דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.0°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 21.4°חיפה
  • 18.4°אשדוד
  • 17.5°באר שבע
  • 24.5°אילת
  • 19.4°טבריה
  • 20.1°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

ליגת העל נשים / הסגל המאוזן של חולון והנקמה של רמת השרון: סיכום המחזור ה-8

מה עובר על הפועל ב"ש, מי תעצור את מכבי חולון, ומה קורה כשרמת השרון חוטפת שני שערים מפתיעים? המחזור השמיני

מכבי חולון מול הפועל רעננה במחזור ה-8 (קרדיט:sport video analysis)
מכבי חולון מול הפועל רעננה במחזור ה-8 (קרדיט:sport video analysis)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

במחזור השמיני רושמת קבוצת האקדמיה ניצחון ליגה שני רצוף בקרב התחתית המרתק מול הפועל ב"ש השוקעת בתוצאה 2:3. אס"א ת"א ממשיכה להוביל את הליגה, אך גם היא לא מצליחה להכניע את קבוצת ההגנה הבלתי שבירה של מכבי חדרה במשחק שנגמר בתוצאה 0:0. בנות נתניה עלתה ליתרון מפתיע 2:0 על מ.כ רמת השרון, אך ההפתעה הפכה לתבוסה 2:8 מוחצת בסיום לרמת השרון. מכבי חולון ממשיכה להיות בצמרת עם 0:2 חשוב על מכבי רעננה.

הפועל באר שבע 2 – האקדמיה 3

משהו לא טוב עובר על העולה החדשה מבאר שבע, לאחר פתיחה טובה עם ניצחון ושני תוצאות תיקו. ספינת הנגב נכנסה לתקופה לא טובה שכללה החלפת מאמן ושלושה הפסדים רצופים. בבאר שבע קיוו לחזור למסלול ההצלחות מול קבוצת האקדמיה הצעירה, אך שחקניות העתיד הראו יכולת מצוינת גם מול קבוצה שמשחקת עם חמישה זרות.

בדקה ה-9 קבוצת האקדמיה עלתה ליתרון ראשון במשחק. דימא אלרמחי פרצה בצד שמאל של הרחבה ומסרה כדור לתוך קצה הרחבה ליאנא ח'טיב. חטיב משתחררת משחקנית הגנת באר שבע ומזווית אלכסונית הקשיתה את הכדור לפינה הנגדית מעל השוערת ראיסה הברזילאית. 1:0 לאקדמיה. בדקה ה-32 שוב קבוצת האקדמיה תוקפת בצד שמאל של ההתקפה. לאחר עבירה על דימא אלרמחי הפעילה, הן זכו בבעיטה חופשית כ-30 מטר מהשער. שירה אלינב בועטת מצויין והכניעה את ראיסה בפעם השניה במשחק.

ב"ש זכתה לפנדל בדקה ה-37 לאחר הכשלה של אלנילדה וירגיניו ברחבה ע"י עיטאף אלקיסי. הקפטנית ולא חוסין מתרגמת את הפנדל לשער מצמק. המשחק נפתח מחדש. ב"ש עלו למחצית השנייה נחושות להבקיע שער שוויון מהיר, אך הדווקא ספגו מהצד השני. בדקה ה-47 התקפה מהירה שמוציאה נועה סלימהוג'יץ עם מסירה מעולה לכוכבת המשחק שירה אלינב, שפרצה להגנה שוב פעם מצד שמאל ובעטה בעיטה חזקה שמעלה את האקדמיה ל-3:1. ולא חוסין עוד הצליחה לצמק את התוצאה ל-3:2 עם שער נוסף בדקה ה-52 שלא הספיק לבאר שבע.

הפועל רעננה 0 – מכבי חולון 2

הפועל רעננה אירחה את מכבי חולון שנראית פנטסטית מתחילת השנה וסופגת הפסד נוסף. חולון בנו השנה סגל מאוזן ואיכותי עם הגנה חזקה ושלוש שחקניות התקפה זרות מהירות וקטלניות. היתרון של חולון היה נראה לאורך כל המשחק. בדקה ה-25 העולה החדשה אנה בירד פרצה את הגנה הצפופה של רעננה עם בעיטה מתוך הרחבה , לאחר בישול של רנין סלאמה. בדקה ה-36 שקירה דונקן הכפילה את התוצאה לאחר השתלטות על כדור חוזר מהגנת רעננה עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה לפינה הימנית.

מכבי נתניה 2 – מ.כ רמת השרון 8

מה שהתחיל כהפתעה מרעישה עם צמד שערים של נתניה תוך 3 דקות מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, התהפך הפך למשחק במעמד צד אחד. היתרון המפתיע גרם לרמת השרון החזקה יותר להתעורר ולהראות שוב כמה פוטנציאל יש בקבוצה הנפלאה הזאת. מלכת השערים מעונה שעברה טאבטה הבקיעה צמד מהיר עד הדקה ה-30 שהשווה את תוצאת המשחק ל-2:2. בדקה ה-44 מכונת השערים הברזילאית כבשה שער שלישי במשחק והורידה את בנות נתניה שבורות להפסקת המחצית. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. רמת השרון התפוצצה עם חמישה שערים ואליו נתניה התפרקה, לאחר איבוד היתרון המבטיח בזמן כל כך קצר.

במשחק נוסף שנערך סיימו אס"א ת"א ומכבי חדרה בתיקו 0:0, שמשאיר את אס"א בפסגה לשבוע נוסף.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!