דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.3°תל אביב
  • 13.0°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 14.9°חיפה
  • 20.0°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 21.0°טבריה
  • 16.9°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

הספורט הוא בית / קפטן מנצ'סטר סיטי וראש העיר של מנצ'סטר ביוזמה למען חסרי הבית

קפטן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני, יחד עם ראש עיריית מנצ'סטר אנדי בורנהאם, מגייסים תרומות מעצמם ומאחרים בעיר כדי להבטיח שכל חסר בית בעיר יוכל לישון במיטה חמה בכל לילה מלילות החורף הבא

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני. (Photo by Chloe Knott - Danehouse/Getty Images)
קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני. (Photo by Chloe Knott - Danehouse/Getty Images)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בחודש אפריל 2019, יערך משחק הוקרה חגיגי לציון 10 עונות של קפטן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני במדי המועדון. בלם נבחרת בלגיה הצטרף בתחילת עונת 2008 למנצ'סטר סיטי מהמבורג הגרמנית תמורת 8.5 מיליון יורו בלבד ומאז הפך לאהוב האוהדים ולמנהיג הקבוצה, אותה הוביל לשלוש אליפויות חלומיות. קומפני מארגן את האירוע החגיגי עם ארגון tackle4mcr, אותו הקים ביחד עם ראש העיר של מנצ'סטר אנדי בורנהאם. במטרה לעזור בצמצום כמות חסרי הבית בעיר.

קומפני אמר בערב הגאלה החגיגי שנערך להקמת הארגון: "זכיתי לקבל כל כך הרבה דברים מהעיר מנצ'סטר: קריירה אדירה ברמות הכי גבוהות, תמיכה בלתי נגמרת מהאוהדים, משפחה נהדרת וכל כך הרבה דברים נוספים שאני אסיר תודה עליהם. בעשור האחרון הייתי בר מזל לקחת חלק בצמיחה של מנצ'סטר סיטי כמועדון וכמותג. זה השפיע על הצמיחה של האזור כולו".

לאחר שזכה לקבל כל כך הרבה מהעיר ומהמועדון, החליט הבלם הבלגי לנצל את מעמדו ולהתגייס למען בני העיר שפחות התמזל מזלם בשנים האחרונות. "עם זאת, עם עלייה מרהיבה זו, מגיע חיסרון גלוי מאוד: יותר ויותר אנשים נותרו בחוץ ואין להם גישה ליתרונות של ההתפתחות המהירה, ולכן לא נותרה להם ברירה אלא לעבור לגור ברחובות".

ראש העיר אנדי בורנהאם מעניק 15 אחוז מהמשכורת שלו לארגון הצדקה של חסרי הבית בעיר והצהיר בעבר שהוא מעוניין לפתור את בעיית חסרי הבית בעיר עד שנת 2020. המטרה בעיניו בשותפות עם קפטן הקבוצה האהוב היא להצליח לתת השראה לצעירים חסרי בית רבים, כדי לשנות את עתידם ."אני מאוד גאה להשיק את Tackle4MCR לצד וינסנט קומפני. לאחר עשור נהדר במהלכו הוא הביא את מנצ'סטר סיטי למקומות הכי גבוהים בכדורגל העולמי, כעת הוא החליט לנסות לעשות את הטוב ביותר למען אלו שהכי נזקקים בעיר".

"בעיר מנצ'סטר אנחנו רוצים לספק מיטה לכל חסרי הבית בכל לילה של השבוע בחורף הקרוב. זה לא יהיה משימה קלה אבל אנחנו מאמינים שזה הדרך הטובה ביותר לעזור לאנשים מהרחובות באופן מכריע וגם לתת אנשים גישה לתמיכה לה הם זקוקים". אירוע גיוס הכספים הראשון יערך ב-4 בפברואר ובו גם יופיע על הבמה נואל גלאגר, סולן להקת אואזיס, יליד העיר ואוהד מושבע של הקבוצה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!