דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
VISA

מלכות המגרש / גוזרת קופון: חברת VISA היא נותנת החסות הרשמית של כדורגל הנשים באופ"א

לאחר שהופרדה החסות של כדורגל הגברים מזה של כדורגל הנשים, הפכה VISA לחברה הראשונה שתתן חסות לספורט האהוב | "יחד עם אופ״א, אנחנו מתכננים להציב את הכדורגל הנשי בחזית", אמרה מנכ"לית החברה, שרלוט הוג

שחקניות במעמד החתימה (צילום: יח""צ ויזה)
שחקניות במעמד החתימה (צילום: יח""צ ויזה)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במהלך שנת 2018 הכריזה התאחדות הכדורגל של אירופה, אופ"א, על הקמת צוות חשיבה חדש, שיגדיל את הפרסום וימשוך נותני חסות לכדורגל הנשים האירופי. השבוע התבשרנו שהעבודה נשאה פירות ראשונים, כשאופ"א חתמה על הסכם חסות חדש שיהיה תקף לשבע שנים עם חברת Visa, החברה המובילה בעולם בתשלומים דיגיטליים. Visa תהיה נותנת החסות הראשונה אי פעם של כדורגל נשים באופ"א, צעד שהתאפשר לאחר שאופ״א הפרידה את זכויות החסות של כדורגל גברים ונשים.

שרלוט הוג, מנכ"לית Visa אירופה, אמרה: "זוהי תקופה מרגשת לכדורגל נשים. 21 מיליון נשים ונערות ברחבי אירופה לוקחות חלק במשחק, ואנחנו ב-Visa רוצים לתמוך בכל אחת ואחת מהן. אנחנו רוצים להעניק השראה, לאפשר ולקדם מורשת שמעודדת ומסייעת לנערות ונשים צעירות להגשים את חלומותיהן. יחד עם אופ״א, אנחנו מתכננים להציב את הכדורגל הנשי בחזית, משום שאנחנו ב-Visa מאמינים בקבלה בכל מקום – מהמגרש ועד חדר הישיבות״.

נבחרת יפן, אלופות העולם לשנת 2018 בכדורגל לנשים עד גיל 20 (AP Photo/David Vincent)
נבחרת יפן, אלופות העולם לשנת 2018 בכדורגל לנשים עד גיל 20 (AP Photo/David Vincent)

במסגרת ההסכם תהפוך Visa לשותפה הראשית של ליגת האלופות לנשים של אופ"א – הכוללת את אליפות אירופה בכדורגל נשים, אליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 19, אליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 17 ואליפות אירופה לקטרגל נשים – מעתה ועד שנת 2025. Visa תתמוך גם בקמפיין – #WePlayStrongTogether, פלטפורמת שיווק הכדורגל המצליחה של אופ״א, שנועדה לעודד יותר נשים ונערות לשחק כדורגל.

כחלק משיתוף הפעולה תסייע Visa להרחיב את הקמפיין באמצעות תוכן ממותג משותף, שמטרתו לשנות את הדימוי של כדורגל נשים ולהפוך את המשחק לספורט הפופולרי ביותר בקרב נשים ונערות ברחבי אירופה.

סדרת הווידאו-בלוגים Press Play מתמקדת בחיי היומיום של כמה מהכדורגלניות המקצועניות המובילות באירופה, שחולקות תובנות וטיפים עם הגולשים. הסרטונים, שפורסמו בערוץ היוטיוב של קמפיין Together #WePlayStrong, כבר זכו לכמעט שמונה מיליון צפיות.

למרות השמחה, כדורגל הנשים באירופה יצטרך עוד נותני חסות. בשנים האחרונות יותר ויותר מועדוני עלית בכדורגל הגברים מזהים את הפוטנציאל ומקימים קבוצת נשים במועדונים. פתיחת הקבוצות החדשות מגדילה את רמת העניין של האוהדים ואת מספר הילדות שמתחילות מגיל צעיר לשחק כדורגל. כעת הציפייה היא למונדיאל מוצלח בקיץ, שיקפיץ עוד כדורגל הנשים האירופאים לגבהים חדשים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!