דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
21.4°תל אביב
  • 19.7°ירושלים
  • 21.4°תל אביב
  • 24.4°חיפה
  • 21.7°אשדוד
  • 25.0°באר שבע
  • 25.3°אילת
  • 21.1°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 21.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: אס"א ת"א מוליכה את הטבלה אחרי תיקו עם רמה"ש

סיכום המחזור השני - אס"א ת"א ורמת השרון מסיימות בתיקו 2:2 שמשאיר את אס"א בראש הטבלה | קרית גת משיגה ניצחון ראשון 0:3 על האקדמיה | חולון מביסה 1:4 את נתניה | מכבי חדרה והפועל רעננה נפרדו בתיקו 0

מ.כ.נ השרון מול אס"א ת"א (קרדיט: נפתלי חזקיה מחברת sport video analysis)
מ.כ.נ השרון מול אס"א ת"א (קרדיט: נפתלי חזקיה מחברת sport video analysis)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ליגת העל לנשים בכדורגל כבר כאן לאחר הפסקה של כמעט חצי שנה. במחזור השני נפגשו למשחק מרתק שתי הטוענות לכתר, מ.כ.נ רמת השרון ואס"א תל אביב, שסיימו את משחקן בתיקו 2:2. האלופה מ.ס קרית גת חזרה לעצמה, לאחר ההפסד בפתיחת העונה לרמת השרון, עם ניצחון ביתי על האקדמיה בתוצאה 0:3. הפתעת העונה שעברה, מכבי חדרה, עדיין מתקשה בתחילת העונה עם תיקו 0 שני רצוף, הפעם מול הפועל רעננה. מכבי חולון פותחת את העונה עם ניצחון 1:4 גדול על בנות נתניה. 

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 2 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 2 (גרפיקה: אידאה)

אס"א ת"א 2 – מ.כ.נ רמת השרון 2

אחרי שני משחקים אס"א ת"א מובילה את הליגה בזכות הפרש שערים עדיף. אס"א היא הקבוצה המעניינת של העונה, לאחר שבחרה גם השנה ללכת על סגל ישראלי חזק עם זרה אחת בלבד, בניגוד לרוב הקבוצות שהחתימות 5 זרות. אס"א צירפה הקיץ את שירלי אוחנה, מור אפרים ושי שדה, שלוש שחקניות בכירות ומנוסות בליגה הישראלית שנראות עד כה נהדר. מולן התייצבה רמת השרון לאחר הניצחון הגדול על קרית גת 0:2 במחזור הפתיחה ועם התקפה שכוללת את שתי השחקניות הטובות בליגה טאבטה הברזילאית ולי פלקון שחזרה לישראל לאחר שלוש שנים נהדרות בליגות החזקות של גרמניה ואוסטרליה.

רמת השרון עלתה ליתרון כבר בדקה ה-4, כאשר ערבה שחף התחילה את התקפה והעבירה כדור רוחב של 30 מטר לדליה דווכר בצד ימין על סף הרחבה, דווכר העלתה את כדור רוחב מעולה ישר לראש של מלכת השערים של העונה הקודמת, טאבטה הברזילאית שנגחה את הכדור פנימה. היתרון לא החזיק הרבה זמן. בדקה ה-14 אזוריקה נקמג'קה הקנדית, השיגה כדור קרן לזכות אס"א, אותו שירלי אוחנה העלתה לרחבה ושי שדה שהגיעה בשניה האחרונה לרחבה, נותרה בלתי מכוסה ונגחה את הכדור פנימה.

