דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
17.4°תל אביב
  • 20.8°ירושלים
  • 17.4°תל אביב
  • 18.1°חיפה
  • 17.1°אשדוד
  • 16.8°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 17.7°טבריה
  • 17.0°צפת
  • 17.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ג'ודו / אליפות אירופה עד גיל 23: מדליית זהב ושתי מדליות ארד לישראלים

הג'ודו הישראלי ממשיך את השבוע החלומי שהתחיל באבו-דאבי | ביומה הראשון של אליפות אירופה עד גיל 23 בהונגריה השיגה בטינה טמלקובה את מדליית הזהב ותמר מלכה וירין מנגד זכו במדליות ארד

בטינה טמלקובה עם מדליית הזהב ותמר מלכה עם מדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 23 (איגוד הג'ודו בישראל)
בטינה טמלקובה עם מדליית הזהב ותמר מלכה עם מדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 23 (איגוד הג'ודו בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום מוצלח לנבחרת ישראל באליפות אירופה עד גיל 23 שמתקיימת בעיר גיור שבהונגריה. בטינה טמלקובה זכתה הערב (שישי) במדליית הזהב, תמר מלכה וירין מנגד העניקו לנבחרת את מדליות הארד.

בטינה טמלקובה (עד 52 ק״ג) – מדליית זהב

טמלקובה החלה את דרכה בתחרות עם ניצחון בוואזרי מול קופזס פאני מהונגריה והמשיכה עם ניצחון באיפון מול מרים ג'נשווילי מגאורגיה. בחצי הגמר גברה טמלקובה על הספרדיה אסטאו לין באיפון ועלתה לגמר.

בקרב על מדליית הזהב פגשה את רקה פופ ההונגריה, טמלקובה עלתה נחושה מאוד לקרב והייתה התקפית, אך לא הצליחה לעלות על לוח התוצאות בסיום ארבע הדקות. הקרב הגיע לניקוד הזהב כשלחובתה של ההונגריה יש אזהרה אחת. לאחר 13 שניות הצליחה טמלקובה לבצע תרגיל שזיכה אותה בווזארי ובניצחון שהעניק לה את מדליית הזהב.

הגו'ודוקא בת ב-21 היא ילידת בולגריה, לפני כשנתיים עברה לייצג את ישראל בעקבות בן זוגה הג'ודוקא ברוך שמאילוב. עד כה זכתה במדליית הכסף באליפות אירופה לג'וניור ובמדליית הזהב בגרנד פרי בטשקנט.

תמר מלכה (עד 48 ק״ג) מדליית ארד

בקרב הראשון מלכה פתחה בניצחון מול הספרדייה הידלגו לדו באיפון, אך לאחר מכן הפסידה לסטפנובה אליזבתה מרוסיה. בבית הניחומים ניצחה את סלנס הבלגית באיפון. בקרב על הארד גברה בוואזרי על סנטורק גולקדר מתורכיה.

ירין מנגד (עד 66 ק״ג) – מדליית ארד

מנגד ניצח את ניאטו צ׳נארו מספרד בקרב הראשון, המשיך עם ניצחון באיפון מול וויארו דניס ממולדובה אך בקרב השלישי הפסיד לזדרו פיטר מבוסניה הרצוגובינה. בבית הנחומים ניצח מנגד בוואזרי את בונסיק הסרבי וזכה במדליית הארד עקב פסילתו של היריב הגאורגי נגליאשווילי.

יו״ר איגוד הג’ודו, משה פונטי מסר: ״אני מאושר בשביל הילדה הזאת שתמיד מגיעה עם חיוך וגישה חיובית. היא התעלתה על עצמה היום ועשתה הישג מדהים. יש עוד שנתיים עד לאולימפיאדה הקרובה אבל גם כשאנחנו מסתכלים רחוק יותר אנחנו רואים שלג׳ודו יש עתיד מבטיח״.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו סיכם: ״תחרות נהדרת לבטי שהשיגה מדליה היסטורית עבור נבחרת ישראל. בטי עברה שנה לא פשוטה אבל מוכיחה שוב ושוב כמה היא נחושה, מגיעה תמיד עם אנרגיה טובה ולא מוותרת אף פעם. היא עשתה תחרות נפלאה ואני שמח בשבילה. תמר השלימה יום מדהים של הנבחרת עם זכייה מעולה במדליית הארד. נמשיך לעבוד כנבחרת ולטפח עוד ועוד כשרונות״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!