דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ל' בניסן תשפ"ד 08.05.24
19.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 21.1°אשדוד
  • 20.9°באר שבע
  • 26.6°אילת
  • 20.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צרכנות

קניות ברשת / עד חמישי בחצות: יומיים של מבצעים ברשת על מוצרים כחול לבן

אתר ShopingIL נפתח ל-48 שעות עם מעל 8,000 מבצעים של חברות ישראליות, בהם עד 90% הנחה | חובבי 'יום הרווקים הסינים ' ו'יום שישי השחור' מוזמנים לחוויית קנייה עם ערך מוסף מקומי

שופינג IL (צילום: Shutterstock)
שופינג IL (צילום: Shutterstock)
יעל אלנתן
יעל אלנתן
כתבת עבודה וצרכנות
צרו קשר עם המערכת:

48 שעות של מבצעים על מוצרים כחול לבן: הלילה (רביעי) בחצות החל חג הקניות הישראלי ברשת, שיימשך עד מחר (חמישי) בחצות. אחרי שה'בלאק פריידיי', יום הרווקים הסיני ודומיהם הפכו את נובמבר לחודש הקניות ברשת, בחמש השנים האחרונות הצטרפו לחגיגה יומיים של קניות ישראליות ברשת. אז לפני שאתם נכנסים ל'עלי באבא אקספרס', כדאי לבדוק את האופציה הישראלית – ועל הדרך לפרגן לעסקים מקומיים. הקניות הישראליות יתקיימו באתר https://www.shoppingil.co.il. החודש, המוצרים נעים מקטן ועד גדול. מגרביים למחשב נייד.

כחלק מהמבצע הקים אתר zap השוואת מחירים בשיתוף פעולה עם Google פלטפורמה דיגיטלית ייעודית המאגדת כ-8,000 מבצעים נבחרים, ביניהם עד 90% הנחה בקטגוריות השונות, 1+1, קנה קבל, משלוח חינם, משלוח מהיר ועוד. בין הקטגוריות: אופנה, מחשבים, חשמל ואלקטרוניקה, טיפוח ויופי, רכב ואביזרים, מוצרים לילדים ועוד. בין המבצעים האטרקטיבים יותר, ניתן למצוא לדוגמה מגפי בלנדסטון בחצי מחיר, ומכשירי חשמל כמו טלוויזיה ומחשב ב-20-30% הנחה.

בין בתי העסק שמבצעיהם יופיעו באתר הייעודי: SACARA, הום סנטר, סופר פארם , ACE, הבימה, הקאמרי, קסטרו ,הודיס, רנואר , TERMINALX, פיקס, דלתא ,מיכל נגרין ,Body Shop, מעצבות אופנה ישראליות מחגית טסה , דורין פרנקפורט, נעמה בצלאל ועוד. בתוך אלפי המוצרים ניתן למצוא את מתחם כחול לבן, ובו מעל ל-100 עסקים מקומיים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל" כמו: דיסקרט, האוס אין , שורש, רעומה, שרוליק, מילגה ועוד. לצד אלו, צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ שיעמדו בקריטריונים והשתתפות זו אינה כרוכה בעלות מצידם. לינק לזירת המבצעים.

לפי הנתונים של זאפ השוואת מחירים, הצפי לביקור באתר בחודש נובמבר הוא למעלה מ- 12 מיליון גולשים.  אירועי ShoppingIL מתקיימים זו השנה החמישית, בשנה שעברה בו השתתפות מעל 1000 עסקים ישראליים וב- 48 שעות היה שווי רכישות בסך 60 מיליון שקלים, שהמשמעות שלו היא תרומה לעסקים מקומיים ובחלקם לתעשייה המקומית.

דרור זליט, מנהל zap השוואת מחירים: "זאפ השוואת ממשיכה את שיתוף הפעולה עם Google במטרה לעזור ולקדם את התעשייה המקומית. הזירה הייחודית של zap מאפשרת לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית ומקנה להם חשיפה גדולה וללא עלות". זליט הוסיף כי "אנו רואים זאת כשליחות לקדם את התעשייה בישראל , לעזור לעסקים לקדם בצורה משמעותית את הפעילות העסקית ולהכניס שחקנים חדשים לעולם האונליין."

עינת נמש, סמנכ"לית לקוחות מקומיים ב-Google, הוסיפה כי "זו השנה החמישית שהצרכנים הישראלים בוחרים להשתתף ב-ShoppingIL ולעודד מסחר מקומי ברשת. בשנה שעברה למעלה מחצי מיליון ישראלים לקחו חלק בחגיגה, וכ-80 אחוז מהעסקים היו עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים. חג הקניות הישראלי ימשיך לחזק את התעשייה המקומית, יחשוף עסקים נוספים לצרכנים בארץ ויאפשר חוויה רכישה משתלמת על טהרת מסחר כחול לבן."

בחודש נובמבר ישנה הצפה של מבצעים, שמעודדים אותנו לצרוך בלי הכרה ופעמים רבות משבשים את שיקול הדעת שלנו. בצרכנות נבונה, עדיף לחשוב טרם הכניסה לאתרים 'מה אני צריכ/ה?' ולתת לכך להוביל אותנו, במקום למבצעים אטרקטיביים במיוחד למוצרים שאנחנו בכלל לא צריכים. סביב המוצר שצריך נשווה מחירים, ונבדוק את המחיר הסופי מול היסטוריית המחיר והתחרות בשוק. לכל זה נוסיף שיקולים שונים – ארץ הייצור, איזה ערך נוסף יש למוצר, ומה האפקט של הקנייה שלו על הסביבה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!