו נרפה והתרוממתי, שולחת שתי אצבעות אל בטנו ומורחת במרכז החזה שלי, היישר אל הלב, וטועמת. הסתכלתי לשחור בעיניים וחייכתי. "איך אתה מרגיש?" שאלתי. "נעים" הוא אמר. שמחתי שכך אמר. לא עמדה בינינו ציפייה לדבר שיקרה, רק קרבה ואינטימיות. נחנו בבועה של רכות, כאשר סביבנו היו האחרים עסוקים בסקס די אגרסיבי, לפחות כך נראה. עם חיבור? בלי חיבור? לא ידענו. רק ידענו שבינינו נרקם חיבור, ושהסטינג והנוף שנשקף מספת העור השחורה סיפק לנו נוף מגרה ביותר לפעילות הנעימה שבה עסקנו.

התיישבתי עליו, התחבקנו. "יש פה נוף יפה" חייכתי. "אני, מהזווית שלי, מקבלת את רוב ה-view". "טוב מאוד", ענה. התחבקנו ונשמנו עמוקות. פנינו שבו להיפגש לנשיקה עמוקה, עיניים לעיניים. חיוך עדין, הרפיה. הנשימה זה מול זו הולידה רטט חדש, עדין ומסקרן. המשכנו כך בסנכרון, כשהגופים שלנו עמוסים באנרגיה מהעינוג ההדדי. בכל שאיפה עלתה האנרגיה שבתוכי ובינינו וטיפסה עוד ועוד, במעלה סולם עונג שנבנה בינינו כבמעשה כשפים. הוא החליק את ידו על הגב שלי, ומיקם את ידו מול הרחם שלי, ללא מגע. הוא עצם את עיניו בריכוז, ושלח את ידו, מולי, מהפות עד הראש שלי ומעלה. הרגשתי את הרטט מתגבר ועולה בי.

מי שיער שאפשר לנהל סשן נשימות טנטריות במסיבה כזאת כשמסביבנו מזדיינים בפראות לובשי שחורים נוספים? ובכן, מסתבר שאפשר. כבר שמעתי כל מיני דיבורים על כאלה שחוו אורגזמה ללא מגע. אני לא חוויתי כזאת ולא האמנתי שזה אמיתי. אבל כשהוא העביר את היד שלו (כן! באוויר!) כנגדי, היה זה כהמשך ישיר של המגע שהחל מקודם. החלל שבינינו הפך מוליך והאנרגיה שהצברה בתוכי כמהה לתנועה. יתכן שהגוף שלי הייתה כל כך ערה, שהגיבה בעוצמה לנשימה ולמגע האנרגטי. הרגשתי כיווץ נעים בפות, גירוי כמו של מגע, רק ללא מגע. הולך וחוזר. היה נעים להיות כל אחד בגופו, חשים, מרגישים ונעים מתוך החיבור, כמו התרחבו גופינו אל תוך החלל שבנינו.

אני לא יודעת כמה זמן בדיוק עבר, אבל הבוקר התקרב בצעדי ענק. קמנו ללכת כיוצאים מתוך חלום משונה. "אתה רוצה לבוא לישון אצלי? לישון. בלי ציפיות." שאלתי. הוא צריך לקום מוקדם מחר, יש לו משהו בבוקר. אמר שהוא צריך לקחת דברים מהבית לקראת מחר. קיבלתי את תשובתו ללא אכזבה.

"תזכירי לי איך קוראים לך?" שאל בחיוך כשעמדנו תחת השמיים, מנופצים אל מחוץ לבועה. "לילית", עניתי. צללנו להיכרות הגופנית שהתרחשה בנינו, כך שהשמות כבר לא היו כל כך רלוונטיים בין שאר הפרטים שלמדנו זו על זה במפגש. נפרדנו בחיבוק, בנשיקה ובהודיה על ההרפתקה.

נכנסתי לאוטו והסתובבתי לקראת יציאה, כשהוא נעמד עם הג'יפ שלו בצד השני של הכביש, פתח את החלון ואמר "אני בא". כשיצאנו מהבועה השחורה והעוטפת, פתאום הכל הרגיש אחרת. לא הייתי מוכנה לאורח, הבית לא היה מסודר. "אני חייבת להוריד את הריח של הסיגריות ממני", אמרתי ונכנסתי למקלחת.

כשיצאתי עם מגבת על הראש, הסתכלתי עליו שוכב במיטתי, שחור, ברייה לא מוכרת. פתאום שנינו אנשים רגילים, ללא הבגדים האלה, ללא הסטינג המיוחד שהזדמן לנו במפגשנו זה. היינו סתם שני אנשים, נכנסים למיטה כי מחר צריך לקום מוקדם בבוקר לעשייה של אנשים מיוחדים אך רגילים.

"איזו הרפתקה" הוא אמר. "היה נעים", עניתי. שכבנו חבוקים, זרות וקרבה שלובות זו בזו. אני אוהבת להניח את ראשי על חזה של גבר חדש שאני נמשכת אליו. הרגשה של בית ועטיפה, לצד סקרנות ועירנות. "בקרוב נצטרך לנתק מגע כי אני לא אצליח להירדם ככה" הוא אומר. השחר עולה ולא בא לי לישון, אבל אני יודעת שגופי זקוקה לשינה. הצעתי לילה ללא ציפייה והתכוונתי לכך. היה פשוט נעים להיות ביחד. ויותר מכל, נעים לפגוש אדם דרך תנועת הארוס שבתוכנו בנוכחות ובפשטות. עבר עלינו לילה-בוקר קצר, שקט-לא-שקט, מבעד לערפילי השינה. הוא זז ואז אני, קול נשמע מבחוץ וגופינו מגיבים, נים לא-נים.

"את רוטטת נעים", הוא אמר כשעלה עלינו בוקרו של היום החדש. "אתמול, במועדון, לא כל כך הרגשתי, אבל פתאום בלילה, בשקט, הרגשתי את הרטט שלך".

שחור ולילית
שחור ולילית

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!