דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: ה'רוקי' של דאלאס לוקה דונצ'יץ' מראה ניצוצות של כוכב NBA

אחרי יובנטוס, רומא ופירנטינה, קבלו את קבוצת הנשים החדשה של מועדון הפאר האיטלקי אינטר מילאן | כריס פול כבר לא ילד, אבל שוב נקלע לקטטה במהלך משחק | וטניסאית השולחן הפראלימפית שזכתה במדליה בזמן שאביה נפטר

לוקה דונצ'יץ  במדי דאלאס מאבריקס קולע במשחק מול אטלנטה הוקס, 24 באוקטובר 0218. (AP Photo/John Bazemore)
לוקה דונצ'יץ במדי דאלאס מאבריקס קולע במשחק מול אטלנטה הוקס, 24 באוקטובר 0218. (AP Photo/John Bazemore)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ומפחיד לראות לאן הוא יגיע: לוקה דונצ'יץ'

יאיר צוקר

עונת ה-NBA כבר כאן ואפשר לומר שעד כה לא משעמם לרגע, בעיקר אי-שם בטקסס. ה'מאבריקס' מדאלאס כבר עומדים על מאזן של 2:2 כשבאופן מפתיע או לא מפתיע, מי שמוביל את החבורה של ריק קרלייל הוא ה'רוקי' הסלובני לוקה דונצ'יץ'. בארבעה המשחקים דונצ'יץ' העמיד עד כה ממוצע של 19 נקודות למשחק, כאשר בניצחון על מינסוטה רשם שיא קריירה של 26 נקודות ו-6 ריבאונדים.

בליגה שהופכת לגלובלית משנה לשנה והשחקנים האירופאים בה כבר מזמן לא זרים, עדיין מדהים לראות את הקלילות שבה השחקן בן ה-19 שבשנה שעברה התעלל בקבוצות אירופאיות, חודר לסל ולוקח זריקות בביטחון מול הקבוצות הטובות בעולם, בקלילות שלא משאירה מקום לספק שאנחנו חוזים כעת בשחקן שהולך להיות סופרסטאר לעוד שנים רבות. מי שלא מופתע מהתופעה הסלובנית הוא אגדת המאבריקס דירק נוביצקי שאמר כבר אחרי הדראפט ביוני: "מה שראינו ממנו באירופה עם ריאל מדריד לא משאיר מקום לספק שיש פה שחקן אדיר שיכול לקחת אותנו לשלבים מתקדמים".

מנצחת ומצטרפת למהפכה הנשית: אינטר מילאן

ליאור ברטל

בשורה נהדרת לאוהדי הכדורגל באיטליה! קבוצת אינטר מילאנו הודיעה באופן רשמי על הקמת קבוצת נשים במועדון. אינטר החליטה להצטרף למהפכה ששותפת את הכדורגל האיטלקי. הקבוצה מצטרפת לקבוצות הגדולות במדינה: יובנטוס, פיורנטינה, מילאן ורומא, בהקמת קבוצה שתייצג את סמלי המועדון בכדורגל האיטלקי.

החלטה של אינטר מגיעה לאחר פתיחת העונה, לכן במועדון החליטו לרשום לעונה הקרובה את קבוצת הנשים לליגה השנייה באיטליה ובעונה הבאה להצטרף לליגה הבכירה. כדי להצטרף באופן רשמי, המועדון קנה את קבוצת ASD Femminile Inter Milano , קבוצת נשים חובבנית שהוקמה במקור כתחליף לקבוצה המקורית של אינטר שנסגרה לפני 20 שנה.

מנכ"ל אינטר אלסנדרו אנטונלו פרסם הצהרה חגיגית דרך החשבון של המועדון "זהו פרק בסיסי חדש למועדון, שמטרתו להשלים את המערכת האקולוגית הספורטיבית העשירה שלנו. ההצלחה שיש לנו עם מחלקת הנוער שלנו, חייבת לשרת אותנו בהשגת המטרות שלנו עם מחלקת הנשים שלנו".

מפסיד וכדאי שיתבגר: כריס פול

יאיר צוקר

כריס פול אמנם כבר בן 33 לא נראה שהוא התבגר, השבוע פול כיכב בשערורייה נוספת כאשר במשחק הליגה בין יוסטון רוקטס לא.ל לייקרס נקלע לקטטה עם ראז'ון רונדו לאחר עבירה של ברנדון אינגרם חברו של רונדו על ג'יימס הארדן. רק התערבותו של לברון ג'יימס שהרגיע את פול, מנעה את המשך הקטטה המכוערת. ביוסטון טענו שרונדו ירק על פול, אחרי שהוא תועד במצלמות כשהוא מכה את הרכז של הרוקטס. רונדו מצידו טען שהוא היה עם מגן שיניים.

זו ממש לא הפעם הראשונה שפול מלהיט את היצירים, בשנה שעברה בסיום משחק בין ה'קליפרס' ל'רוקטס' הייתה אווירה מתוחה שדרשה מאנשי האבטחה להפריד בין הקבוצות בדרכן לחדר ההלבשה כדי שלא תתפתח תגרה. אלא שלפול הייתה תחבולה שתוכננה בקפידה. 'CP3', הוליך את חבריו החדשים דרך מנהרה סודית הישר לחדר ההלבשה של הקליפרס ורק כוח אבטחה מנע תגרה המונית.

מנצחת בשביל אבא: קטיה אוליביירה

ליאור ברטל

קטיה אוליביירה עלתה ביום שישי האחרון לגמר אליפות העולם בטניס שולחן בכסאות גלגלים. אביה פלאביו אלבס, שמע בביתו על ההישג של בתו והתרגש מאוד. לאחר כמה דקות החל להרגיש רע ונלקח לבית חולים עם חשש להתקף לב.

https://twitter.com/viitman/status/1053798478734868480

ביום שבת עלתה אוליביירה למשחק הגמר מול המדורגת ראשונה בעולם, סו יון סאו מקוריאה הדרומית. אוליביירה הפסידה במשחק הגמר, אך סיימה את התחרות מרוצה עם מדלית כסף יוקרתית. לאחר סיום המשחק סיפרו חברי המשלחת לאוליביירה את החדשות הנוראיות. באותו הבוקר נפטר אביה בבית חולים בברזיל. באותו היום עלתה אוליביירה לפודיום לקבל את מדלית הכסף. לאחר שהיא קבלה את המדליה היא פרצה בבכי והרימה את המדליה ואת מבטה למעלה. במבט לשמיים שמראה את ההישג שלה לאביה, שלפי אמונתה מביט עליה מלמעלה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!