דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
יאיר נתניהו

הפוסט והסערה / יאיר נתניהו על עמותות ופוליטיקאים בשמאל: "בוגדים לכל דבר ועניין"

בנו של רה"מ כתב את הדברים בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר שהגיע אתמול (ב') לדיון בגין תביעת דיבה שהגיש נגד אייבי בנימין | ראש הממשלה התייחס לדברים: "דוחה את השימוש במילה 'בגידה', לצערנו אחרים משתמשים בו"

יאיר נתניהו (פלאש90)
יאיר נתניהו (פלאש90)
שי ניר

"עמותות השמאל במימון ממשלות זרות ועוינות, הפוליטיקאים מהשמאל ואנשי התקשורת שמצדדים תמיד בצד של האויב.. הם בוגדים!" כך כתב היום (שני) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, בעמוד הפייסבוק שלו. היום הגיע נתניהו לבית המשפט על מנת לדון בתביעת דיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין.

בפוסט לו צורפו צילומי מסך של אנשי שמאל המשתמשים במילה בוגד כתב נתניהו "יפה אז עכשיו שסוף סוף מותר להשתמש במילה הזאת אני אגיד את מה שכולם במדינה חושבים. עמותות השמאל במימון ממשלות זרות ועוינות, הפוליטיקאים מהשמאל ואנשי התקשורת שמצדדים תמיד בצד של האויב ותמיד נגד האינטרס היהודי, ליבם גס בקורבנות טרור מתנחלים או קורבנות של המסתננים, ומצד שני ליבם מלא חמלה לכל מתפרע פלסטיני שנפצע על גבול עזה- הם בוגדים! הגיע הזמן לומר את האמת הפשוטה. על פי כל סטנדרט אנושי בסיסי ומוסכם על כל לאום בהיסטוריה. הם בוגדים לכל דבר ועניין."

נתניהו התייחס לדברים בעמוד הפייסבוק שלו שם נכתב כי הוא "דוחה את השימוש במונח ״בגידה״ מכל צד שהוא בויכוח הפוליטי. לצערנו, אחרים משתמשים בו כל העת. מאז חקירת הצוללות שרה״מ נתניהו מעולם לא היה חשוד בה, מאשימים אהוד ברק, מפגיני השמאל ואחרים את ראש הממשלה נתניהו ב״בגידה״. התקשורת לא אמרה על זה מילה. כנראה שלדעתם מותר להשתמש במונח ״בוגד״ כל עוד הוא מכוון נגד ראש הממשלה נתניהו. מה שאסור לימין אסור גם לשמאל. נמאס מהסטנדרט הכפול."

מה שאסור לימין אסור גם לשמאל

ראש הממשלה נתניהו דוחה את השימוש במונח ״בגידה״ מכל צד שהוא בויכוח הפוליטי. לצערנו, אחרים משתמשים בו כל העת. מאז חקירת הצוללות שרה״מ נתניהו מעולם לא היה חשוד בה, מאשימים אהוד ברק, מפגיני השמאל ואחרים את ראש הממשלה נתניהו ב״בגידה״.התקשורת לא אמרה על זה מילה. כנראה שלדעתם מותר להשתמש במונח ״בוגד״ כל עוד הוא מכוון נגד ראש הממשלה נתניהו. מה שאסור לימין אסור גם לשמאל. נמאס מהסטנדרט הכפול.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Monday, December 10, 2018

זו אינה הפעם הראשונה שהתבטאות של בנו של ראש הממשלה מעוררת מחלוקת. לפני כחודשיים כינה את המגישה אופירה אסייג "בהמה גסה" לאחר שהעלתה לשידור מפגינה שקטעה את דבריו של אביו בכנס בקריית שמונה. גם את הפרשן אמנון אברמוביץ' תקף בעמוד הפייסבוק שלו וכתב "אמנון אברמוביץ׳ הוא חתיכת תעמולן סובייטי מהסוג הכי נחות. מנסה להזריק את הארס שלו לציבור במשך עשורים. הטיפש הזה לא מבין שעם ישראל שונא אותו ולא קונה את הסחורה הרעילה שלו עוד מימי האתרוג של שרון בזמן ההתנתקות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!