סופר-פארם משיקה החל מהבוקר (רביעי) שירות ייעוץ מקצועי בצ'אט עם רוקחי הרשת באתר 'סופר-פארם אונליין'. שירותי הייעוץ בצ'אט יינתנו ללא עלות ויהיו זמינים לכלל הציבור הרחב, ללא צורך בהשתייכות לקופת חולים או במתן פרטים מזהים. בשלב זה יופעל השירות בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-21:00 והוא צפוי להתרחב בהמשך, בהתאם לצרכי הלקוחות. "אנו שמחים להשיק את השירות החדש שמאפשר לכל אדם לקבל מענה מקצועי ובזמן אמת בנושאים בריאותיים מרוקחים מקצועיים, מבלי להגיע לסניף", אמר יוסי אמיר, סמנכ"ל תפעול סופר-פארם.

הצ'אט יספק מענה מהיר לצרכיהם השונים של הלקוחות, ולהתמודדויות יום יומיות לדוגמת חום גבוה בקרב ילדים, שילוב בין תרופות שונות, תוספי תזונה מומלצים וכדומה. לפונים תינתן גם האפשרות להשאיר פרטים ולקבל תשובה רלוונטית בדואר אלקטרוני.

השירות נולד במטרה להנגיש לציבור הרחב ייעוץ רוקחי בנושאי בריאות כלליים, כחלק מאסטרטגיית החדשנות ושיפור השירות של סופר-פארם. כל שצריך לעשות, הוא להיכנס לקטגוריית 'בית מרקחת' באתר הסחר של הרשת וללחוץ על 'צ'אט עם רוקח/ת' בפינה הימנית התחתונה של המסך.

"אנחנו תמיד מחפשים אחר דרכים חדשות לשדרג את חווית הלקוח, לתת מענה לצרכים השונים של הלקוחות ולהעניק שירות איכותי, מקצועי נגיש וזמין יותר", הוסיף יוסי אמיר, "ישנן שאלות רבות, בין אם דחופות כמו טיפול מידי בחום או שאלות כלליות על שילוב בין תרופות, שרוקחי הרשת יוכלו לתת עליהן מענה מבלי לפגוש את הלקוח בדלפק".