דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ליגת העל לנשים בכדורגל / כדורגל נשים, מחזור 7: אס"א ת"א עולות לצמרת, חדרה שומרת על הגנת ברזל

ניצחון מרשים 3:0 על רעננה העלה את התל אביביות לראש הטבלה בפער של 2 נקודות | קרית גת האלופה לא הצליחה להכניע את ההגנה הקשוחה של מכבי חדרה, והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1

אסא ת''א חוגגת את השער הראשון במשחק (צילום מסך: ההתאחדות לכדורגל)
אסא ת''א חוגגת את השער הראשון במשחק (צילום מסך: ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אס"א ת"א ממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה, ומנצחת הפעם את הפועל רעננה 3:0. בעקבות זאת פותחות בנות אס"א פער של שני נקודות בצמרת מהמקום השני, לאחר שמ.ס קרית גת מועדת בתיקו 1:1 מול מכבי חדרה הקשוחה. קבוצת האקדמיה צוברת נקודות ראשונות העונה, בעקבות ניצחון 3:1 על בנות נתניה. המשחק בין הפועל באר שבע למכבי חולון נדחה.

מ.ס קרית גת 1 – מכבי חדרה 1

חדרה ממשיכה להרשים העונה בליגת העל: לאחר שישה משחקים, היא עדיין הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה, והגנת הברזל שלה כמעט בלתי ניתנת להכנעה. גם במשחק החוץ מול האלופה קרית גת, שחקניות חדרה לא נכנעות ליתרון של קרית גת ומצליחות להבקיע את שער השוויון לקראת סיום המשחק.

במהלך המחצית הראשונה היתה קרית גת מסוכנת יותר והחזיקה יותר בכדור. בדקה ה-40 הצליחה קרית גת לפרוץ את חומת הברזל של חדרה בהגנה, במסירה של קארין למלכת השערים של הליגה ניקול קולר. בסיבוב נהדר, קולר משכה איתה שתי שחקניות הגנה ובעטה בעיטה חזקה פנימה, שהכניעה את השוערת האמריקאית המצוינת שרה סמול. 1:0 לקרית גת.

שער השוויון הגיעה בדקה ה-83, משער עצמי של קרית גת. לאחר שאלינה מטקלוב מקרית גת ביצעה עבירה על עדם אוטובור כ-40 מטר מהשער. סשנה קמפבל הג'מייקנית העלתה את הכדור החופשי לרחבה של קרית גת, ולטיסיה דה סילבה נגחה בטעות את הכדור פנימה לשער קבוצתה שלה. המשחק הסתיים 1:1, ובנות חדרה נותרו בלתי מנוצחות.

הפועל רעננה 0- אס"א ת"א 3

אס"א ת"א ממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה ונראית טוב יותר משבוע לשבוע. הניצחון על רעננה מעלה אותה בחזרה למקום הראשון בטבלה על חשבון קרית גת. רעננה נראית חלשה יותר מהעונה שעברה, בעקבות העזיבות של שחקנית ההגנה שי שדה והשוערת עמית כהן לאס"א ת"א, ושל שחקנית הקישור קרן גור למכללות בארה"ב.

את השער הראשון במשחק כבשה אס"א ת"א בעקבות טעות קשה של שוערת רעננה, הילה כליף. בדקה השמינית העלתה שירלי אוחנה כדור קרן נהדר מצד ימין. השוערת כליף קפצה על הכדור, אך שמטה אותו מידיה. הכישרון הצעיר טליה זומר היתה הראשונה להגיע לכדור, ולבעוט אותו מול שער חשוף פנימה. 1:0 לאס"א.

לקראת סיום המחצית הראשונה אס"א כובשת שער נוסף, לאחר משחק מסירות משובח. טליה זומר מעבירה כדור רוחב מצד ימין לנקמג'יקה אזוריקה הקנדית, שבנגיעה קטנה משאירה את הכדור לורד כהן. כהן בעטה לפינה השמאלית. שוערת רעננה כליף זינקה לכדור והדפה אותו לרגלי מור אפרים, שהגיעה לריבאונד וכבשה את השני לזכות אס"א ת"א.

את השער השלישי והיפה מכולם במשחק הזה, כובשת אושרת עיני בדקה ה-55. עיני קבלה כדור כ-20 מטר מהשער, ובסיבוב נהדר בעטה את הכדור מהאוויר לחיבורים 3:0 לאס"א ת"א.

אשרת עיני Oshrat Eni עם שער המחזור בליגת הנשים!כדורגל נשים

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Sunday, December 16, 2018

בנות נתניה 1- האקדמיה 3

מפגש רב שערים במשחק התחתית החשוב בנתניה. שתי הקבוצות רצו להשיג ניצחון ראשון העונה ולא להישאר בסיום מחזור במקום האחרון בטבלה, אך נתניה הפסידה בפעם השישית העונה, ונשארת הקבוצה היחידה ללא נקודות בליגה. בנות האקדמיה פתחו את המשחק נחושות יותר, וכבר בדקה ה-10 הן עולות ליתרון ראשון במשחק. שירה אלינב מקבלת כדור עומק בצד ימין של הרחבה, נכנסת פנימה וכובשת מזווית לא פשוטה – 1:0 לאקדמיה. בדקה ה-41 נתניה משווה את התוצאה, משער במתפרצת של יטונדה אדבויאג'ו.

במחצית השנייה האקדמיה ממשיכה להיראות טוב יותר ומסוכנת יותר. בדקה ה-65 כובשת נועה סלימהוג'יץ את השער השני במשחק, עם מהלך כדורגל בסגנון ברזילאי בתוך הרחבה. האקדמיה סוגרת עניין בדקה ה-75 עם שער שלישי ואחרון, הפעם של  יאנא ח'טיב. ניצחון חשוב מוראלית לבנות האקדמיה, שיקוו להמשיך להשתפר ממשחק למשחק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!