דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
24.0°תל אביב
  • 22.8°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 27.9°באר שבע
  • 36.5°אילת
  • 29.2°טבריה
  • 20.7°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: הנבחרת השכנה ממזרח שכובשת בסערה את היבשת באליפות אסיה

וגם - הכדורסלנית הישראלית שמככבת בליגת המכללות עם סל ניצחון משוגע | הכוכב הבא של ה-NBA שלא נראה כזה | השוער שקפץ לשווא כדי לבזבז זמן ופינה חדשה: 'הדבר החם הבא בכדורסל העולמי'

שחקני נבחרת ירדן חוגגים את הניצחון על אוסטרליה באליפות אסיה 2019 .  (Photo by Francois Nel/Getty Images)
שחקני נבחרת ירדן חוגגים את הניצחון על אוסטרליה באליפות אסיה 2019 . (Photo by Francois Nel/Getty Images)
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת וכובשת בסערה את היבשת: נבחרת ירדן

יאיר צוקר

משהו טוב קורה בצידו השני של נהר הירדן והדבר הזה הוא כדורגל. שכנתנו ממזרח פתחה השבוע את אליפות אסיה בצורה חלומית כשהיא נראית כמו נבחרת ששווה מונדיאל. "האבירים" שהישג השיא שלהם באליפות אסיה הוא העפלה לרבע הגמר, פתחו בסערה עם ניצחון מפתיע על האלופה אוסטרליה משער של אנס באני יאסן בנגיחה.

https://twitter.com/AsianCup2019AR/status/1083367819398529025

זה המשיך כמו חלום מתוק גם במפגש הפסגה של המזרח התיכון מול סוריה החזקה, אבל גם הפעם הירדנים שלטו בקצב המשחק והיממו את הסורים עם 0:2, זה התחיל בשער של הכוכב מוסא אל-תעאמרי המשחק באפואל ניקוסיה, היתרון הוכפל רגע לפני ההפסקה משער של טארק זייאד, הפעם אל-תעאמרי התכבד בבישול. ירדן ממשיכה להוכיח את עצמה כהפתעת האליפות עד כה והיא במקום הראשון בבית 2, כך שכבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא באופן מעשי וכפי הנראה תאיים חזק על התואר ותביא גאווה למלך.

מנצח וקופץ מדרגה נוספת: ניקולה יוקיץ'

ליאור ברטל

ניקולה יוקיץ' הוא לא השחקן הכדורסל הכי אתלטי או הכי חזק או בעל קליעה מרשימה ובלתי ניתן לעצירה. הוא סנטר גבוהה וקצת שמנמן שלא בדיוק נראה כמו שחקן כדורסל מקצועני. אבל למרות זאת, יוקיץ' בן ה-23 הוא מפלצת מטריפה של כדורסל. הוא השחקן הכי מלהיב והכי טוב כרגע במובילת המערב ב-NBA, הדנבר נאגטס. יוקיץ' הוא ללא ספק הפתעת העונה, שאפילו מעריציו לא יכלו לדמיין עוד קפיצת מדרגה נהדרת שהוא עושה השנה בהתקפה של דנבר. מתחילת חודש ינואר יוקיץ' התפוצץ התקפית עם ממוצע של 27.4 נק' , 12.6 רב' ו-8.7 אס'. אם ימשיך ביכולת הזאת הסרבי הצעיר יכול להפוך לאחד מעשרת השחקנים הטובים בעולם.  

מפסיד בזינוק שווא: פיליפ קורטו

צור רוזנצוויג

מכירים את הדקות הללו בסוף המשחק שהקבוצה שלך בפיגור ולך נותר רק להשתגע מהקצב האיטי של המשחק ומבזבוז הזמן של היריבה? אני רוצה להציג לכם את המפסיד השבועי שלי, שמו פיליפ קורטו שוער קבוצת וולינגטון פניקס מהליגה האוסטרלית, נכון, זו עיר מניו זילנד אך היא חלק מן הליגה.