המשחק הפך להיות מאד אגרסיבי בין שתי הקבוצות שנלחמו על כל כדור. בדקה ה-33 טאבטה הוציאה התקפה מתפרצת עם כדור מדויק לערבה שחף בצד ימין של הרחבה. שחף הבלתי מכוסה בעטה לפינה הנגדית והעלתה את רמת השרון ל-2:1. בדקה ה-40 שירלי אוחנה כמעט השוותה עם בעיטה חופשית שפגעה במשקוף. בדקה ה-59 אס"א השיגה את השוויון הצודק כאשר ורד כהן העבירה כדור למור אפרים שמצאה את שירלי אוחנה ברחבה מול השוערת. אוחנה גלשה לכדור והכניעה את חנית שוורץ בדרך לתוצאה שנשמרה עד הסיום.

שחקניות רמת השרון חוגגות שער (קרדיט: נפתלי חזקיה מחברת sport video analysis)
שחקניות רמת השרון חוגגות שער (קרדיט: נפתלי חזקיה מחברת sport video analysis)

מ.ס קרית גת 3 – האקדמיה 0

האלופה מקריית גת שנראתה לא מספיק טובה במשחק העונה בשבוע שעבר, נראתה מצויין מול היריבה הצעירה מהאקדמיה. כצפוי קרית גת שלטה רוב המשחק במרכז המגרש ותקפה את שערה של עמית ביילין. בדקה ה-16 קרית גת עלתה ליתרון ראשון, לטיסיה דה סילבה העלתה כדור מסוכן לרחבה, אירנה קוזנצוב קפצה להרחיק את הכדור, אך נגחה אחורה לשערה והכניעה את ביילין שיצאה לקלוט את הכדור. בדקה 19 קארין סנדל הכניסה כדור עומק לרנה קולר המקסיקנית שהעבירה רוחב לדניאל שולמן, שולמן השתחררה מהשמירה והבקיעה מעשרה מטרים את השער השני במשחק.

בדקה ה-69 שוב התקפה שמתחילה בקארין סנדל, הברומטר של קרית גת. סנדל מסרה לשחר נקב שמצאה ברחבה את שחקנית נבחרת מקסיקו לשעבר רנה קולר, שלא התבלבלה וכבשה את שערה הראשון בליגה הישראלית והשלישי של קרית גת. קולר, שחקנית הרכב בנבחרת מקסיקו במונדיאל 2015, חזרה לשחק אחרי חופשת לידה והפסקה של שנתיים מכדורגל.

מכבי חולון 4 – בנות נתניה 1

חולון פתחה את העונה, עם 5 שחקניות זרות ו-2 שחקניות יהודיות אמריקאיות, בניצחון מרשים על נתניה. דווקא נתניה פתחה את מסכת השערים עם שער בדקה ה-17, אורטל שמאילוב שלחה כדור עומק מצויין ליטונדה אדבויאג'ו שניצלה את המהירות שלה כדי לברוח להגנה ולהבקיע מקרוב את השער המפתיע של נתניה. היתרון הנתנייתי החזיק דקה בלבד, בתרגיל מבריק בחידוש המשחק, כאשר כדור רוחב נשלח על כל המגרש לשקירה דונקן שמעבירה רוחב על קו השער לאמנזה מארסי הנהדרת. מארסי במסירה קטנה לקאלו פיאטנס שהגיעה מאחורה והרעידה את הרשת. לקראת סיום המחצית חולון זכתה לפנדל לאחר נגיעת יד של אנטוניה פקסיארץ. פנדל אותו תרגמה שנוסקה יאנג ליתרון 2:1 לזכות חולון.

במחצית השניה חולון השטלתה על המשחק, בדקה ה-48 נרגס אלטורי חדרה לרחבה, אחרי דאבל פס עם אנה בירד, אלטורי בעטה לשער, אך הכדור נהדף על-ידי שוערת נתניה, קרן מרום. הכדור החוזר הגיע לרגלי אמנזה מארסי, שבעטה כדור מדויק לרשת. בדקה ה-80 מארסי הבקיעה את השער השני שלה במשחק לאחר בישול של אנה בירד. חולון נראית מאוד מרשימה, יהיה מעניין לראות אם השנה תצליח לתת פייט גם לקבוצות הגדולות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!