דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: אריאל בית הלחמי עושה קסמים עם גלבוע/גליל, בלי הרבה רעש

וגם: שחקני העבר של קבוצת הפוטבול שנחלצו להגנתו של אוהד עם אוטיזם שסבל מהצקות ביציע | שופטת הרוגבי הראשונה ששפטה במשחק במסגרת ליגת הגברים הבכירה באנגליה | והשחקן שחימם את הספסל והציל את קבוצתו עם שער והדיפה

אריאל בית הלחמי (איגוד הכדורסל בישראל)
אריאל בית הלחמי (איגוד הכדורסל בישראל)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח בקול תרועה צנועה: אריאל בית הלחמי

צור רוזנצוויג

בואו נדבר רגע אחד על מאמן השעה בכדורסל הישראלי, המאמן שבשקט ובנוף של הגלבוע קצת נשכח מהתודעה, אבל התוצאות בשטח מראות שהוא לגמרי כאן כדי להישאר, קבלו את אריאל בית הלחמי, המנצח לא רק של השבוע אלא של שלושת החודשים האחרונים.

בית הלחמי שמאמן את הפועל גלבוע/גליל כבר שלוש שנים וחצי, במהלכן ירד עמם לליגה השנייה וחזר בקול תרועה צנועה, התמקם השבוע יחד עם קבוצתו המלוכדת והשמחה במקום הראשון בליגה, אחרי פתיחה נהדרת עם הפסד אחד לעומת ארבעה ניצחונות, שניים מתוכם על הפועל ירושלים והשבוע על מכבי תל אביב בתוצאה 94:98 לה היה זה הפסד ראשון.

להישג זה תוסיפו את הקיץ האחרון והטורניר הקסום של נבחרת העתודה בהדרכתו עד לזכייה בתואר אלופי אירופה ותקבלו סיפור סינדרלה, על אדם שב-20 שנים האחרונות מאז ימיו בגבעת שמואל, תמיד נמצא בנוף המקומי, אבל אולי פשוט לפעמים קצת קשה לנו לתת זום על מי שלא נובח.

מנצחים את הרוע ביציע: שחקני העבר של האטלנטה פלקונס

ליאור ברטל

במהלך משחק ליגת ה-NFL של קבוצת אטלנטה פלקונס מול וושינגטון רדסקינס. מספר אוהדים של וושינגטון צעקו הערות פוגעניות לאוהד של אטלנטה עם אוטיזם. בעקבות היחס המשפיל, קמו מספר אוהדות שנכחו ביציע, החליטו לבקש ממספר שחקני עבר של אטלנטה להצטלם עם הנער ולעודד אותו. תוך מספר דקות הגיעו שחקני העבר דונטה רובינסון, רוד קולמן ואלג'י קרומפלר והצליחו להפוך את רגעי ההשפלה שעבר הנער לרגע מרגש ובלתי נשכח.

מנצחת ושורקת לשיוויון: שרה קוק

ליאור ברטל

עוד פריצת דרך היסטורית של נשים בספורט הגברי. ביום ראשון, הפכה שרה קוק בת ה-28. לשופטת הראשונה אי פעם ששפטה משחק רשמי בין שתי קבוצות מהליגה הבכירה ברוגבי. המשחק היה במסגרת גביע הליגה, בו ניצחה קבוצת נורת'המפטון סיינטס את הוואספס מקובנטרי בתוצאה 15:14. בשנת 2016, הפכה קוק לאישה הראשונה שמסיימת קורס שופטים בינלאומי ומאז היא שופטת בהצלחה בליגה השניה והשלישית באנגליה.

מנצח בכל מקום במגרש: פול גלאגר

צור רוזנצוויג

כדורגל הוא משחק לגמרי לא צפוי, לפעמים אתה יכול להתייבש על הספסל ובפעם אחרת  אתה יכול להיכנס למשחק כשהמצב נראה אבוד, להבקיע שער שיוויון ואז למצוא את עצמך בין הקורות ו"להציל את המולדת". הסיפור הבא של פול גלאגר הוא בדיוק סיפור כזה. קשרה הסקוטי של קבוצת פרסטון נורט' אנד מהליגה השנייה באנגליה, הרוויח את 20 דקות התהילה שלו במחזור הליגה השבוע במהלך משחק תחתית מול איפסוויץ', גלאגר נכנס כמחליף בדקה ה-72 כדי לעורר את המשחק, כבש שער שוויון בדקה ה-73 מבעיטה חופשית. אלא שבדקה ה-75 שוער הקבוצה כריס מקסוול הורחק בכרטיס צהוב שני חסר אחריות והחילופים נגמרו, אז מי שנכנס אל בין הקורות הוא גלאגר בכבודו ובעצמו. הקשר המחליף עטה את כפפות השוער, סיפק הצלה מרשימה בדקות הסיום ושמר על רשת נקייה ששמרה על תיקו 1:1. כנראה שלא מדובר כאן על הסבה מקצועית בגיל 34, אבל בהחלט מעכשיו יודעים שם בפרסטון שיש על מי לסמוך.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!