דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
37.9°תל אביב
  • 32.3°ירושלים
  • 37.9°תל אביב
  • 36.0°חיפה
  • 34.5°אשדוד
  • 37.2°באר שבע
  • 41.0°אילת
  • 38.7°טבריה
  • 30.6°צפת
  • 38.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

כדורגל / סוף הסיבוב הראשון בליגת העל לנשים: חמש קבוצות במירוץ לאליפות

עם 3 נקודות בלבד המפרידות בין המקום הראשון לחמישי, צמרת ליגת העל לנשים נראית צפופה מתמיד

שחקניות מ.כ קריית גת חוגגות לאחר השער (צילום מסך מתוך ההתאחדות לכדורגל)
שחקניות מ.כ קריית גת חוגגות לאחר השער (צילום מסך מתוך ההתאחדות לכדורגל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בשנים האחרונות התרגלנו למירוץ אליפות של שתי קבוצות בלבד, אך העונה הזאת נראית אחרת: הקבוצות המובילות, האלופה מ.ס קרית גת ומחזיקת הגביע מ.כ רמת השרון נראות חלשות מהצפוי, ואילו קבוצות מכבי חולון, אס"א ת"א ומכבי חדרה התחזקו בצורה רצינית ומגוונת. לאחר סיומו של הסיבוב הראשון חמשת הקבוצות נמצאות במקום טוב לזכות באליפות והכל פתוח. המרחק בין המקום הראשון לחמישי הוא רק 3 נקודות וכל קבוצה מצליחה לגבור על שאר יריבותיה בצמרת. הקבוצות שיצליחו לעשות את ההתאמות הנכונות יצליחו לפתוח בסיבוב השני ובפלייאוף פער מהקבוצות האחרות ולזכות בתואר.

מכבי חולון 1 – מכבי חדרה 2

מכבי חולון רצתה לסיים בטעם טוב את הסיבוב הראשון המצוין שלה. חולון היא הקבוצה המפתיעה של תחילת העונה. הקבוצה שסיימה בשנה שעברה במקום החמישי עשתה רכש נהדר בתחילת העונה ועם סגל של חמישה שחקניות זרות ועוד 2 מתאזרחות, הצליחה להפתיע ולהתברג חזק בצמרת. חדרה מציגה העונה הגנת ברזל ורוח לחימה, אך מתקשה בחלק ההתקפי ותצטרך להביא שחקניות חיזוק משמעותיות להתקפה בחלון ההעברות שנפתח בשבוע הבא.

לאחר מחצית ראשונה שוות כוחות, המפנה במשחק הגיע בדקה ה-53. נאסר חנין בלתי מכוסה ברחבה, מקבלת כדור עומק מצוין מעדם אטובור ברחבת מכבי חולון, ובועטת בנגיעה אחת פנימה לרשת, וקובעת 1:0 לטובת חדרה, שמנצלת את המומנטום ועולה ל-2:0 בדקה ה-59. דניאל סופר מסרה כדור לצד שמאל  של התקפת חדרה לעדם אטובור שהעלתה כדור קשתי נהדר לרחבת חולון. הכדור עבר את כל הגנת חולון עד שהגיע לקצה הרחבה מצד ימין לטל איסייב שדחקה את הכדור פנימה. חולון ניסתה לחזור למשחק והצליחה לצמק את התוצאה בדקה ה-75 עם שער של פיאטנס קאלו לאחר בישול של אמנזה מארסי. אך זה כמובן לא הספיק. ניצחון חשוב לחדרה והראשון שלה העונה במשחקים הישירים מול היריבות בצמרת.

מ.כ קרית גת 3- בנות נתניה 0

מכבי קרית גת מסיימת בצורה מעולה את הסיבוב הראשון: הניצחון על בנות נתניה משפר את יחס השערים שלהן ומציב אותן שוב במקום הראשון במקום אס"א ת"א. נתניה לעומת זאת תצטרך לעבוד מאוד קשה העונה, כדי להצליח להתחזק נכון ולצאת מהמקום האחרון בטבלה. היריבות שלה בתחתית הפועל רעננה והפועל באר שבע מצליחות לאסוף נקודות ופותחות עליה פער משמעותי במאבקי ההישרדות.

בדקה ה-25 עדן אביטל נכנסה מצד ימין לרחבת נתניה והעבירה את הכדור לרנה קולר שבסיבוב בעטה את הכדור לקורה, השתלטה גם על הכדור החוזר ובעטה אותו לרשת החשופה. לאחר השער קולר חגגה בצורה יוצאת דופן עם חברתיה השחקניות הזרות אנדראה לאיו ולטיסיה דה סילבה ביצירת פסל של שלושת הקופים, אחד שאינו שומע, אחד שאינו רואה ואחד אילם. ניתן לשער שמדובר היה באקט של מחאה, אך השלושה לא הוסיפו הסבר על מה ולמה. בדקה ה-29 קרית גת עולה ל-2:0 לאחר נגיחה מדויקת של רחל שטיינשניידר מכדור קרן ובדקה ה-87 ליאור אדרי סוגרת עניין עם פנדל מדויק לרשת נתניה.

הפועל באר שבע 2- הפועל רעננה 1

במשחק התחתית החשוב בין שתי הקבוצות הנלחמות כנגד הירידה ומשחקי המבחן העונה, מנצחת הפועל באר שבע את הפועל רעננה בצורה דרמטית בדקות הסיום. רעננה הייתה הראשונה לעלות ליתרון עם שער בדקה ה-16 של קורל חזן לאחר חטיפת כדור מקרולינה פריירה כ-25 מטר משער ב"ש. קרולינה פריירה מתקנת את הטעות שעשתה ליד שערה עם שער שוויון בנגיחה לאחר בעיטה חופשית בדקה ה-77. בדקה ה-87 שחקנית ההגנה הגבוהה מברזיל עושה מהפך עם שער ניצחון דרמטי מנגיחה נוספת, הפעם מכדור קרן. ניצחון קריטי לבאר שבע שחולפת בטבלה מעל רעננה.

במשחק נוסף שהתקיים במהלך המחזור, מנצחת מ.כ רמת השרון בתוצאה 5:1 את בנות האקדמיה. שערים לרמת השרון טאבטה 39,30, אדווה טוויל 36, ערבה שחף 65, ג'סיקה דה סילבה 93. ולאקדמיה כבשה ג'יני נלסון לוי 74.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!