דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים, מחזור 10: קרית גת מחזירה את הכבוד עם 3:0 מול רמה"ש

אס"א ת"א ממשיכה עונה נפלאה עם ניצחון 6:1 על בנות נתניה, מתוכם ארבעה שערים של ורד כהן | הגנת הברזל של מכבי חדרה לא אכזבה גם הפעם | כעת נשואות העיניים לחלון ההעברות, שיאפשר לקבוצות לחזק נקודות תורפה

שחקניות קרית גת חוגגות את השער השני במשחק. הכובשת אנדראה לאיו בצד ימין (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שחקניות קרית גת חוגגות את השער השני במשחק. הכובשת אנדראה לאיו בצד ימין (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחק העונה של ליגת העל בכדורגל נשים בין האלופה מ.ס קרית גת למ.כ רמת השרון ענה על כל הציפיות: במשחק מרשים ניצחה קרית גת את מחזיקת הגביע והיריבה הגדולה ביותר שלה בשנים האחרונות בתוצאה 3:0. אס"א ת"א ממשיכה את העונה הנפלאה שלה עם ניצחון 6:1 על בנות נתניה עם ארבעה שערים של ורד כהן. מכבי חדרה המשתפרת גוברת 3:0 על הפועל ב"ש, והאקדמיה מנצחת במשחק התחתית את הפועל רעננה 1:0.

כעת נשואות כל העיניים לחלון ההעברות, במהלכו יוכלו הקבוצות להתחזק בנקודות התורפה שלהן. כבר ביומיים הראשונים של חלון ההעברות היינו עדים לשני שינויים דרמטיים: מ.ס קרית גת הודיעה על עזיבתה של מלכת שערי הליגה עד כה, רנה קולר, לליגה האיסלנדית החזקה. קולר, שחקנית נבחרת מקסיקו, הגיעה לקריית גת אחרי שנתיים מחוץ למגרשים, ובקאמבק מפואר כבשה העונה עשרה שערים. במקביל, הודיעה אס"א ת"א על החתמה יוקרתית של המגינה הימנית ריצ'ייל רינאסט בת ה-27, שחקנית נבחרת שוויץ, ששיחקה ביורו 2017 ובמונדיאל 2015 במדי הנבחרת והתחילה את העונה בפרייבורג הגרמנית.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 10 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים 2018/2019 – מחזור 10 (גרפיקה: אידאה)

מ.ס קרית גת 3- מ.כ רמת השרון 0

משחק העונה שנערך בקרית גת היה הנקמה של המקומיות על ההפסד בתחילת העונה לרמת השרון. הפעם הציגה קרית גת כדורגל טוב יותר לאורך כל המשחק. מספר פציעות של שחקניות מפתח של רמת השרון במהלך המשחק הפכו את ההתמודדות לקשה יותר, עבורה וחשפו את הסגל הקצר מדי השנה של מחזיקת הגביע.

שלושת השערים של קרית גת הובקעו במחצית השנייה, המצוינת מבחינתה. בדקה ה-47 מסרה מצטיינת המשחק, דניאל שולמן, כדור מצוין לעדן אביטל שנותרה לבד בצד שמאל של הרחבה, ואביטל בעטה אותו בחוזקה לרשת של שוערת רמת השרון, אודרי בולדווין. 1:0 לקרית גת. בנות קרית גת המשיכו את הלחץ המסיבי על השער של רמת השרון, ובדקה ה-50 חטפה עדן אביטל כדור בצד שמאל של התקפה והעבירה אותו למרכז אל דניאל שולמן, שבסיבוב מצאה את אנדראה לאיו שחתכה מימין לתוך הרחבה. לאיו הכניעה במצב של אחת על אחת מול השוערת בולדווין – 2:0 מהיר לקרית גת. בדקה ה-70 נפצעה קפטנית רמת השרון אדווה טוויל, ובעקבות מחסור בשחקניות חילוף המשיכה רמת השרון את המשחק עם עשר שחקניות. בדקה ה-89 הוסיפה דניאל שולמן את השער היפה במשחק, עם כניסה מצד ימין לרחבה וטיל בלתי ניתן לעצירה לחיבורים. 3:0 בסיום.

"שער פשוט לפנתיאון" כדורגל נשים

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Saturday, January 5, 2019

אס"א ת"א 6 – בנות נתניה 1

אס"א ת"א ממשיכה להיראות נהדר העונה, הסגל הישראלי החזק ממשיך להוביל אותה בצמרת הליגה, לצד קרית גת. לעומתן, בנות נתניה תצטרך לנצל את חלון ההעברות הקרוב ולהתחזק במספר שחקניות זרות איכותיות כדי לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה.

בדקה ה-9 מבקיעה ורד כהן את שערה הראשון במשחק, לאחר בישול של ברנה קונל – 1:0 לאס"א. בדקה ה-18 חוטפת יטונדה אדבויאג'ו מבנות נתניה כדור כ-40 מטר מהשער, ומזהה את שוערת אס"א ת"א עמית כהן הרחק משערה. אדבויאג'ו מנצלת את הטעות, ובועטת את הכדור מעל השוערת הצעירה פנימה. תיקו 1:1. אס"א מחזירה את היתרון בדקה ה-37, כאשר מור אפרים מעלה כדור גובה לרחבה, ורקפת זיידן בת ה-16 נוגחת מקרוב פנימה. 2:1 לאס"א. בדקה ה-58 שירלי אוחנה מוכשלת ברחבה, ורד כהן ניגשת לבעוט את הפנדל, ומעלה את אס"א ת"א ליתרון 3:1.

בדקה ה-63 רקפת זיידן ממשיכה להצטיין, הפעם היא על תקן המבשלת, עם כדור גובה לראש של מור אפרים שמצטרפת לחגיגה. 4:1 לאס"א. בדקה ה-76 כובשת ורד כהן בקלות את שערה השלישי במשחק, לאחר בישול נוסף של ברנה קונל – 5:1 לאס"א. בדקה ה-79 מעלה שירלי אוחנה כדור חופשי לרחבה, ומול ערבוביה של הגנת נתניה שלא מצליחה להרחיק. ורד כהן מנצלת את הבלבול ודוחקת את שערה הרביעי פנימה. 6:1 לאס"א ת"א.

מכבי חדרה 3 – הפועל ב"ש 0

מכבי חדרה ממשיכה את התקופה המצוינת שלה עם עוד ניצחון חשוב. חדרה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הפסידה כלל בעונה הנוכחית, והיא עושה את זה בעזרת הגנת הברזל שלה, שספגה עד כה העונה 3 שערים בלבד. בדקה ה-54 מוצא כדור ארוך את טל אסייב ברחבה, ובנגיעה קטנה היא מכניעה את שוערת ב"ש ראיסה, 1:0 לחדרה. את שערה השני במשחק מבקיעה חדרה מפנדל מדויק של סשנה קמפבל בדקה ה-84, לאחר נגיעת יד ברחבה. חדרה חותמת את תוצאת המשחק בדקה ה-86, משער של פטימה אדג'יי בבישול של שני דוד.

במשחק נוסף מנצחת האקדמיה את הפועל רעננה בתוצאה 1:0, משער של נועה סלימהוג'יץ.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!