דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח: הנער משפרעם שמצטרף לכוח הישראלי העולה ברכיבת אופניים

וגם - השופט האנגלי שהושעה מפעילות כי שכח את המטבע ועבר לאבן נייר ומספריים | השחקן שחתם בקבוצה שהשם שלה זהה לשלו | ובודוצ'נוסט פודגוריצה שמנצחים עם שיא שלשות מדהים ביורוליג

רוכבי קבוצת Israel Cycling Academy (יונתן זינדל/פלאש90)
רוכבי קבוצת Israel Cycling Academy (יונתן זינדל/פלאש90)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ויטפס משפרעם לג'ירו?: מוחמד סבאח

יאיר צוקר

כבישי ישראל לא שכחו את הג'ירו ד'איטליה וקבוצת רוכבי האופניים הבינלאומית, סייקלינג אקדמי ממשיכה לעבוד במרץ. השבוע הודיעה הקבוצה הישראלית שתצרף לשורותיה את מוחמד סבאח בן ה-18 משפרעם שמצטרף לשורות קבוצת העתודה שלה במטרה להכשירו להשתתף כבר במהלך העונה הבאה למירוצים באירופה.

סבאח המתאמן במועדון האופניים 'רוכבי שפרעם', אחד המועדונים הבודדים במגזר הערבי, הצטרף לאקדמיה במסגרת פרוייקט של הקבוצה בו הקימה בתי ספר לרכיבה בכפרי נוער ברחבי הארץ, בשפרעם היא חנכה לפני ימים אחדים את 'אקדמי שפרעם'. סבאח ייקח חלק בקבוצת העתודה של אקדמי בה רוכב מזה שנה גם הרוכב הדרוזי הצעיר מעוספייה, סאנד אבו פארס, שכבר התחרה בהצלחה עם הקבוצה באירופה השנה.

מפסיד באבן נייר ומספריים: דיוויד מקנמרה

צור רוזנצוויג

במשחק כדורגל במסגרת הליגה האנגלית לנשים "סופר ליג" בין קבוצות רדינג למנצ'סטר סיטי, הקפטניות סטף יוטון וקריסטי פירס היו מוכנות להטלת המטבע המסורתית לפני המשחק במנצ'סטר.

מאותו רגע התרחש אירוע ספק טראגי ספק קומי באצטדיון, השופט המקומי דיוויד מקנמרה, שכח את המטבע שלו בחדר השופטים, אך כיאה לאדם המתמודד עם לחץ, מקנמרה התגבר על הסיטואציה המביכה והורה לשחקניות לשחק את משחק הילדים הנודע "אבן נייר ומספריים" ובכך להכריע מי תחליט לאיזה צד קבוצתה תתקוף ראשונה.

https://twitter.com/FOARsite/status/1062490055028039680

אנשי ההתאחדות האנגלית לא היו מרוצים מהאלתור של השופט והשבוע הושעה מקנמרה על ידם מתפקידו בפועל ל-21 יום. מוסר השכל – תמיד לדאוג שתהיה לך אגורה בכיס. המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 1:1, ואם זה מעניין אתכם, דעו שבהתמודדות המסקרנת של האבן נייר ומספריים הייתה זו יוטון מסיטי שניצחה.

מנצח ושמו הולך לפניו: בראדלי סטוקס

ליאור ברטל

מה הייתם אומרים אם בבני יהודה היה משחק שחקן בשם בני יהודה?
באנגליה זה דווקא קרה, קבוצה בשם בראדלי סטוק מהליגות הנמוכות באנגליה, החתימה שחקן בן 23 בשם הקלאסי – בראדלי סטוקס. השחקן מספר שכאשר הגיע למבחנים בקבוצה בקיץ, המאבטח לא רצה לתת לו להיכנס למתחם, כי הוא היה בטוח שהוא עובד עליו. מאמן הקבוצה אהב את הבדיחה וביקש שהשחקן יישאר בקבוצה, בינתיים זה משתלם לו ולקבוצה כי סטוקס כבר עם 5 שערים מתחילת העונה. 

מנצחת ביד לוהטת: בודוצ'נוסט פודגוריצה

צור רוזנצוויג

גבירותיי ורבותיי השבוע נשבר שיא ביורוליג. לא, לא מדובר על מספר הישראלים שנמצאים על הפרקט בו זמנית, השבוע הקבוצה עם השם החביב בודוצ'נוסט פודגוריצה ממונטנגרו חגגה כפליים על חשבון באסקוניה, גם גברה עליה בתוצאה 84:99 והשיגה ניצחון ראשון העונה במפעל וגם המטירה עליה 21 שלשות ב-62 אחוז והוכתרה כשיאנית השלשות במשחק בודד. את פודגוריצה, אלופת הליגה האדריאטית המכהנת, הובילו הקלעים אוויר ג'קסון עם 24 נקודות מתוכן 18 מחוץ לקשת ואל קלארק עם 20 נק'.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!