דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
קופת חולים מאוחדת

ראשה חדשה / סיגל רגב רוזנברג מונתה לתפקיד מנכ"לית קופת חולים מאוחדת

רגב רוזנברג תחליף בתפקיד את זאב וורמברנד ששימש בו מאז 2013. היא חוזרת לקופה שבה שימשה כסמנכ"לית כספים לאחר שכיהנה בתפקיד בכיר בקופת חולים כללית, שגם בה הוחלף מנכ"ל באחרונה

סיגל רגב רוזנברג המנכלית הנבחרת של קופת חולים מאוחדת (צילום: רועי בן משה)
סיגל רגב רוזנברג המנכלית הנבחרת של קופת חולים מאוחדת (צילום: רועי בן משה)
ספי קרופסקי
ספי קרופסקי
ראש מערכת החדשות ועורך הבריאות
צרו קשר עם המערכת:

סיגל רגב רוזנברג מונתה לתפקיד מנכ"לית מאוחדת ותחליף את זאב וורמברנד, כך הודיעה הלילה (ראשון) הקופה. בכך קבעה היסטוריה בהיותה האשה הראשונה המתמנה לתפקיד מנכ"לית של קופת חולים כלשהי.

רגב רוזנברג (52) כיהנה בעבר כסמנכ"לית כספים במאוחדת, הקופה השלישית בגודלה, ולאחר מכן עברה לקופת חולים כללית שם שמשה גם כן כסמנכ"לית וגם כראש חטיבת תכנון. בדיוק כמו קודמה בתפקיד, שכיהן בעבר כמנכ"ל כללית, היא עוברת כעת למאוחדת, במקרה שלה – בחזרה למקום עבודתה הקודם.

יו"ר דירקטוריון מאוחדת, אייל גבאי, מסר הלילה כי "זכינו לבחור בין מספר מועמדים מעולים ואנו סמוכים ובטוחים כי סיגל רגב רוזנברג תהא לא רק האשה הראשונה שמנהלת קופת חולים בישראל, אלא גם זו שתצעיד את מאוחדת להישגים חדשים באיכות השירות הרפואי, באיכות הניהול ובאיכות השירות לבריאותם ורווחתם של לקוחות מאוחדת, רופאיה ועובדיה". גבאי הודה למשנה לנשיאת בית המשפט העליון בדימוס, השופט אליקים רובינשטיין, על הליך האיתור.

יו"ר הדירקטוריון ביקש גם לציין את ההתמודדות המכובדת של המועמד הנוסף שהגיע לשלב הגמר, מנהל בית החולים פורייה, ד"ר ארז און. הוא ציין כי הליך הבחירה הסדור כלל כ-20 מועמדים מתוך הקופה ומחוצה לה. "כולם אנשים טובים וראויים, אלא שהדירקטוריון מצא, כי לעת הזאת, סיגל רגב רוזנברג היא ללא ספק המתאימה ביותר להוביל את הקופה אל מול האתגרים שנכונו לה", אמר.

המנכ"לית הנבחרת הודתה לשופט רובינשטיין, ליו"ר הדירקטוריון ולחברי הדירקטוריון על הבחירה ואמרה: "אני נרגשת לחזור למשפחת מאוחדת, חודשים ספורים לאחר שסיימתי את תפקידי כסמנכ"לית הכספים של הקופה. יחד עם המנכ"ל היוצא, זאב וורמברנד, פעלנו רבות לייצובה של מאוחדת והוצאתה מן המייצר ואני חוזרת בכוחות מחודשים להסתער – יחד עם עמיתי להנהלה והעובדים המסורים של הקופה, להרים את הרף למדרגה נוספת, להוביל את מאוחדת להישגים חדשים בכל תחומי הפעילות".

וורמברנד שימש כמנכ"ל הקופה מ-2013 והצליח לשקם אותה לאחר תקופה קשה, שבה נפתחה חקירה בחשד למעשי שחיתות בה בעקבות דו"ח מבקר מדינה שפורסם ב-2010. במסגרת החקירה נעצרו בכירים בקופה בחשד שניסו להטות מכרזים של קופת החולים תמורת שוחד וטובות הנאה שונות. המשטרה חשדה שבאמצעות המרכזים הביאו אותם בכירים להעסקתם של קרובי משפחה ולחתימת חוזי אספקה עם קופת החולים.

המינוי מגיע זמן קצר לאחר שגם בכללית, הקופה הגדולה ביותר וזו שרגב-רוזנברג שימשה בה כסמנכ"לית, חוותה זעזוע עם עזיבתו של המנכ"ל הקודם, נועז בר ניר, לאחר כשנה בלבד בתפקיד. בר ניר (53) פרש מתפקידו לאחר תקופה קצרה מאוד בתפקיד, לאחר לא מעט סכסוכים עם ועדי העובדים. החליף אותו בתפקיד פרופ' אהוד דודסון שכיהן לפני כן כמנכ"ל בית החולים סורוקה בבאר שבע.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!