דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
28.4°תל אביב
  • 26.6°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 31.4°חיפה
  • 29.2°אשדוד
  • 31.3°באר שבע
  • 34.0°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 30.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: סימון ביילס זוכה בזהב באליפות העולם - עם אבן בכליה

וגם - המהלך הכי לא ספורטיבי בכדורגל, של שחקנית נבחרת אוזבקיסטן | דריק רוז שובר שיא קריירה ב-NBA ומרגש את כל מי שמסביבו | המתאגרף שהפסיד ונתן אגרוף דווקא למאמן שלו | ומאמן הבייסבול שעשה טוב כשבחר לעזוב

סימון ביילס (Photo by Francois Nel/Getty Images)
סימון ביילס (Photo by Francois Nel/Getty Images)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת ושלא תפסיק לעולם: סימון ביילס

יאיר צוקר

את סימון ביילס לא חדש לנו לראות עם מדליית זהב על הצוואר אחרי עוד תרגיל שגורם לדפיקות לב חזקות ופה פעור. השבוע, באליפות העולם המתקיימת בדוחא שבקטאר, ביילס הצליחה לזכות בפעם הרביעית בקרב-רב ובנוסף ולהוביל את נבחרת ארה"ב לזכייה בזהב הקבוצתי.

אבל מה שמדהים הוא שכל זה קרה כאשר רק ארבעה ימים לפני פתיחת האליפות היא אושפזה בבית חולים ואובחנה כסובלת מאבנים בכליות. ביילס לא נתנה לאבחנה הרפואית לעצור בעדה מלזכות באליפות העולם וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "האבן בכליות יכולה לחכות", היא אמרה והוסיפה, "התחלנו לחשוב שיש לי אפנדיציט, אז רצינו ללכת על בטוח. אחרי בדיקות הבנו שמדובר באבנים בכליות. אני קצת בכאבים, אבל האדרנלין עוזר". לאחר ההישג העצום, לביילס בת ה-21 יש כבר 4 מדליות זהב בקרב-רב באליפות העולם ו-4 מדליות זהב אולימפיות ובכוונתה להתחרות גם במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. כמו שזה נראה היא רק משתבחת כל 4 שנים.

מפסידה בחוסר ספורטיביות: לואילה שודיאבה 

ליאור ברטל

במהלך טורניר המוקדמות של אליפות אסיה עד גיל 19 פגשה נבחרת אוזבקיסטן את נבחרת האיים המלדיביים. משחק שהיה ברור שנבחרת אוזבקיסטן הולכת לנצח בקלות ובהפרש גדול.

בדקה ה-13 כאשר אוזבקיסטן כבר מובילה בתוצאה 2:0. השוערת המלדיבית אולה בינת ילאל הדפה כדור שנבעט מרחוק, אך נפצעה בזמן ההדיפה, שמטה את הכדור ונפלה לדשא. לואילה שודיאבה, קפטנית נבחרת אוזבקיסטן שבוחרת במעשה לא ספורטיבי, מיותר ומגעיל, לוקחת את הכדור ומבקיעה לשער הריק. לאחר השער רצה לחגוג וסימלה עם ידיה לב גדול ליציעים.

הבחירה של שודיאבה להבקיע את השער ולחגוג כאילו זה שער חשוב או רגיל, זכתה בצדק לביקורת ברחבי העולם ובעיקר מראה על אופי שלא ראוי לקפטנית נבחרת. עד כמה המעשה שלה היה מיותר? בסיום המשחק אוזביקיסטן ניצחה כצפוי בתוצאה 20:0!!!

מפסיד ושם לזה סוף: היו ג'קסון

צור רוזנצוויג

קבלו את הבן אדם עם מאזן המשחקים השני הגרוע ביותר בפוטבול האמריקאי, היו ג'קסון בן 53, מאמן קליבלנד 'בראונס' בשנתיים האחרונות פוטר השבוע מקבוצתו בצדק יש להגיד כשבאמתחתו מאזן שלילי של 40 משחקים, שלושה ניצחונות תיקו אחד ו-36 הפסדים ותואר הקבוצה השנייה בהיסטוריה שמסיימת עונה עם 16 הפסדים מתוך 16 משחקים בשנת 2017.

פיטורים אלו אמנם באים כחודש לאחר הניצחון על ניו יורק ג'טס אך הם לא מוחקים כמעט שנתיים של תסכול, כסיסת ציפורניים וציפיה בין הניצחון ההוא לניצחון הקודם שהיה בחג המולד 2016. עם דף הישגים שכזה נראה שכל שנותר הוא לאחל בהצלחה לג'קסון היקר במציאת קבוצה חדשה ואת קבוצת הפוטבול של קליבלנד נברך בימים טובים יותר.

מנצח ונקווה שיישאר בריא: דריק רוז

יאיר צוקר

בערב משחקי "ליל כל הקודשים" ב-NBA שנערך השבוע נזכרנו שוב למה דרק רוז הוא שחקן כל כך טוב. רוז שהצטרף למינסוטה וידוע כאחד השחקנים הכי "פציעים" וחסרי מזל. בליגה קבע שיא קריירה של 50 נקודות (19 מ-31 מהשדה, 8 מ-11 מהעונשין) בניצחון הדרמטי של ה'טימברוולבס' על יוטה 125:128. זהו שיא קריירה לרכז בן ה-30 שכבר היה MVP של הליגה ב-2011 לשורה הסטטיסטית המפחידה רוז הוסיף גם 6 אסיסטים ו-4 ריבאונדים וקינח בחסימה מנצחת על דנטה אקסום. האוהדים והמשחקנים לא הפסיקו להלל את רוז שנראה שהוא סוף סוף חוזר להיות השחקן האימתני שכולם צפו לו עתיד ענק.

מפסיד עם בוקס למאמן: לבאן שוניה

ליאור ברטל

במהלך קרב שנערך בבולגריה, הפסיד המתאגרף הגיאורגי לבאן שוניה בהחלטת שופטים. שוניה לא אהב את החלטה והחל לתקוף את המתאגרף המנצח. מאמנו ניסה להוריד את שוניה המאוכזב מהזירה, אך המתאגרף החל להכות את מאמנו. קשה להאמין מי ירצה לאמן את שוניה בעתיד, בטח כשהוא מתייחס כך למאמן האישי שלו.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!