קורטו, פולני שהצטרף באוגוסט לקבוצה נהנה כנראה מדי מגול היתרון הדרמטי של הפניקס בדקה 89 והחל לזנק ללא הקשר על מנת להביא לסיומו של המשחק כמה שיותר מהר ברמה מעוררת גיחוך שכל מה שנותר זה לצפות ולבכות, כנראה מצחוק. קבוצתו ניצחה אגב אז זה עבד לו אבל בבקשה אל תנסו את זה בבית.

מנצחת בקלאץ': ירדן דנן

יאיר צוקר

מעבר לים מתפתחת שחקנית כדורסל שעתידה להצעיד את כדורסל הנשים הישראלי בשנים הקרובות. ירדן דנן בת ה-22, כוכבת נבחרת העתודה לשעבר, ששיחקה בעבר באליצור רמלה, הפועל ראשל"צ ואליצור חולון, משחקת כיום בליגת המכללות האמריקאית. השבוע העניקה ניצחון לקבוצה אקרד ל-56:59 על נובה סאות'איסטרן, בסל אדיר עם הבאזר.

ירדן דנן מנצחת את המשחק עם הבאזר

שניה לסיום….דנן! באזר ביטר מטורף של ירדן דנן סידר לאקרד ניצחון דרמטי 59:56 על נובה סאות'איסטרן.12 שניות לסיום שלשה גדולה של אליסון יוז מחקה את היתרון של אקרד וקבעה שוויון 56. אקרד יצאו להתקפה אחרונה, זריקה רעה מחוץ לקשת פגעה בטבעת, קפצה על הריצפה, הגיעה לדנן, שהטעתה פעם אחת ועלתה לשלשת ניצחון עם הבאזר!זה היה משחק מצוין וצמוד לכל אורכו, עם המון אופי של דנן וחברותיה במאני טיים. אחרי שאקרד פתחו את המשחק עם יתרון 9:2 אחרי 4 דקות, נובה חזרו וסגרו את הרבע ביתרון נקודה 12:11. אקרד רדפו ונשארו סביב הפרש חד ספרתי בכל הרבע השני שהסתיים 30:28.שנובה עלו למחצית השניה וברחו ליתרון 39:28, נראה היה שהמשחק בורח אבל דנן ריצ'רד ויול החזירו את אקרד למשחק, 39:37 בסוף הרבע השלישי. ברבע האחרון היתרון החליף ידיים 4 פעמים כשאקרד כבר הוליכה חצי דקה לסיום 56:53….ואז זה קרה.נובה ההומומות ראו את ירדן דנן מסיימת עם 10 נקודות , 5 ריב' ו-3 אס' – ושלשת ניצחון אחת

Posted by ‎Post Up : עמוד כדורסל נשים‎ on Wednesday, January 9, 2019

במשחק שנערך במסגרת ליגת קונפרנס SEC, התוצאה הייתה 56:56 כאשר אקרד יצאה להתקפה אחרונה, לאחר החטאת שלשה, הכדור קפץ על הרצפה והגיע לדנן, הגארדית הישראלית ברחה לשומרת שלה ועלתה לשלשת ניצחון עם הבאזר שחתמה את הערב עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים לישראלית. אנחנו עוד נשמע עליה.

ולקינוח – פינת ציון וויליאמסון

הגעתם לסוף המדור ועכשיו הגיע הזמן לחנוך פינה חדשה.. קבלו בבקשה את ציון וויליאמסון, הדבר החם הבא בכדורסל העולמי. "הילד" בן ה-18 שמטביע כבר מגיל שנתיים בליגות התיכונים, החטיבות והצהרונים של ארה"ב, מככב במכללת דיוק. השבוע הגיע הרגע הגדול הזה, במשחק בו דיוק הביסה את מכללת קלמסון 68:87. ציון סיים עם 25 נקודות ו-10 ריבאונדים, כולל הטבעה אחת מדהימה של 360 מעלות אחרי חטיפת כדור. מה נאמר ומה נגיד?

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!